• The 92th Hunger Games

    Everyone has got talents, and the Capitol knows that.
    But what if they decide to improve those talents?
    What if they make them stronger. What if they make a power of it?
    This is exactly what they did.
    They make this game special.


    Iedereen heeft zijn eigen talenten. Dingen waar hij of zij goed in is, dingen waar hij of zij minder goed in is.
    Omdat het Capitool besloten heeft dat deze spelen speciale spelen moeten worden, zullen zij de talenten van de tributen omvormen tot krachten.
    Elke tribuut heeft één bepaalde kracht. De ene zal kunnen vliegen, de andere kan gedachten lezen en nog iemand anders zal dan weer in een oogknip een stenen toren in brand kunnen steken.

    REGELS
    X Ik wil geen perfecte personages. Dat is verschrikkelijk vervelend om tegenover te spelen.
    X Je mag maximum 2 personages hebben.
    X Niet allemaal 16+’ers. Natuurlijk is de kans groter dat je als 16+’er getrokken wordt, maar er zullen altijd wel wat jongeren in zitten.
    X Niet godmodden, powerplayen,…
    X “Hij/zij is een beroeps” is nog steeds geen reden je personage perfect te maken.
    X Ook beroeps hebben wapens waar ze niet mee kunnen omgaan, en ik heb liever dat dat er meer dan 1 of 2 zijn.
    X Niemand kan 35 dingen bemachtigen bij de hoorn. Je mag meerdere dingen hebben, maar hoe meer/hoe belangrijker de spullen zijn, des te groter de wonde die je oploopt.
    X Wonden verdwijnen niet zomaar. Die blijven totdat ze genezen zijn en zo’n wond is niet genezen als je gewoon even “floempie” zegt. Behalve als je natuurlijk de kracht hebt wonden te genezen.
    X Minstens 5 regels per post
    X OOC tussen haakjes, maar nog steeds liever in het praattopic.
    X Geen one-liners. Lijkt me logisch als je 5 lijntjes moet schrijven.
    X Enkel ik (Nyota) open nieuwe topics
    X Ik trek lootjes voor de doden. Niemand wordt voorgetrokken, ook ikzelf niet.
    X Geen krachten in de trant van mensen kunnen doden met één oogknip. Tijdverdrijven kan ook niet, want niemand heeft het talent een beetje terug te kunnen keren in de tijd.
    X Caesar is rood
    X We stoppen met tributen in te vullen als er nog 8 over zijn. Ten minste 6, we moeten tenslotte nog bloedbaddoden hebben.


    Rollen
    District 1 || Luxeproducten:
    - Yara Leafsky || Limits
    - Drew Jay Quinn || Faisean

    District 2 || Wapens en vredebewakers:
    -
    -

    District 3 || Elektronica:
    -
    - Laurens Oliver || LyraPhoenix

    District 4 || Visserij:
    - Madison Rose Evans || Celebration
    - Lucas Montgomery || Nyota

    District 5 ||Opwekken van energie/medisch onderzoek:
    - Valerie Gilbert || xCinta
    -

    District 6 || Transport:
    -
    -

    District 7 || Hout- en papierindustrie:
    - Lolita 'Lola' Morgan || Years
    - Gereserveerd door Edgar

    District 8 || Textiel:
    - Eve Rosner || Dragons
    -

    District 9 || Graan:
    -
    - Matthew Jason Lewin || LyraPhoenix

    District 10 || Vee:
    - Crystal Rhymer Tymes || HurtedHeart
    -

    District 11 || Landbouw:
    - Emyra Black || NatureOfLove
    -

    District 12 || Steenkool:
    - Katherine "Kathy" Smith || TheWayYouAre
    -


    Arena:


    Alles staat aangegeven op de kaart, maar even dit nog: het kleine cirkeltje in het grasveld (dat is het lichtgroen, was er vergeten bij te zetten) is de hoorn, en elke blauwe lijn met een rechthoek eraan is giftig water. De rest is drinkbaar.
    Ook in het meer, maar dat is zoet en niet bepaald lekker om te drinken. Je mag natuurlijk altijd proberen, want je gaat er niet van sterven ofzo.
    Ook van het giftig water niet direct, maar je wordt er erg ziek van en uiteindelijk kun je (als je de juiste medicijnen niet hebt, die overigens in het bloemenveld te vinden zijn, je moet ze enkel kennen) eraan overlijden.


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    District:
    Gesclacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Wapen(s):
    Districtsaandenken:
    Kracht:
    Extra:


    Happy hunger games, and may the odds be ever in your favor!

    ||Rommeltopic||
    ||Speeltopic 1||


    ER WORDEN GEEN ROLLEN MEER AANGEMAAKT.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 18:39 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naam: Lucas Montgomery
    Leeftijd: 16
    District: 4
    Geslacht: mannelijk
    Innerlijk: Al mag Lucas een beroepstribuut zijn, ook hij heeft gevoelens en emoties. Hij zal bijvoorbeeld verschrikkelijk veel pijn hebben als er iemand die hij graag heeft sterft in de spelen.
    Hij zal echter wel altijd eerst goed observeren of een persoon te vertrouwen is, en of zij of hij zijn pijn waard is eer hij iemand gaat mogen.
    Ondanks dit moet je niet denken dat Lucas zich ervan gaat weerhouden anderen (die hij overigens niet kent) te vermoorden. Hij wil dit kost wat kost winnen, en de enige voor wie hij nog zou overwegen (niets gegarandeerd dus) om zichzelf op te offeren is zijn districtsgenoot óf iemand die hij wel erg graag mag.
    Verder is Lucas iemand die niet zo aan man-tegen-man-gevechten is. Hij vecht liever van op afstand.
    Hij is ongeveer even goed als de doorsnee 17-jarige mannelijke tribuut, maar daar blijft het ook bij.
    Lucas kan erg goed zwemmen, zelfs voor District 4-normen. Enkel is hij niet zo goed met de meeste wapens. Enkel met een drietand en een pijl en boog is hij dodelijk, de andere weet hij zelfs niet te gebruiken.
    Uiterlijk:


    Wapen(s): pijl en boog, drietand.
    Districtsaandenken:


    Deze ketting heeft Lucas ooit van zijn vriendin gekregen, die gestorven is aan zweepslagen, aan het bloedverlies. Sindsdien doet Lucas deze dag en nacht aan.

    Kracht: Lucas zal zo lang als hij wil onder water kunnen blijven zonder boven te moeten komen.
    Extra: Lucas heeft zich aangeboden

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 20:17 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mag ik District 1, meisje?

    [Mijn Toppige Topics.

    En ik vraag alvast: wie wil er een bondgenootschap met een 16-jarig meisje uit District 7? Ik moet de rest nog aanmaken, maar dan weet ik dat alvast. :p ]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 16:59 ]


    :)

    Limits schreef:
    Mag ik District 1, meisje?
    NOOOO i wanna ask mag ik districht 1 jongen dan?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    @Faisean&Limits: ik zet jullie er direct bij (:
    @Years: dat moet je van Lucas iig niet verwachten. Die gaat of bij de beroeps of alleen met iemand die hij mag weg (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nyota schreef:
    @Faisean&Limits: ik zet jullie er direct bij (:
    @Years: dat moet je van Lucas iig niet verwachten. Die gaat of bij de beroeps of alleen met iemand die hij mag weg (:
    Snap ik :p
    Je hoeft ook niet te verwachten dat mijn personage met iemand uit 1, 2 of 4 meegaat.


    :)

    @Limits bondgenootschap?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Years schreef:
    (...)Snap ik :p
    Je hoeft ook niet te verwachten dat mijn personage met iemand uit 1, 2 of 4 meegaat.


    I know, je hebt het niet zo op beroeps hé? (:
    Nah, ik eigenlijk ook niet, maar I just love District 4 (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mag ik een meisje van District 8 reserveren? c:

    Dragons schreef:
    Mag ik een meisje van District 8 reserveren? c:


    Yes you can (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nyota schreef:
    (...)

    I know, je hebt het niet zo op beroeps hé? (:
    Nah, ik eigenlijk ook niet, maar I just love District 4 (:

    Nope :Y) D4 gaat voor mij ook nog wel, maar omdat ik weet dat anderen dat ook graag willen en ik gewoon niet uit een beroeps kán schrijven, laat ik dat aan jullie over. En ik weet dat Celebration me anders wel zou kunnen vermoorden, haha.


    :)

    Faisean schreef:
    @Limits bondgenootschap?


    Yep (:

    Years schreef:
    (...)
    Nope :Y) D4 gaat voor mij ook nog wel, maar omdat ik weet dat anderen dat ook graag willen en ik gewoon niet uit een beroeps kán schrijven, laat ik dat aan jullie over. En ik weet dat Celebration me anders wel zou kunnen vermoorden, haha.


    Haha, ze is er altijd wel van de eersten bij voor District 4 (: (sorry Celebration (: ) Maar ik ook als ik kan, en uit een jongen spelen is ook wel leuk. Al is uit een meisje spelen makkelijker als meisje, vind ik (: damn, dat was best wel een vage uitleg...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naam: Lolita 'Lola' Morgan.
    Leeftijd: 16 jaar.
    District: 7.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Innerlijk: Lola komt uit een gezin met drie kinderen. Haar vader heeft ooit een ongeluk gehad tijdens het houthakken, waardoor zijn been eraf gehakt moest worden. Daarna is hij nooit meer in staat geweest om te werken. Lola's oudere broer heeft zijn werk opgevangen en Lola heeft al sinds jonge leeftijd samen met haar moeder in de fabriek moeten werken waar van hout papier gemaakt werd. Lola heeft hierdoor altijd geweten hoe het is om hard en lang te werken, en geeft niet snel op. Ze heeft een goed uithoudingsvermogen en heeft nooit precies genoeg eten gehad waardoor ze weet hoe het is om honger te hebben. Lola is altijd al anders geweest dan haar familie. Wanneer haar familie 's winters zat te rillen onder een dunne deken, zat zij gewoon rustig. Wanneer het bloedheet was in de fabriek en iedereen zweette, zat zij gewoon nog met haar vest aan te werken. Iedereen verklaarde haar voor gek als ze met een t-shirtje naar school kwam als de anderen een warme muts en sjaal droegen. Dit heeft haar hard gemaakt. Ze laat zich niet snel de les lezen en volgt haar eigen hart.
    Uiterlijk:


    Wapen(s): Lola kan redelijk omgaan met een bijl. Ze heeft er nooit echt mee moeten werken aangezien ze niets deed in het houthakkersgedeelte van District 7, waardoor ze het niet geweldig goed kan hanteren, maar ze weet er mee om te gaan.
    Districtsaandenken: Een door haar vriendje gemaakte houten armband.
    Kracht: Lola heeft het nooit warm of koud, ze heeft altijd de juiste lichaamstemperatuur om te overleven.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 17:42 ]


    :)

    Years schreef:
    Naam: Lolita 'Lola' Morgan.
    Leeftijd: 16 jaar.
    District: 8.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Innerlijk: Lola
    Uiterlijk:


    Wapen(s):
    Districtsaandenken:
    Kracht:
    Extra:

    [Ik maak haar zo af, ik wilde dit gewoon alvast posten.]


    Bedoelde je niet District 7? (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried