• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Note: de laatste tijd is het zoveel haat en nijd in dit topic en dan doel ik met name op het vorige topic waarin de topicmaker niet erg vriendelijk werd aangesproken op zijn beginpost. Het doet er niet toe wát er precies in de beginpost staan, het principe van het topic blijft hetzelfde, namelijk je hart luchten. Dat verandert niet als de tekst dan wel/niet cursief is, of er een leuke GIF in de beginpost staat. Sommige mensen leiden blijkbaar aan grootheidswaanzin en hangen de generaal uit en menen dat dit topic hen toebehoort. Laat iedereen in zijn waarde en loosen up. Vandaar mijn beginpost van gisteren. (:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 16:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 aug 2013 - 21:49 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind je bot en schijnheilig. De een praat simpelweg makkelijker over dingen waarmee ze een probleem hebben dan een ander, dat wil niet zeggen dat ze er trots op zijn. Wat achterlijk zeg.


    26 - 02 - '16

    Wooooosh. Feeling good, oh yeah!

    Jammer dat ik alleen telkens word afgeleid door die kut Facebookmeldingen. Thanks, RavensMoon, maar de volgende keer zal ik niks meer van je jatten c':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Money's always a problem and money always'll be a problem. Sigh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik lees nu pas de aangepast beginpost. Het is zo ironisch:

    waarin de topicmaker niet erg vriendelijk werd aangesproken op zijn beginpost.
    namelijk je hart luchten.

    Dat is toch je hart luchten (cat)

    OT: I earn moneeeey. In 2 dagen weer 10 euro erbij voor niks doen. Perfect :Y)
    Ik lees trouwens nu pas de post boven mij. Het was niet daarop gericht, just to be clear ;p Hij stond er nog niet toen ik begon met schrijven.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 22:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Not sure of ik daar wil werken... Mijn broer werkt er dan ook wel maar ik ben altijd zo slecht in het ontmoeten van nieuwe mensen, meh. :c
    Social skills, where you at?

    Father schreef:
    Ik lees nu pas de aangepast beginpost. Het is zo ironisch:
    (...)
    Dat is toch je hart luchten (cat)

    OT: I earn moneeeey. In 2 dagen weer 10 euro erbij voor niks doen. Perfect :Y)
    Ik lees trouwens nu pas de post boven mij. Het was niet daarop gericht, just to be clear ;p Hij stond er nog niet toen ik begon met schrijven.


    Oh, lol, don't mind it. Het gevoel van ,,slapend'' rijk worden ken ik en ik heb het kort geleden ervaren. Geniet, jongen, geniet. (krul)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Note: de laatste tijd is het zoveel haat en nijd in dit topic en dan doel ik met name op het vorige topic waarin de topicmaker niet erg vriendelijk werd aangesproken op zijn beginpost. Het doet er niet toe wát er precies in de beginpost staan, het principe van het topic blijft hetzelfde, namelijk je hart luchten. Dat verandert niet als de tekst dan wel/niet cursief is, of er een leuke GIF in de beginpost staat. Sommige mensen leiden blijkbaar aan grootheidswaanzin en hangen de generaal uit en menen dat dit topic hen toebehoort. Laat iedereen in zijn waarde en loosen up. Vandaar mijn beginpost van gisteren. (:

    _O__O__O_

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 22:59 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh Jesus Fucking Christ why can't writing just be easy?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Haat en nijd zal dan wel zijn wat je graag wilt zien als je het constant moet aanwakkeren met je posts.


    Your make-up is terrible

    Why can't life just be a bit easier. Just a bit. Pretty pretty please?


    26 - 02 - '16

    Zegt.


    Deep inside, I've never felt alive

    Father schreef:
    Ik lees nu pas de aangepast beginpost. Het is zo ironisch:
    (...)
    Dat is toch je hart luchten (cat)

    OT: I earn moneeeey. In 2 dagen weer 10 euro erbij voor niks doen. Perfect :Y)
    Ik lees trouwens nu pas de post boven mij. Het was niet daarop gericht, just to be clear ;p Hij stond er nog niet toen ik begon met schrijven.

    Eerder direct aanspreken, eigenlijk. :Y) Ik geloof dat dat iets anders is.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ailurophilia schreef:
    Ik vind je bot en schijnheilig. De een praat simpelweg makkelijker over dingen waarmee ze een probleem hebben dan een ander, dat wil niet zeggen dat ze er trots op zijn. Wat achterlijk zeg.


    Ik heb het een beetje meegelezen en ze doen inderdaad een beetje vreemd, op z'n zachtst gezegd, daar zo.


    Your make-up is terrible

    Whut, what happened? o.o Waar zijn mijn ,,vorige pagina'' en ,,volgende pagina'' knoppen gebleven? Oh, dear.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zo, weer iedereen jaloers gemaakt met mijn kookkunsten. :Y)


    -