• The 92th Hunger Games

    Everyone has got talents, and the Capitol knows that.
    But what if they decide to improve those talents?
    What if they make them stronger. What if they make a power of it?
    This is exactly what they did.
    They make this game special.


    Iedereen heeft zijn eigen talenten. Dingen waar hij of zij goed in is, dingen waar hij of zij minder goed in is.
    Omdat het Capitool besloten heeft dat deze spelen speciale spelen moeten worden, zullen zij de talenten van de tributen omvormen tot krachten.
    Elke tribuut heeft één bepaalde kracht. De ene zal kunnen vliegen, de andere kan gedachten lezen en nog iemand anders zal dan weer in een oogknip een stenen toren in brand kunnen steken.

    REGELS
    X Ik wil geen perfecte personages. Dat is verschrikkelijk vervelend om tegenover te spelen.
    X Je mag maximum 2 personages hebben.
    X Niet allemaal 16+’ers. Natuurlijk is de kans groter dat je als 16+’er getrokken wordt, maar er zullen altijd wel wat jongeren in zitten.
    X Niet godmodden, powerplayen,…
    X “Hij/zij is een beroeps” is nog steeds geen reden je personage perfect te maken.
    X Ook beroeps hebben wapens waar ze niet mee kunnen omgaan, en ik heb liever dat dat er meer dan 1 of 2 zijn.
    X Niemand kan 35 dingen bemachtigen bij de hoorn. Je mag meerdere dingen hebben, maar hoe meer/hoe belangrijker de spullen zijn, des te groter de wonde die je oploopt.
    X Wonden verdwijnen niet zomaar. Die blijven totdat ze genezen zijn en zo’n wond is niet genezen als je gewoon even “floempie” zegt. Behalve als je natuurlijk de kracht hebt wonden te genezen.
    X Minstens 5 regels per post
    X OOC tussen haakjes, maar nog steeds liever in het praattopic.
    X Geen one-liners. Lijkt me logisch als je 5 lijntjes moet schrijven.
    X Enkel ik (Nyota) open nieuwe topics
    X Ik trek lootjes voor de doden. Niemand wordt voorgetrokken, ook ikzelf niet.
    X Geen krachten in de trant van mensen kunnen doden met één oogknip. Tijdverdrijven kan ook niet, want niemand heeft het talent een beetje terug te kunnen keren in de tijd.
    X Caesar is rood
    X We stoppen met tributen in te vullen als er nog 8 over zijn. Ten minste 6, we moeten tenslotte nog bloedbaddoden hebben.


    Rollen
    District 1 || Luxeproducten:
    - Yara Leafsky || Limits
    - Drew Jay Quinn || Faisean

    District 2 || Wapens en vredebewakers:
    -
    -

    District 3 || Elektronica:
    -
    - Laurens Oliver || LyraPhoenix

    District 4 || Visserij:
    - Madison Rose Evans || Celebration
    - Lucas Montgomery || Nyota

    District 5 ||Opwekken van energie/medisch onderzoek:
    - Valerie Gilbert || xCinta
    -

    District 6 || Transport:
    -
    -

    District 7 || Hout- en papierindustrie:
    - Lolita 'Lola' Morgan || Years
    - Gereserveerd door Edgar

    District 8 || Textiel:
    - Eve Rosner || Dragons
    -

    District 9 || Graan:
    -
    - Matthew Jason Lewin || LyraPhoenix

    District 10 || Vee:
    - Crystal Rhymer Tymes || HurtedHeart
    -

    District 11 || Landbouw:
    - Emyra Black || NatureOfLove
    -

    District 12 || Steenkool:
    - Katherine "Kathy" Smith || TheWayYouAre
    -


    Arena:


    Alles staat aangegeven op de kaart, maar even dit nog: het kleine cirkeltje in het grasveld (dat is het lichtgroen, was er vergeten bij te zetten) is de hoorn, en elke blauwe lijn met een rechthoek eraan is giftig water. De rest is drinkbaar.
    Ook in het meer, maar dat is zoet en niet bepaald lekker om te drinken. Je mag natuurlijk altijd proberen, want je gaat er niet van sterven ofzo.
    Ook van het giftig water niet direct, maar je wordt er erg ziek van en uiteindelijk kun je (als je de juiste medicijnen niet hebt, die overigens in het bloemenveld te vinden zijn, je moet ze enkel kennen) eraan overlijden.


