• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Note: de laatste tijd is het zoveel haat en nijd in dit topic en dan doel ik met name op het vorige topic waarin de topicmaker niet erg vriendelijk werd aangesproken op zijn beginpost. Het doet er niet toe wát er precies in de beginpost staan, het principe van het topic blijft hetzelfde, namelijk je hart luchten. Dat verandert niet als de tekst dan wel/niet cursief is, of er een leuke GIF in de beginpost staat. Sommige mensen leiden blijkbaar aan grootheidswaanzin en hangen de generaal uit en menen dat dit topic hen toebehoort. Laat iedereen in zijn waarde en loosen up. Vandaar mijn beginpost van gisteren. (:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 16:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 aug 2013 - 21:49 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oh damn, why is this happening. It's so annoying. :'D

    Filettino schreef:
    (...)

    Oh, lol, don't mind it. Het gevoel van ,,slapend'' rijk worden ken ik en ik heb het kort geleden ervaren. Geniet, jongen, geniet. (krul)

    Zal wel een lange tijd zo blijven. Lang leve advertentieplaats verkopen :Y)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 23:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Boos en moe tegelijk, vervelend gevoel. Zucht.


    26 - 02 - '16

    Hatsumomo schreef:
    Haat en nijd zal dan wel zijn wat je graag wilt zien als je het constant moet aanwakkeren met je posts.

    Opvallend hoe het altijd weer dezelfde zijn die reageren. Ik wakker niks aan, ik deel alleen waarom ik de beginpost in eerste instantie had aangepast. Daarnaast zou ik mezelf nogal tegenspreken, als ik haat en nijd wil. Ik ben niet van plan om hier een discussie over te houden, als jullie je graag aangesproken willen voelen en vinden dat jullie jezelf moeten verdedigen, be my guest.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Blijkbaar zijn mensen die zich snijden ziek. Dafuck is wrong with you. Go hang yourself goddammit. Dit soort dingen maken me echt pissig.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 23:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hatsumomo schreef:
    Haat en nijd zal dan wel zijn wat je graag wilt zien als je het constant moet aanwakkeren met je posts.
    `

    nope, its called waking people up, who are trapped in their minds, maybe have some form of an obsessive compulsive disorder, dat alles precies perfect volgens regeltjes moet en de begin post van een ljh perfect zoals ieder ander topic moet zijn , dat is toch gewoon complete bs C: , t gaat om je hart luchten.
    niet om hoe de begin post dr uit ziet..

    amen to the beginpost tekst ;3


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Father schreef:
    (...)
    Zal wel een lange tijd zo blijven. Lang leve advertentieplaats verkopen :Y)


    Drie maal scheepswerf! Hoezee! Hoezee! Hoezee!

    OT: What is that mysterious ticking noise? (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Father schreef:
    Blijkbaar zijn mensen die zich snijden ziek. Dafuck is wrong with you. Go hang yourself goddammit. Dit soort dingen maken me echt pissig.


    Ik ben pissig, mede daardoor ja. Ugh.


    26 - 02 - '16

    notyourhero schreef:
    (...)`

    nope, its called waking people up, who are trapped in their minds, maybe have some form of an obsessive compulsive disorder, dat alles precies perfect volgens regeltjes moet en de begin post van een ljh perfect zoals ieder ander topic moet zijn , dat is toch gewoon complete bs C: , t gaat om je hart luchten.
    niet om hoe de begin post dr uit ziet..

    amen to the beginpost tekst ;3

    Nou sorry dat ik daar last van heb :'D Ik hou gewoon van regelmaat. Ik maak me nu niet meer druk om die post. Maar om te zien dat hij expres is aangepast was wel een beetje vervelend ja.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    notyourhero schreef:
    (...)`

    nope, its called waking people up, who are trapped in their minds, maybe have some form of an obsessive compulsive disorder, dat alles precies perfect volgens regeltjes moet en de begin post van een ljh perfect zoals ieder ander topic moet zijn , dat is toch gewoon complete bs C: , t gaat om je hart luchten.
    niet om hoe de begin post dr uit ziet..

    amen to the beginpost tekst ;3

    Bedankt voor het begrijpen. :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Ik ben pissig, mede daardoor ja. Ugh.

    Dat kan ik heel goed begrijpen. Jezus zeg. Blijkbaar ben ik dan ook ziek omdat ik een keer twee strepen op mijn arm heb gezet. Joepie :Y)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 23:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeetje.


    -

    Father schreef:
    (...)
    Dat kan ik heel goed begrijpen. Jezus zeg. Blijkbaar ben ik dan ook ziek omdat ik twee strepen op mijn arm heb. Joepie :Y)


    Ik heb zelf, gelukkig, geen strepen op mijn arm. Maar ik heb het zeker bijna gehad. Godzijdank dat het litteken verdwenen is. Ik word er zo fucked up pissig van als mensen er zo makkelijk over doen. Makes me wanna... ARRGHH


    26 - 02 - '16

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Opvallend hoe het altijd weer dezelfde zijn die reageren. Ik wakker niks aan, ik deel alleen waarom ik de beginpost in eerste instantie had aangepast. Daarnaast zou ik mezelf nogal tegenspreken, als ik haat en nijd wil. Ik ben niet van plan om hier een discussie over te houden, als jullie je graag aangesproken willen voelen en vinden dat jullie jezelf moeten verdedigen, be my guest.


    Ik begon er alleen over omdat anderen erover begonnen. Maar ik vind het een beetje vreemd als je dat niet wilt maar toch mensen naar beneden gaat halen met je beginpost en hem toch weer aanpast om dat te gaan doen. Je weet zelf ook wel dat je er weer reacties mee uitlokt en het opnieuw gaat beginnen. Het was net allemaal voorbij.


    Your make-up is terrible

    Jij bent écht serieus het meest irritante kind dat ik ken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered