• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier. Ik mis het eigenlijk wel.

    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Milah
    Requille
    Beaton
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Ichiya
    Tayniss
    Loian
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Hanaemi
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.



    Oude topics:
    1

    Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 17:45 ]


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Als het gaat over Ravenswood, dat is toch al heel lang bekend?

    Ja,
    maar toen zeiden er nog veel mensen dat Haleb nog steeds bleef bestaan, blijkbaar niet dus ):

    Mag deze diehard fan ook op het lijstje :Y)

    Sydrian schreef:
    (...)

    En hoe kan je dat zo zeker weten?

    Want vorige keer met Toby hebben ze allemaal intervieuws zitten geven om daarna te zeggen dat niks van die intervieuwe meer meetelde.


    -

    Incredulity schreef:
    (...)
    Ja,
    maar toen zeiden er nog veel mensen dat Haleb nog steeds bleef bestaan, blijkbaar niet dus ):


    Nee, maar dat wist ik ook al wel.


    Your make-up is terrible

    Hoe graag ik ook wil dat het niet waar is, ik begin steeds meer te geloven dat Aria mede A kan zijn samen met Ezra. Don't hate me. D: Ik vind het gewoon behoorlijk toevallig dat ze 'Big A' word genoemd in een episode en Marlene King 'bigA' antwoord op een tweet van iemand die vraagt wie de real A is.
    Maar dat kan natuurlijk ook gedaan zijn om mensen op het verkeerde been te brengen. Al is die tweet niet het enige verdachte.


    You are beautiful, you are love.

    Juniper schreef:
    Hoe graag ik ook wil dat het niet waar is, ik begin steeds meer te geloven dat Aria mede A kan zijn samen met Ezra. Don't hate me. D: Ik vind het gewoon behoorlijk toevallig dat ze 'Big A' word genoemd in een episode en Marlene King 'bigA' antwoord op een tweet van iemand die vraagt wie de real A is.
    Maar dat kan natuurlijk ook gedaan zijn om mensen op het verkeerde been te brengen. Al is die tweet niet het enige verdachte.


    Marlene staat er wel om bekend om foute hints te geven hoor :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bonafonte schreef:
    (...)

    Marlene staat er wel om bekend om foute hints te geven hoor :')


    True, maar ook foute hints in de show zelf?


    You are beautiful, you are love.

    Juniper schreef:
    (...)

    True, maar ook foute hints in de show zelf?


    Denk het wel. Want zowat iedereen is al wel eens even heel erg schuldig geweest, toch?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bonafonte --> Russo ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Okay, open spoiler alleen als je echt wilt weten waarom Caleb mogelijk in Ravenswood blijft.

    In een video op fb pagina van PLL zat ik dus elke seconde op pause te drukken en alles te inspecteren. Op gegeven moment komt Caleb in beeld en kijk dus naar een graf waar zijn naam op staat en dan open ie zo'n klep en ziet een foto van een jonge Caleb Rivers. Ik was echt zo van O_O!!!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 19:48 ]


    -

    Oh en Tayniss is nu Minions *O*


    -

    Minions schreef:
    Okay, open spoiler alleen als je echt wilt weten waarom Caleb mogelijk in Ravenswood blijft.
    In een video op fb pagina van PLL zat ik dus elke seconde op pause te drukken en alles te inspecteren. Op gegeven moment komt Caleb in beeld en kijk dus naar een graf waar zijn naam op staat en dan open ie zo'n klep en ziet een foto van een jonge Caleb Rivers. Ik was echt zo van O_O!!!


    Dit had ik ook gezien ja (:
    [spoilers]Maar heet ie Rivers van zijn achternaam? [/spoiler]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Dit had ik ook gezien ja (:
    Maar heet ie Rivers van zijn achternaam?

    Ik was niet meer zeker dus ik ging kijken en ja dus ^^


    -

    Minions schreef:
    (...)
    Ik was niet meer zeker dus ik ging kijken en ja dus ^^


    Oh wat grappig, volgens mij hebben ze dat nooit echt duidelijk gezegd in de serie, of ik heb het gemist :p Zulke dingen vergeet ik vaak.
    Is trouwens de aankomende aflevering nou twee uur PLL, of 1 uur PLL en 1 uur Ravenswood? Want ze zeggen een twee uur durende
    special, maar Ravenswood zou ook starten toch?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Oh wat grappig, volgens mij hebben ze dat nooit echt duidelijk gezegd in de serie, of ik heb het gemist :p Zulke dingen vergeet ik vaak.
    Is trouwens de aankomende aflevering nou twee uur PLL, of 1 uur PLL en 1 uur Ravenswood? Want ze zeggen een twee uur durende
    special, maar Ravenswood zou ook starten toch?

    Het is dus inderdaad 1 uur PLL en 1 uur Ravenswood, dat denk ik. Maar ik ga vanuit dat ik gelijk heb want als je naar de programma kijk, kan het onmogelijk zijn dat PLL 2 uren op het scherm zal zijn. Maaaar ik denk dus wel dat Ravenswood een soort van direct vervolg is van PLL.


    -