• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier. Ik mis het eigenlijk wel.

    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Milah
    Requille
    Beaton
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Ichiya
    Tayniss
    Loian
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Hanaemi
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.



    Oude topics:
    1

    Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 17:45 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb de eerste aflevering van ravenswood bekeken en vond het best wel leuk rn spannend tbh. Ben echt nieuwsgierig naar alles (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb de eerste twee gezien, maar ik vond er echt niks aan. :/


    Your make-up is terrible

    Moet de tweede nog kijken, maar ik hou wel van muysterie en lichte creepiness. Vond wel dat het wat geswitch was tussen mensen, maar die moeten natuurlijk nog samen.komen en dergelijke. Pll was ook niet meteen op en top spannend zoals nu.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind Ravenswood echt niks en vooral saai in elkaar gezet. Maar dat is dus mijn mening. Ik weet zeker dat er mensen zijm die het echt leuk zullen vinden.


    -

    Ik heb ook de twee eerste afleveringen gezien en het werkt tegen m'n verveling, maar dat is het dan ook. Vind het niet geweldig.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb de eerste twee afleveringen gezien, en de eerste vond ik niet vreselijk, maar de tweede vond ik weinig aan, dus ik denk niet dat ik de rest ga kijken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik ga straks 2 kijken en dan oordelen, maar heb zo een vaag vermoeden dat het gewoon op gang moet komen oid.

    Dus tip: Ga dit alleen kijken als je alleen bent, lekker in het donker, dan wordt het allemaal net wat spannender (:

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 17:01 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Ik ga straks 2 kijken en dan oordelen, maar heb zo een vaag vermoeden dat het gewoon op gang moet komen oid.

    waarschijnlijk wel, maar ik vind het hele bovennatuurlijke van Ravenswood ook gewoon vervelend. Helemaal aangezien Pll 'realistisch' hoort te zijn, en ravenswood het tegenovergestelde daarvan is. Maar ja, dat kan ook gewoon aan mij liggen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [center][/center]

    Thirlwall schreef:
    (...)
    waarschijnlijk wel, maar ik vind het hele bovennatuurlijke van Ravenswood ook gewoon vervelend. Helemaal aangezien Pll ']ealistisch' hoort te zijn, en ravenswood het tegenovergestelde daarvan is. Maar ja, dat kan ook gewoon aan mij liggen.


    Ik heb 2 inmiddels gezien

    Dat super natural lag er inderdaad dik op, al hoewel ik het een verrassing vond dat er iemand dood was :p Daarbij ben ik super nieuwsgierig en vind ik het daarom wel vermakelijk, want hoewel het me wat aan final destinatiin deed denken ben ik toch nieuwsgierig hoe alles nou in elkaar zit.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 21:32 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Thirlwall schreef:
    (...)
    waarschijnlijk wel, maar ik vind het hele bovennatuurlijke van Ravenswood ook gewoon vervelend. Helemaal aangezien Pll 'realistisch' hoort te zijn, en ravenswood het tegenovergestelde daarvan is. Maar ja, dat kan ook gewoon aan mij liggen.


    Daar stoor ik me dus aan. Het is een spin-off, maar het is fantasy terwijl PLL geen fantasy is.
    Het was beter geweest om er een losse serie van te maken. Waarschijnlijk hoopten ze zo kijkers te trekken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind het trouwens ook ronduit belachelijk dat er twee afleveringen geweest zijn en dat er nu alweer een hiatus is, dat slaat nergens op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik kijk ravenswood ep3, het wordt al wat interessanter.Het is nog steeds wat saai, maar nu halverwege wordt het wel wat creepy en eng. Ben alleen thuis en moet steeds het beeld minimaliseren en geluid af, bange poeperd die ik ben :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    FUCKING HELL IK RKEEG EEN FUCKIG HARTAANVAL FUCKING SHIT HE. Daaaaaamn! Ravenswood heef tene hoog Final Destination gehalte, maar het is zeker wel spannender nu bij ep3! Hahaha omfg, mijn hart! :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Arendelle went Valli ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ubiquitous schreef:
    FUCKING HELL IK RKEEG EEN FUCKIG HARTAANVAL FUCKING SHIT HE. Daaaaaamn! Ravenswood heef tene hoog Final Destination gehalte, maar het is zeker wel spannender nu bij ep3! Hahaha omfg, mijn hart! :'D


    I agree, ik vind het niet saai meer. Al is het jammer dat het niet realistisch is, terwijl pll dat wel is.


    You are beautiful, you are love.