• The 92th Hunger Games

    Everyone has got talents, and the Capitol knows that.
    But what if they decide to improve those talents?
    What if they make them stronger. What if they make a power of it?
    This is exactly what they did.
    They make this game special.


    Iedereen heeft zijn eigen talenten. Dingen waar hij of zij goed in is, dingen waar hij of zij minder goed in is.
    Omdat het Capitool besloten heeft dat deze spelen speciale spelen moeten worden, zullen zij de talenten van de tributen omvormen tot krachten.
    Elke tribuut heeft één bepaalde kracht. De ene zal kunnen vliegen, de andere kan gedachten lezen en nog iemand anders zal dan weer in een oogknip een stenen toren in brand kunnen steken.

    REGELS
    X Ik wil geen perfecte personages. Dat is verschrikkelijk vervelend om tegenover te spelen.
    X Je mag maximum 2 personages hebben.
    X Niet allemaal 16+’ers. Natuurlijk is de kans groter dat je als 16+’er getrokken wordt, maar er zullen altijd wel wat jongeren in zitten.
    X Niet godmodden, powerplayen,…
    X “Hij/zij is een beroeps” is nog steeds geen reden je personage perfect te maken.
    X Ook beroeps hebben wapens waar ze niet mee kunnen omgaan, en ik heb liever dat dat er meer dan 1 of 2 zijn.
    X Niemand kan 35 dingen bemachtigen bij de hoorn. Je mag meerdere dingen hebben, maar hoe meer/hoe belangrijker de spullen zijn, des te groter de wonde die je oploopt.
    X Wonden verdwijnen niet zomaar. Die blijven totdat ze genezen zijn en zo’n wond is niet genezen als je gewoon even “floempie” zegt. Behalve als je natuurlijk de kracht hebt wonden te genezen.
    X Minstens 5 regels per post
    X OOC tussen haakjes, maar nog steeds liever in het praattopic.
    X Geen one-liners. Lijkt me logisch als je 5 lijntjes moet schrijven.
    X Enkel ik (Nyota) open nieuwe topics
    X Ik trek lootjes voor de doden. Niemand wordt voorgetrokken, ook ikzelf niet.
    X Geen krachten in de trant van mensen kunnen doden met één oogknip. Tijdverdrijven kan ook niet, want niemand heeft het talent een beetje terug te kunnen keren in de tijd.
    X Caesar is rood
    X We stoppen met tributen in te vullen als er nog 8 over zijn. Ten minste 6, we moeten tenslotte nog bloedbaddoden hebben.


    Rollen
    District 1 || Luxeproducten:
    - Yara Leafsky || Limits
    - Drew Jay Quinn || Faisean

    District 2 || Wapens en vredebewakers:
    -
    -

    District 3 || Elektronica:
    -
    - Laurens Oliver || LyraPhoenix

    District 4 || Visserij:
    - Madison Rose Evans || Celebration
    - Lucas Montgomery || Nyota

    District 5 ||Opwekken van energie/medisch onderzoek:
    - Valerie Gilbert || xCinta
    -

    District 6 || Transport:
    -
    -

    District 7 || Hout- en papierindustrie:
    - Lolita 'Lola' Morgan || Years
    - Gereserveerd door Edgar

    District 8 || Textiel:
    - Eve Rosner || Dragons
    -

    District 9 || Graan:
    -
    - Matthew Jason Lewin || LyraPhoenix

    District 10 || Vee:
    - Crystal Rhymer Tymes || HurtedHeart
    -

    District 11 || Landbouw:
    - Emyra Black || NatureOfLove
    -

    District 12 || Steenkool:
    - Katherine "Kathy" Smith || TheWayYouAre
    -


    Arena:


    Alles staat aangegeven op de kaart, maar even dit nog: het kleine cirkeltje in het grasveld (dat is het lichtgroen, was er vergeten bij te zetten) is de hoorn, en elke blauwe lijn met een rechthoek eraan is giftig water. De rest is drinkbaar.
    Ook in het meer, maar dat is zoet en niet bepaald lekker om te drinken. Je mag natuurlijk altijd proberen, want je gaat er niet van sterven ofzo.
    Ook van het giftig water niet direct, maar je wordt er erg ziek van en uiteindelijk kun je (als je de juiste medicijnen niet hebt, die overigens in het bloemenveld te vinden zijn, je moet ze enkel kennen) eraan overlijden.


