• ----

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 7:42 ]


    -

    Pennybags schreef:
    (...)

    Hm, dat denk ik zelf niet. Ik zeg niet dat het inderdaad zo is bij One Direction, maar het zou heel goed kunnen dat één van hen, na het grote succes of nadat ze uit elkaar zijn gegaan, uit de kast komt. Dat is al bij meerdere succesvolle (boy)bands gebeurd.
    Maar goed, zelf vind ik het niet erg als mensen het als een romance shippen, als ze het maar niet direct naar de jongens zelf sturen en als ze er niet zo overdreven en grof over doen.

    Die kans is er altijd, maar de kans dat Larry echt is, schat ik heel klein, aangezien Louis gewoon boos op zijn fans wordt als ze hardnekkig blijven doorzeuren dat hij en Harry een koppel zijn. Wat ik best heel goed begrijp. Ik heb niks tegen mensen die Larry shippen, zolang ze maar niet echt denkend at ze samen zijnen hen en mij er mee lastig gaan vallen. Ik zelf ship ook Niam en Ziall, ook al ben ik geen 1D fan meer, maar ik geloof van ze lang zal ze leven niet dat Niam of Ziall echt is.


    Take me to wonderland

    Imber schreef:
    (...)
    Die kans is er altijd, maar de kans dat Larry echt is, schat ik heel klein, aangezien Louis gewoon boos op zijn fans wordt als ze hardnekkig blijven doorzeuren dat hij en Harry een koppel zijn. Wat ik best heel goed begrijp. Ik heb niks tegen mensen die Larry shippen, zolang ze maar niet echt denkend at ze samen zijnen hen en mij er mee lastig gaan vallen. Ik zelf ship ook Niam en Ziall, ook al ben ik geen 1D fan meer, maar ik geloof van ze lang zal ze leven niet dat Niam of Ziall echt is.


    Zelf denk ik wel dat ze samen zouden kunnen zijn, maar ik val ze er niet mee lastig en hou 't voornamelijk voor mezelf haha. Al ship ik Zarry meer, maar ik denk niet dat zij echt samen zijn, of zo.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Was gewoon bij een TV show.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hij heeft eind juli zelf nog gezegd dat hij géén bi is, die gif is gewoon geplakt (:

    1913 schreef:
    Hmmm, die gezichten van Niall en Zayn zijn ook leuk.

    Maar ik vind het van de management echt dom. Hoezo mag hij niet bi zijn? Of verwijderen ze het bewijs dat ie het heeft gezegd. Sterren als Jessie J en Lady Gaga zijn ook bi, om er maar snel twee te noemen.


    they come, they go

    Interessant.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lekker boeiend. Alsof mij het uitmaakt welk gaatje hij vult, als hij maar happy is.


    SHABOOYA

    Rissl schreef:
    Lekker boeiend. Alsof mij het uitmaakt welk gaatje hij vult, als hij maar happy is.


    Hier moest ik toch wel om lachen.


    Physics is awesome

    Voor mij is dat echt niet verrassend hoor.
    Ik had al zo'n mijn vermoedens.
    Mij maakt het niet uit of ie een vriendinnetje of vriendje heeft.
    Eigenlijk vind ik een homokoppel best wel leuk. (Ik ben geen yaoi-lover ofwat dan ook)
    In alle opzichten vind ik Hazza leuk. Ookal zou hij homo zijn.
    En waarom mensen zo raar doen over homo's vind ik niet kunnen.


    I see you, over there! Sexy cookie! Cookie Cookie, HAH cookie cookie!

    Hier zijn maar twee logische verklaringen voor:
    1. Het verhaal van Harry die bi is, klopt niet.
    2. Het management is gewoon ontzettend stom bezig door al het bewijs te verwijderen. Ieder mens heeft het recht om te zijn wat hij of zij wil. Zelfs een contract kan je daar niet van weerhouden.


    "We accept the love we think we deserve."

    Wat een gezeur zeg..
    Wat maakt het uit of iemand homo of niet is?
    Amen xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Dat wist ik al ^^ maar het verandert voor mij niks.

    Ben 't wel met je eens, als ik One Direction was, of sowieso al een groot artiest, zou ik nooit eindeloos doorgaan met mijn carrière.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    1913 schreef:
    Hmmm, die gezichten van Niall en Zayn zijn ook leuk.

    Maar ik vind het van de management echt dom. Hoezo mag hij niet bi zijn? Of verwijderen ze het bewijs dat ie het heeft gezegd. Sterren als Jessie J en Lady Gaga zijn ook bi, om er maar snel twee te noemen.


    Ik denk dat daar het verschil ligt dat Jessie J en Lady Gaga geen sterren specifiek gericht zijn op 10 tot een jaar of 19. Als je jong bent, moeten je idolen perfect zijn. Als de een aantrekkingskracht voelt tot man en vrouw, maken de meisjes minder kans op iemand als Harry (maar ze zouden sowieso geen kans hebben; dat "ik zou een fan daten" is groot gelul als je het mij vraagt). Dan valt dat "perfecte" beeld in duigen en vinden meisjes Harry, en in een zwaarder geval One direction, veel minder leuk. Ik denk dat ze daarom ook die imago's hebben; Louis is blij, Harry een meisjesgek, Niall houdt van eten etc. Allemaal om het leuk te houden en het management geeft geen donder om de onderdrukking waar hun artiesten onder komen te lijden. Lady Gaga en Jessie J hebben geen imago nodig om hun grote naam in de spotlights te houden. Jonge meisjes gaan veel sneller van het een naar het ander, Modest moet hun groepje "leuk" houden voor succes.

    Beetje belachelijk dat het zo in elkaar zit (naar mijn mening dan), maar goed. Al liep Harry met acne rond en had Niall geen beugel... de kwaliteit van de muziek gaat er niet op achteruit. Maar dat werkt schijnbaar niet zo in de ogen van ons favoriete management.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Ik denk dat daar het verschil ligt dat Jessie J en Lady Gaga geen sterren specifiek gericht zijn op 10 tot een jaar of 19. Als je jong bent, moeten je idolen perfect zijn. Als de een aantrekkingskracht voelt tot man en vrouw, maken de meisjes minder kans op iemand als Harry (maar ze zouden sowieso geen kans hebben; dat "ik zou een fan daten" is groot gelul als je het mij vraagt). Dan valt dat "perfecte" beeld in duigen en vinden meisjes Harry, en in een zwaarder geval One direction, veel minder leuk. Ik denk dat ze daarom ook die imago's hebben; Louis is blij, Harry een meisjesgek, Niall houdt van eten etc. Allemaal om het leuk te houden en het management geeft geen donder om de onderdrukking waar hun artiesten onder komen te lijden. Lady Gaga en Jessie J hebben geen imago nodig om hun grote naam in de spotlights te houden. Jonge meisjes gaan veel sneller van het een naar het ander, Modest moet hun groepje "leuk" houden voor succes.

    Beetje belachelijk dat het zo in elkaar zit (naar mijn mening dan), maar goed. Al liep Harry met acne rond en had Niall geen beugel... de kwaliteit van de muziek gaat er niet op achteruit. Maar dat werkt schijnbaar niet zo in de ogen van ons favoriete management.


    Dus dit!


    "We accept the love we think we deserve."

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 15:00 ]