• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Note: de laatste tijd is het zoveel haat en nijd in dit topic en dan doel ik met name op het vorige topic waarin de topicmaker niet erg vriendelijk werd aangesproken op zijn beginpost. Het doet er niet toe wát er precies in de beginpost staan, het principe van het topic blijft hetzelfde, namelijk je hart luchten. Dat verandert niet als de tekst dan wel/niet cursief is, of er een leuke GIF in de beginpost staat. Sommige mensen leiden blijkbaar aan grootheidswaanzin en hangen de generaal uit en menen dat dit topic hen toebehoort. Laat iedereen in zijn waarde en loosen up. Vandaar mijn beginpost van gisteren. (:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 16:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 aug 2013 - 21:49 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ik begon er alleen over omdat anderen erover begonnen. Maar ik vind het een beetje vreemd als je dat niet wilt maar toch mensen naar beneden gaat halen met je beginpost en hem toch weer aanpast om dat te gaan doen. Je weet zelf ook wel dat je er weer reacties mee uitlokt en het opnieuw gaat beginnen. Het was net allemaal voorbij.

    Ik haal geen mensen naar beneden met mijn beginpost, absoluut niet. Spijtig dat je het zo ziet. Ik vind het niet erg dat het reacties uitlokt, maar ik hoop dat mensen er eens over nadenken. Daarnaast, wie zegt dat het voorbij is? Ik wil alleen duidelijk maken dat het niet zo strak in het gelid hoeft.

    De enige 'andere' die ik zie is Mitchel. Net zoals de voorgaande keer waren jullie de enigen die er meteen zo negatief op reageerden. Veel konden het gewoon zien als een grapje, als een ludieke actie. Er staat niet voor niks 'loosen up'. En ik ga mezelf hier nu niet verder verantwoorden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    I decided I really don't like people. no one personal, just humanity and people and oh my God there are s few people that I can actually stand. Even the nicest fucking people, i just usually don't like them. And that's bloody ridiculous.
    Also, please let Friday just stay super far away. Or cancel it. Guys, Friday is canceled. There is no Friday. Thursday will end, Saturday will start.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Ik haal geen mensen naar beneden met mijn beginpost, absoluut niet. Spijtig dat je het zo ziet. Ik vind het niet erg dat het reacties uitlokt, maar ik hoop dat mensen er eens over nadenken. Daarnaast, wie zegt dat het voorbij is? Ik wil alleen duidelijk maken dat het niet zo strak in het gelid hoeft.

    De enige 'andere' die ik zie is Mitchel. Net zoals de voorgaande keer waren jullie de enigen die er meteen zo negatief op reageerden. Veel konden het gewoon zien als een grapje, als een ludieke actie. Er staat niet voor niks 'loosen up'. En ik ga mezelf hier nu niet verder verantwoorden.

    Het is Mitchell. Dubbel l! D: En ik heb al uitgelegd waarom. Ik ga er niet weer opnieuw over beginnen :Y)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 23:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik voel me echt zo boos dat ik het niet meer kan omschrijven. I'm shaking, really. This feeling sucks.


    26 - 02 - '16

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Ik haal geen mensen naar beneden met mijn beginpost, absoluut niet. Spijtig dat je het zo ziet. Ik vind het niet erg dat het reacties uitlokt, maar ik hoop dat mensen er eens over nadenken. Daarnaast, wie zegt dat het voorbij is? Ik wil alleen duidelijk maken dat het niet zo strak in het gelid hoeft.

    De enige 'andere' die ik zie is Mitchel. Net zoals de voorgaande keer waren jullie de enigen die er meteen zo negatief op reageerden. Veel konden het gewoon zien als een grapje, als een ludieke actie. Er staat niet voor niks 'loosen up'. En ik ga mezelf hier nu niet verder verantwoorden.


    "Sommige mensen leiden blijkbaar aan grootheidswaanzin en hangen de generaal uit en menen dat dit topic hen toebehoort."

    Sorry maar dat vind ik toch best beledigend overkomen. En voor zover ik kon zien ging jij toch echt in op Mitchell. Morticia reageerde er trouwens ook op onder haar eeuwige spoiler. Je moet toch beter leren kijken want er zijn genoeg anderen geweest die er in het vorige? topic op reageerden. Als je vind dat iedereen losser erin moet worden moet je zelf ook niet doorgaan, vind ik dan. Iedereen kan er ook gewoon mee kappen en het laten.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 23:18 ]


    Your make-up is terrible

    Nvm.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 23:19 ]


    26 - 02 - '16

    Escritura schreef:
    I decided I really don't like people. no one personal, just humanity and people and oh my God there are s few people that I can actually stand. Even the nicest fucking people, i just usually don't like them. And that's bloody ridiculous.
    Also, please let Friday just stay super far away. Or cancel it. Guys, Friday is canceled. There is no Friday. Thursday will end, Saturday will start.


    Zo belachelijk is het niet, ik hou ook echt niet van mensen. Het liefst spreek ik de hele dag niemand, of alleen via internet.


    Your make-up is terrible

    Ailurophilia schreef:
    Ik voel me echt zo boos dat ik het niet meer kan omschrijven. I'm shaking, really. This feeling sucks.

    Je wilt niet weten hoevaak ik 's avonds zo heb gezeten. :'D Maaar goed, genoeg off-topic gedoe. (Dat was ook de reden waarom ik die melding erin had gezet + de mod was er blij mee).

    OT: Stomme ratten. Ga nou eens racen. Ik moet geld winnen!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Zo belachelijk is het niet, ik hou ook echt niet van mensen. Het liefst spreek ik de hele dag niemand, of alleen via internet.


    This exactly.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    "Do you, do you really enjoy living a life that's so hateful?
    Cause there's a hole where your soul should be
    You're losing control a bit
    And it's really distasteful"


    26 - 02 - '16

    Hatsumomo schreef:
    (...)
    Sorry maar dat vind ik toch best beledigend overkomen. En voor zover ik kon zien ging jij toch echt in op Mitchell. Morticia reageerde er trouwens ook op onder haar eeuwige spoiler. Je moet toch beter leren kijken want er zijn genoeg anderen geweest die er in het vorige? topic op reageerden. Als je vind dat iedereen losser erin moet worden moet je zelf ook niet doorgaan, vind ik dan. Iedereen kan er ook gewoon mee kappen en het laten.

    Omdat ik het irritant vind om die hele posts erin te zien, volgens mij mag ik toch echt zelf uitmaken of ik die spoiler gebruik of niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    I will use this fairy dust, to shut you all up. :Y) Let's talk about nice stuff or other stuff.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:


    I will use this fairy dust, to shut you all up. :Y) Let's talk about nice stuff or other stuff.


    Lol, ik dacht dat mijn scherm gewoon vies was D:


    26 - 02 - '16

    Morticia schreef:
    (...)
    Omdat ik het irritant vind om die hele posts erin te zien, volgens mij mag ik toch echt zelf uitmaken of ik die spoiler gebruik of niet.

    Ik zeg toch niet dat je het niet mag gebruiken? Ik zeg alleen dat je het onder een spoiler had gezet.


    Your make-up is terrible

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Lol, ik dacht dat mijn scherm gewoon vies was D:


    Ik ook. (cat)


    Your make-up is terrible