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    District:
    Gesclacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Wapen(s):
    Districtsaandenken:
    Kracht:
    Extra:


    Happy hunger games, and may the odds be ever in your favor!

    ||Rommeltopic||
    ||Speeltopic 1||


    ER WORDEN GEEN ROLLEN MEER AANGEMAAKT.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 18:39 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Edgar schreef:
    Naam: Trevor Boone
    Leeftijd: Zeventien, geboren op de 2e van februari.
    District: District zeven.
    Geslacht: Mannelijk.
    Innerlijk: Vroeger was Trevor een charmante en vriendelijke kerel. Hij droeg meestal een glimlach op zijn gezicht en was altijd in de stemming voor een praatje, maar dat veranderde toen Trevor het werk van zijn vader moest overnemen. Hij werd afstandelijk en asociaal.
    Trevor is een harde jongen. Hij heeft zichzelf de schuld van wat er met zijn vader gebeurde. Sindsdien doet hij diens werk en wijkt daar niet vanaf. Hij spreekt niet af met mensen, doet niet gezellig met zijn familie en blijft meestal tot middernacht in het bos om hout te hakken.
    Als hij een doel voor ogen heeft, gaat hij ervoor en houd pas op als hij dat doel heeft bereikt. Soms ook erg sarcastisch uit de hoek komen als hem iets dwars zit. Dan maakt hij gemene en geïrriteerde uitspraken.
    Trevor heeft al een aantal keer gezegd tegen zijn ouders dat mocht hij ooit eens getrokken worden voor een Spelen, hij die niet zou overleven. Want hij was een houthakker en geen moordenaar. De man zou nooit iemand koelbloedig kunnen vermoorden.
    Wanneer het regent gaat Trevor vaak buiten zitten om dan naar de hemel te kijken en de natte regendruppels op zijn huid te voelen. Hij zegt dat hij daarvan beter kan nadenken, maar in feite doet het hem denken aan de verhalen die rondgingen over de dagen voor het Capitool de boel overnam. Als het regent komen al zijn verlangens naar een betere wereld boven.
    Uiterlijk:


    Trevor is redelijk groot voor zijn leeftijd. Door het vele houthakken is hij ook sterker dan de meeste jongens uit zijn klas. Hij meet maar liefst 1 meter 88 en is redelijk breed gebouwd. Hij heeft brede schouders en een platte buik.
    Zijn huid draagt een natuurlijke lichte kleur. Zijn haar is donkerbruin, evenals zijn wenkbrauwen. Trevors ogen hebben een mooie grasgroene kleur met stukjes goud erin en zijn kledingstijl is vrij nonchalant.
    Wapen: Bijl. -cliché, I know-
    Districtsaandenken: Een leren koord met een zelf uit hout gesneden bijltje dat hij om zijn nek heeft hangen. Aangezien Trevor het ding nogal heeft geslepen, weet hij bijna zeker dat ze zijn aandenken gaan afpakken, maar het kan hem niet schelen.
    Kracht: Trevor heeft het vermogen om de temperatuur van een object te kunnen verhogen, of een vuur te kunnen stichten met enkel zijn ogen. Wanneer hij zich heeft erg concentreert en hij zijn heeft vrijmaakt kan zoiets gebeuren. Zelden gebruikt hij die gave, aangezien het hem heel erg uitput en niemand hiervan op de hoogte is. Hij vind zijn kracht te gevaarlijk om aan te wereld te vertellen en houd het dus voor zich. Dat vermogen word in de volksmond pyrokinese genoemd.
    Extra:

    Ik weet niet of mijn kracht is toegestaan, zo niet, dan verander ik die wel. (;

    Ik pas 'm nog wat aan. Boone is trouwens niet de achternaam.


    Ik wacht nog even met 'm erbij te zetten tot je een achternaam hebt (:
    & je kracht is goed hoor (:
    Ik wilde alleen geen krachten waarmee je aan mijn magische lootjes zou kunnen ontsnappen (wat overigens niemand kan want ik ben oppermachtig (: )


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nyota schreef:
    (...)

    Ik wacht nog even met 'm erbij te zetten tot je een achternaam hebt (:
    & je kracht is goed hoor (:
    Ik wilde alleen geen krachten waarmee je aan mijn magische lootjes zou kunnen ontsnappen (wat overigens niemand kan want ik ben oppermachtig (: )


    Haha, oppermachtig. I like that xd


    kindness is never a burden.

    @Edgar ik vind het best(als het mag van de oppermachtige Nyota?:p), maar als je ook wil dat ze een bondgenootschap hebben, moet je dat ook even aan Dragons vragen aangezien Lola een bondgenootschap heeft met Eve. (:


    :)

    Years schreef:
    @Edgar ik vind het best(als het mag van de oppermachtige Nyota?:p), maar als je ook wil dat ze een bondgenootschap hebben, moet je dat ook even aan Dragons vragen aangezien Lola een bondgenootschap heeft met Eve. (:


    @Nyota: Dit bovenstaande.
    @Dragons: Dit bovenstaande.


    kindness is never a burden.

    Years schreef:
    @Edgar ik vind het best(als het mag van de oppermachtige Nyota?:p), maar als je ook wil dat ze een bondgenootschap hebben, moet je dat ook even aan Dragons vragen aangezien Lola een bondgenootschap heeft met Eve. (:


    Natuurlijk mag dat (:
    Zou nogal stom zijn moest het niet mogen


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    @Nyota, Limits & Faisean hebben we een beroepstroep? Want dan wil Madison daar sws bij(:


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik doe in iedergeval niet mee aan een beroepstroeps.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Ik doe in iedergeval niet mee aan een beroepstroeps.

    Okey^^
    @Nyota&Limits: jullie wel of ook niet?
    Oh lolz ik kom er net achter dat jullie het daar al over gehad hebben in het rommeltopic(A)


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    (...)
    Okey^^
    @Nyota&Limits: jullie wel of ook niet?
    Oh lolz ik kom er net achter dat jullie het daar al over gehad hebben in het rommeltopic(A)


    Lucas blijft bij Maddy (dat wordt dus haar officiële bijnaam voor Lucas) (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mag ik de jongen van 2 en de jongen van 11 reserveren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    Mag ik de jongen van 2 en de jongen van 11 reserveren?


    Komt in orde (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mag ik twee jongens voor District 3 en 9 reserveren.


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    Mag ik twee jongens voor District 3 en 9 reserveren.


    Yes you can (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naam: Matthew Jason Lewin
    Leeftijd: 17 1/2 Geboren op 23 December
    District: 9
    Gesclacht: Jongen
    Innerlijk: Matthew is een rustige jongen, die niet gelijk op zijn doel af gaat. Hij wacht eerst voordat hij toeslaat. Thuis in District negen, is hij op het land de meest sociale jongen en wilt graag dat het gezellig blijft. Matt heeft dus door zijn sociale een hechte groep, waar hij elke dag mee het land op gaat.
    Maar Matthew heeft 1 ding waar hij niet goed in is. Hij houd het sociale niet te lang en zijn concentratie ligt ver te zoeken, waardoor hij vaak verschilende vrienden heeft. Als Matt iets niet lukt, wordt hij chagerijnig en reageert het af in het niets, door te mopperen.
    Uiterlijk:


    Matt is een jongen van ongeveer 1.70 m. Zijn bruingetinte huid, komt door het vele zon. Hij heeft kort zwart haar, waarbij twee schitterende bruine ogen meer opvallen dan zijn haar. Zijn kleding is vrij appart, dat vooral bestaat uit: een schitterende tuinbroek, een overhemd van zijn vader en laarzen. Hij draagt deze kleding, omdat hij natuurlijk van het land afkomt en zijn familie op het land woont. Aan zijn enkel heeft hij een litteken van het gebruik van de zeis.
    Wapen(s): Zeis (zoon ding waarmee ze hoog gras mee weghalen)
    Districtsaandenken: Een ketting met een zilveren district logo erop.
    Kracht: Het aanvoelen van giftig eten en drinken, alleen kan hij dat niet met al het eten.
    Extra: Door zijn ervaringen met op het platteland werken weet hij veel van het verwerken van graan. Matthew, wilt heel graag Matt genoemd worden, Matty vind hij niks.

    Dit is het, als er iets mist of bijgevoegd moet worden...Zeg het en maak zo jongen voor district 2


    Vampire + Servant = Servamp

    Nyota schreef:
    (...)

    Lucas blijft bij Maddy (dat wordt dus haar officiële bijnaam voor Lucas) (:

    Yayy :D


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .