• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier. Ik mis het eigenlijk wel.

    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Milah
    Requille
    Beaton
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Ichiya
    Tayniss
    Loian
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Hanaemi
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.



    Oude topics:
    1

    Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 17:45 ]


    Your make-up is terrible

    Minions schreef:
    (...)
    Het is dus inderdaad 1 uur PLL en 1 uur Ravenswood, dat denk ik. Maar ik ga vanuit dat ik gelijk heb want als je naar de programma kijk, kan het onmogelijk zijn dat PLL 2 uren op het scherm zal zijn. Maaaar ik denk dus wel dat Ravenswood een soort van direct vervolg is van PLL.


    Ja hè? Dat dacht ik ook, dat het overliep in elkaar,maar als ik het wil kijken moet ik dus 1 PLL aflevering googelen en 1 Ravenswood :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ja hè? Dat dacht ik ook, dat het overliep in elkaar,maar als ik het wil kijken moet ik dus 1 PLL aflevering googelen en 1 Ravenswood :p

    Hahaha ja. Ik hoop echt die te vinden. Wat vast niet makkelijk zal zijn.


    -

    Ik hoop dat ze gewoon achter elkaar te downloaden zijn.


    Your make-up is terrible

    Minions schreef:
    (...)
    Hahaha ja. Ik hoop echt die te vinden. Wat vast niet makkelijk zal zijn.


    PLL kan je vinden op cucirca.com best wel fijne site (: Alleen sommige players moeten veel bufferen, oplossing: Open het drie keer, 1 bij het begin, 2 bij 15 minuten en laatste bij 35 ongeveer. Et voila, als de eerste stopt omdat ie moet bufferen spring je naar 2.

    Ravenswood wordt gewoon random googelen voor mij :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Voilá

    Hier staan zowat alle series die er zijn op te vinden, sowieso de Amerikaanse. PLL staat er op, Ravenswood komt er ook wel op te staan, en het is goede kwaliteit. Gewoon alsof je naar tv kijkt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben toevallig alles opnieuw aan het kijken met mijn ma en we gaan zo verder met S4E08, en ik kijk via http://stream-tv.me/watch-pretty-little-liars-online/, hele fijne site :3

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 20:24 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    PLL kan je vinden op cucirca.com best wel fijne site (: Alleen sommige players moeten veel bufferen, oplossing: Open het drie keer, 1 bij het begin, 2 bij 15 minuten en laatste bij 35 ongeveer. Et voila, als de eerste stopt omdat ie moet bufferen spring je naar 2.

    Ravenswood wordt gewoon random googelen voor mij :p

    Hahaha dat dacht ik dus ook. En ik kijk vaak op cucirca anders op free tv project. Ik ben bang dat Ravenswood niet erop zullen komen. Of niet nu, meteen na PLL


    -

    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik download ze gewoon. 8D En ik ga ze nu kijken. Als de torrent links gewild zijn, dump ik ze hier ook.


    Your make-up is terrible

    Wow, that was some freaky shit.

    Ik denk nu echt dat het Ezra is en ALI omg. Ze leeft echt! Ik weet trouwens niet wat ik van Ravenswood vind, iets teveel fantasy en in één aflevering snap je al wat er gebeurd. Ze hadden er een aparte serie van moeten maken en geen spin off vind ik.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Wow, that was some freaky shit.

    Ik denk nu echt dat het Ezra is en ALI omg. Ze leeft echt! Ik weet trouwens niet wat ik van Ravenswood vind, iets teveel fantasy en in één aflevering snap je al wat er gebeurd. Ze hadden er een aparte serie van moeten maken en geen spin off vind ik.


    Het is alleen een "spinoff" omdat Caleb en die ene vrouw er in spelen denk ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben best teleurgesteld.

    Ali leeft echt, maar dat was allang geen geheim meer. Het enige wat echt freaky was, was die gezicht van Caleb in die graveyard oh en Ezra die vast iets met Ali te maken heeft gehad. Where the hell ging Ali opeens ook?

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 17:27 ]


    -

    wow, wat een verrassing, Ali leeft hevig sarcasme hier.
    Wat ik wel heel jammer vond is dat Miranda en Caleb zoveel tijd hadden, ik had liever meer met Ali en de liars willen zien, of Ezra ofzo. Het was trouwens toch Ezra in het gasmasker die Spencer tegen de grond aangooide?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Thirlwall schreef:
    wow, wat een verrassing, Ali leeft hevig sarcasme hier.
    Wat ik wel heel jammer vond is dat Miranda en Caleb zoveel tijd hadden, ik had liever meer met Ali en de liars willen zien, of Ezra ofzo. Het was trouwens toch Ezra in het gasmasker die Spencer tegen de grond aangooide?


    Dat vond ik ook echt jammer.
    Volgens mij wel, daarom houd Ezra zijn hand ook in zijn zak denk ik.


    Your make-up is terrible

    Dit was echt de slechtste aflevering ooit en helemaal voor een Halloween afl aangezien die meestal het beste zijn.
    Had echt het idee dat ik naar Ravenswood zat te kijken met de PLL als gastrolletje.

    Enige echt leuk/interessant stukje was op het laatst met Ali, ook al was het allang overduidelijk dat ze nog leeft, maar toch.