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    District:
    Gesclacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Wapen(s):
    Districtsaandenken:
    Kracht:
    Extra:


    Happy hunger games, and may the odds be ever in your favor!

    ||Rommeltopic||
    ||Speeltopic 1||


    ER WORDEN GEEN ROLLEN MEER AANGEMAAKT.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 18:39 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Years schreef:
    (...)
    Nope :Y) D4 gaat voor mij ook nog wel, maar omdat ik weet dat anderen dat ook graag willen en ik gewoon niet uit een beroeps kán schrijven, laat ik dat aan jullie over. En ik weet dat Celebration me anders wel zou kunnen vermoorden, haha.

    Klopt, haha^^ D4 is gwn speciaal :3
    Ik zal zo mn rol gaan aanmaken


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    (...)
    Klopt, haha^^ D4 is gwn speciaal :3
    Ik zal zo mn rol gaan aanmaken


    Haha okay (:
    D4 is en blijft forever mijn favo District (: but forever is just the beginning (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Celebration schreef:
    (...)
    Klopt, haha^^ D4 is gwn speciaal :3
    Ik zal zo mn rol gaan aanmaken

    You. Wouldn't. Kill. Me. Al. Right..?!


    :)

    Years schreef:
    (...)
    You. Wouldn't. Kill. Me. Al. Right..?!


    Misschien is vermoorden maar haar Plan B (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naam: Madison Rose Evans
    Leeftijd: 15
    District: 4
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Madison is verlegen en bang aangelegd. Ze zal niet snel een gesprek beginnen, maar als ze eenmaal iemand aardig vindt, kan ze heel gezellig zijn. Ook is ze erg goed in geheimen bewaren, wat ervoor zorgt dat anderen haar snel vertrouwen. Madison wordt vaak gebruikt als vertrouwenspersoon en weet daardoor veel over anderen. Die geheimen komen natuurlijk tijdens de spelen ook van pas. Ze wordt ook door veel tributen niet als waardige tegenstander gezien, omdat ze klein en verlegen is. Toch is Madison levensgevaarlijk met haar drietand en kan ze meedogenloos zijn. Haar grootste nachtmerrie zijn mutilanten en ze hoopt dat ze die dan ook niet tegen hoeft te komen.
    Uiterlijk:


    Wapen(s): Drietand
    Districtsaandenken: Een kettinkje met een bloem eraan.
    Kracht: In de toekomst kijken. Madison krijgt visioenen over wat er gaat gebeuren, alleen staat de toekomst natuurlijk niet helemaal vast. Als een persoon een andere keuze maakt, kan de hele toekomst veranderen. Madison zal er dan ook alles aan doen om de toekomst proberen te veranderen, zodra ze bijvoorbeeld zichzelf of iemand waar ze van houdt ziet sterven. Alleen kan niets of niemand het lot veranderen dat de spelmakers voor haar hebben bedacht.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 18:51 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [center]Naam:
    Drew Jay Quinn
    Leeftijd:
    Zeventien
    District:
    Één
    Geslacht:
    Man
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Wapen(s):
    Messenzet en Pijl en boog.
    Districtsaandenken:
    Kracht:
    Zweven/Vliegen.
    [/center]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 15:33 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik heb mijn rol afgemaakt^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    When can we start? ^^


    :)

    Als Faisean haar rol af heeft.
    En als we mss nog een paar perso' meer hebben :3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ^ Okay.


    :)

    -

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 18:45 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik de dude uit 7 reserveren? (:


    kindness is never a burden.

    Edgar schreef:
    Mag ik de dude uit 7 reserveren? (:


    Ik zet je erbij (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Years schreef:
    Naam: Lolita 'Lola' Morgan.
    Leeftijd: 16 jaar.
    District: 7.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Innerlijk: Lola komt uit een gezin met drie kinderen. Haar vader heeft ooit een ongeluk gehad tijdens het houthakken, waardoor zijn been eraf gehakt moest worden. Daarna is hij nooit meer in staat geweest om te werken. Lola's oudere broer heeft zijn werk opgevangen en Lola heeft al sinds jonge leeftijd samen met haar moeder in de fabriek moeten werken waar van hout papier gemaakt werd. Lola heeft hierdoor altijd geweten hoe het is om hard en lang te werken, en geeft niet snel op. Ze heeft een goed uithoudingsvermogen en heeft nooit precies genoeg eten gehad waardoor ze weet hoe het is om honger te hebben. Lola is altijd al anders geweest dan haar familie. Wanneer haar familie 's winters zat te rillen onder een dunne deken, zat zij gewoon rustig. Wanneer het bloedheet was in de fabriek en iedereen zweette, zat zij gewoon nog met haar vest aan te werken. Iedereen verklaarde haar voor gek als ze met een t-shirtje naar school kwam als de anderen een warme muts en sjaal droegen. Dit heeft haar hard gemaakt. Ze laat zich niet snel de les lezen en volgt haar eigen hart.
    Uiterlijk:


    Wapen(s): Lola kan redelijk omgaan met een bijl. Ze heeft er nooit echt mee moeten werken aangezien ze niets deed in het houthakkersgedeelte van District 7, waardoor ze het niet geweldig goed kan hanteren, maar ze weet er mee om te gaan.
    Districtsaandenken: Een door haar vriendje gemaakte houten armband.
    Kracht: Lola heeft het nooit warm of koud, ze heeft altijd de juiste lichaamstemperatuur om te overleven.
    Extra: /


    Psstt, mag mijn personage die oudere broer zijn?


    kindness is never a burden.

    Naam: Trevor Boone 'Bones' Morgan.
    Leeftijd: Zeventien, geboren op de 2e van februari.
    District: District zeven.
    Geslacht: Mannelijk.
    Innerlijk: Vroeger was Bones een charmante en vriendelijke kerel. Hij droeg meestal een glimlach op zijn gezicht en was altijd in de stemming voor een praatje, maar dat veranderde toen hij het werk van zijn vader moest overnemen. Daarna werd de jonge man afstandelijk en asociaal.
    Trevor is een harde jongen. Hij heeft zichzelf de schuld van wat er met zijn vader gebeurde. Sindsdien doet hij diens werk en wijkt daar niet vanaf. Hij spreekt niet af met mensen, doet niet gezellig met zijn familie en blijft meestal tot middernacht in het bos om hout te hakken.
    Als hij een doel voor ogen heeft, gaat hij ervoor en houd pas op als hij dat doel heeft bereikt. Soms ook erg sarcastisch uit de hoek komen als hem iets dwars zit. Dan maakt hij gemene en geïrriteerde uitspraken.
    Trevor heeft al een aantal keer gezegd tegen zijn ouders dat mocht hij ooit eens getrokken worden voor een Spelen, hij die niet zou overleven. Want hij was een houthakker en geen moordenaar. De man zou nooit iemand koelbloedig kunnen vermoorden.
    Wanneer het regent gaat Trevor vaak buiten zitten om dan naar de hemel te kijken en de natte regendruppels op zijn huid te voelen. Hij zegt dat hij daarvan beter kan nadenken, maar in feite doet het hem denken aan de verhalen die rondgingen over de dagen voor het Capitool de boel overnam. Als het regent komen al zijn verlangens naar een betere wereld boven.
    Uiterlijk:


    Bones is redelijk groot voor zijn leeftijd. Door het vele houthakken is hij ook sterker dan de meeste jongens uit zijn klas. Hij meet maar liefst 1 meter 88 en is redelijk breed gebouwd. Hij heeft brede schouders en een platte buik.
    Zijn huid draagt een natuurlijke lichte kleur. Zijn haar is donkerbruin, evenals zijn wenkbrauwen. Bones' ogen hebben een mooie grasgroene kleur met stukjes goud erin en zijn kledingstijl is vrij nonchalant.
    Wapen: Bijl. -cliché, I know-
    Districtsaandenken: Een leren koord met een zelf uit hout gesneden bijltje dat hij om zijn nek heeft hangen. Aangezien Trevor het ding nogal heeft geslepen, weet hij bijna zeker dat ze zijn aandenken gaan afpakken, maar het kan hem niet schelen.
    Kracht: Bones heeft het vermogen om de temperatuur van een object te kunnen verhogen, of een vuur te kunnen stichten met enkel zijn ogen. Wanneer hij zich heeft erg concentreert en hij zijn heeft vrijmaakt kan zoiets gebeuren. Zelden gebruikt hij die gave, aangezien het hem heel erg uitput en niemand hiervan op de hoogte is. Hij vind zijn kracht te gevaarlijk om aan te wereld te vertellen en houd het dus voor zich. Dat vermogen word in de volksmond pyrokinese genoemd.
    Extra: Bones heeft een jongere zus, Lola en een jonger broertje (?). Toen zijn vader een ongeluk kreeg tijdens het werken, waar Bones zich de schuld van heeft, is zijn vader niet meer in staat te werken. Bones was nog maar elf toen hij voor het eerst met zijn vader meeging om hem te helpen. Dat liep niet goed af. Een boomstam viel de verkeerde kant op en verstijft van angst had het jongetje naar het naderend stuk hout gekeken. Gelukkig van meneer Morgan er net op tijd of Bones was geplet geweest. Helaas moest meneer Morgans been geamputeerd worden. Sinds die dag ging Bones in zijn vaders plaats gaan werken. Zijn moeder en Lola werken in de fabriek om ook wat geld te verdienen.
    Vrienden of een vriendinnetje heeft Bones niet want hij werk de hele dag of gaat naar school.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 16:25 ]


    kindness is never a burden.