• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Jacconator schreef:
    Gho dat kan, dat herinner ik mezelf niet eens ;D Ik heb er een heleboel, dus ik zou het echt niet weten (:


    Lol xD
    Jup wat Sylvie zegt. Laat eens wat zien aan ons zodat wij wat kunnen leren :'D En anders ga ik op jacht naar dat topic :Y)
    Ik heb echt geen leven


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Wat willen jullie zien? (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Euhm vertel. Wat heb je? :'D Ik ga als jullie het niet erg vinden ondertussen verder aan Shelley's haar -.-'' Ik haat haar tekenen


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Vanalles, dieren, mensen, disney,... (:
    Laat zien ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Maakt niet uit, laat maar iets zien (:


    16 - 09 - '17

    Als ie af is ja. Maar ik krijg zometeen een minderwaardigheids complex door jou rani :') Doe er gewoon een van een mens, een van een dier. En een landschap als je dat heb en anders iets van DIsney :Y) Bam ik zei wat xDWeet je wat echt zo vaag was. Ik zit te simsen. Mijn moeder die breed is zegt: Maak haar wat dunner. xD Terwijl zij altijd zegt dat het om het innerlijk gaat en niet om het uiterlijk :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    Als ie af is ja. Maar ik krijg zometeen een minderwaardigheids complex door jou rani :') Doe er gewoon een van een mens, een van een dier. En een landschap als je dat heb en anders iets van DIsney :Y) Bam ik zei wat xDWeet je wat echt zo vaag was. Ik zit te simsen. Mijn moeder die breed is zegt: Maak haar wat dunner. xD Terwijl zij altijd zegt dat het om het innerlijk gaat en niet om het uiterlijk :')


    Haha (:
    Even zoeken ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    (...)

    Haha (:
    Even zoeken ^^


    Jeej :'D Ik krijg een echte Rani tekening te zien. *Dringt tot haar door en valt flauw.*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    En Sammie gaat t al beter sinds gister?


    16 - 09 - '17

    Euhm nee eigenlijk niet. Ik voel me echt kut. Ik haat de liefde. Maar ik heb besloten om een To- Do list te maken en mij daar aan te houden :')
    En ik zit allemaal liedjes te luisteren die mij laten janken xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Een kikker




    Een meisje




    Disney



    '' Type Sangster if you can see this. "

    Miuccia schreef:
    Euhm nee eigenlijk niet. Ik voel me echt kut. Ik haat de liefde. Maar ik heb besloten om een To- Do list te maken en mij daar aan te houden :')
    En ik zit allemaal liedjes te luisteren die mij laten janken xD


    Ok (:

    & wauw, Rani! :O

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 22:08 ]


    16 - 09 - '17

    Jacconator schreef:
    Een kikker




    Een meisje




    Disney




    Wat zei ik je. Ik heb nu een minderwaardigheids complex :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    Wat zei ik je. Ik heb nu een minderwaardigheids complex :')


    Maar....


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik kan totaal niet tekenen! Gewoon simpel een hondje en dom lelijk manneke xD


    16 - 09 - '17