• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier. Ik mis het eigenlijk wel.

    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Milah
    Requille
    Beaton
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Ichiya
    Tayniss
    Loian
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Hanaemi
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.



    Oude topics:
    1

    Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 17:45 ]


    Your make-up is terrible

    Ik word echt gek. Noem me een seut, maar ik vind het echt spannend/eng :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vond de halloween aflevering tegenvallen, de halloween aflevering van vorig jaar was veel beter.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Vraagje: hebben jullie de pilot van Ravenswood ook meteen gekeken? Of gaat die meteen gewoon over Ravenswood, en niet meer echt over PLL?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arendelle schreef:
    Vraagje: hebben jullie de pilot van Ravenswood ook meteen gekeken? Of gaat die meteen gewoon over Ravenswood, en niet meer echt over PLL?


    Ja, hij gaat verder waar Caleb en Miranda gestopt waren in PLL, maar helaas gaat het niet verder van PLL, dat vond ik wel jammer omdat ze wel zoveel van hen lieten zien in PLL.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ja, hij gaat verder waar Caleb en Miranda gestopt waren in PLL, maar helaas gaat het niet verder van PLL, dat vond ik wel jammer omdat ze wel zoveel van hen lieten zien in PLL.


    Ik heb de episode nog steeds niet uit :W
    En oki, dan kijk ik Ravenswood gewoon niet :')
    Misschien ooit, als ik tijd heb..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ugh, Miranda, blijf weg bij Caleb. :'D Grrrrr.
    Had er ook wel wat meer van verwacht, te veel Ravenswood en te weinig PLL, inderdaad. Ik vond dat Spencer die snee in Ezra zijn hand moest zien, hahaha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ben ik de enige die het echt nog een goede aflevering vond?

    Ik wil gewoon dat Ezra nu ophoudt met dat bullshit-gedoe. I bet he saw/heard Ali, and if Spencer really is that smart, she should have noticed his hand. Plus, nu wil ik nog meer weten wat er gebeurd is met Alison. En wat die vrouw huppeldepup zei van dat een van de Liars de persoon had 'getouched' die Ali het meest vreesde, ik weet niet of dat over Ezra gaat.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arendelle schreef:
    Ben ik de enige die het echt nog een goede aflevering vond?

    Ik wil gewoon dat Ezra nu ophoudt met dat bullshit-gedoe. I bet he saw/heard Ali, and if Spencer really is that smart, she should have noticed his hand. Plus, nu wil ik nog meer weten wat er gebeurd is met Alison. En wat die vrouw huppeldepup zei van dat een van de Liars de persoon had 'getouched' die Ali het meest vreesde, ik weet niet of dat over Ezra gaat.

    Het was ook wel een goede aflevering, maar het was te veel gepromoot voor Ravenswood, naar mijn mening. Ik denk wel dat ze Ezra bedoelde, wie kan het anders zijn?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Arendelle schreef:
    Ben ik de enige die het echt nog een goede aflevering vond?

    Ik wil gewoon dat Ezra nu ophoudt met dat bullshit-gedoe. I bet he saw/heard Ali, and if Spencer really is that smart, she should have noticed his hand. Plus, nu wil ik nog meer weten wat er gebeurd is met Alison. En wat die vrouw huppeldepup zei van dat een van de Liars de persoon had 'getouched' die Ali het meest vreesde, ik weet niet of dat over Ezra gaat.

    Ik denk wel dat ze Ezra bedoelde, en ik denk niet dat ze gewoon handschudden bedoelde. Ik denk dat toen Ezria seks hebben gehad, ze een connectie hebben gecreërd die die vrouw kan 'voelen'. Ik weet het niet, ik vind haar en heel Ravenswood maar freaky.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik weet het gewoon niet meer D:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ALI! En sowieso dat Ezra A is, maar waarom waarschuwde Ali ze niet? Like c'mon! xd


    You are beautiful, you are love.

    PLL ep gezien, vond hem spannend

    zoals toen Hannah in die phone booth zat vond ik het wel even eng enzo, maar het ook veel mindee punten, beetje traag en iets te veel gepromoot voor Ravenswood inderdaad. Al met al toch erg leuk :a
    Oh en Ravenswood lijkt me interessant, ik ga het volgen! (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wordt ravenswood btw nu elke week uitgezonden?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vond de Halloween special eigenlijk slechter geacteerd dan de gewoonlijke episodes.. Maar kan misschien ook aan het script liggen.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ubiquitous schreef:
    Wordt ravenswood btw nu elke week uitgezonden?


    Jep.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus