• © JamesPotter & Sinistra



    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en Rider openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.




    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JamesPotter

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - xBoselfje

    Peter Pippeling -

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JamesPotter

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - Nici
    - Jay Dave Broock||Zwadderich||Jager - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||Drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich||Zoeker - xBoselfje


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Wunjo

    Ron Wemel -

    Hermelien Griffel -

    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 17:06 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Hallooo, ik ben van de 6e -morgenavond- tot en met de 12e niet thuis. Dus dan kan ik ook niet reageren.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    IsA20 schreef:
    (We zijn hier een heel liefdesdrama aan het uitschrijven.)

    (Om de haat-aan-Jason verhalen voor te zijn: He just can’t do anything about it!)


    [Sorry, die haat heeft hij nu nog veel meer. (cat) Tss, en dat noemt zich een tweelingbroer.XD]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Jay Dave Broock

    Hij schudt zijn hoofd en legt een arm om mijn schouders. Jason schenkt me een bredere glimlach terug.
    'Het is goed.' Zegt hij en loopt samen met me naar binnen in stilte. Het is geen ongemakkelijke stilte waar ik blij om ben. Even kijk ik naar hem maar zie dat hij mijn blikken ontwijkt. Ik frons een beetje, maar laat het zo omdat het nu goed is en ik het niet wil verpesten.
    Als we voor de leerling kamer van Zwadderich staan stop ik even en haal diep adem. Dan loop ik naar binnen toe om vervolgens Angela's blik te ontwijken en gelijk naar de slaapkamers van de jongens door te lopen.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 15:10 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Jason Broock

    Na een paar minuten komen we aan in de leerlingenkamer. Ik zie dat Angela nog steeds verwart in een stoel zit. Jay kijkt snel de andere kant op en loopt richting de slaapzaal. Ik bijt op mijn lip, die nu begint te bloeden. Wat nu? Ik zie dat Angela haar blik snel afwend als ze mij ziet. Een enorm gevoel van teleurstelling komt over me heen. Ik staar naar de grond en loop achter Jay aan.
    In de slaapzaal laat ik me op mijn bed vallen en pak een boek van mijn nachtkastje. Met nietsziende ogen begin ik te lezen. De woorden dringen niet tot me door. Het liefst zou ik nu graag alle frustratie eruit gooien en schreeuwend tegen de muur bonken. Na een paar minuten gooi ik het boek weer op mijn nachtkastje.
    'Ik ga even lopen' zeg ik tegen Jay en loop de gang op.


    -

    [Wie wil Jay ontmoeten?:Y)]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Daniëlle Jane Westlize

    'Nou, ze zeiden dat het gif nog steeds in mindere mate in mijn lichaam zit en hier daarom nog in ieder geval tot morgen middag moet blijven liggen'Zucht Remus. 'De kans is ook best groot dat ik nog zo'n "aanval" krijg, en dan is het niet heel handig als ik me steeds naar de ziekenzaal moet laten slepen door jou en Broock.'Hij vind het nog steeds raar dat Jay hem hielp. En daar heeft hij ook gelijk in. Het is inderdaad raar.
    'Dus...'Hoor ik zijn stem ver weg waarna ik opschrik. Waar was ik met mijn gedachtes? Geen idee...'Dus..Eumm....Waarom denk je dat Jay jou heeft geholpen?'Vraag ik maar. Ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Hoe dom ben ik nou?!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Jay heb ik naar Daniëlle en Remus toegestuurd.(;]

    Jay Dave Broock

    Jason gaat weg en ik zucht diep om daarna een hand door mijn haren te halen. Wat zal ik doen? Ik kan in ieder geval niet naar Angela toe, nooit meer van mijn leven. Ze wilt me toch niet meer zien en ze breekt me dan alleen nog maar meer omdat ze niet op mij verliefd is, maar op Jason. Nog steeds begrijp ik niet waarom. De meeste mensen kunnen ons niet eens uit elkaar halen, waarom moest ze per sé op Jason verliefd worden?!
    Ik zucht en sta dan op. Hier blijven liggen heeft geen zin. Het laat me alleen maar aan Angela denken en daar heb ik op dit moment geen zin in. Langzaam loop ik naar beneden toe en ga dan snel door de leerlingenkamer heen. In gedachten loop ik door het kasteel heen. Ik stop als ik bij de ziekenzaal ben. Aarzelend loop ik naar binnen toe en zie Daniëlle en Remus. Zou ik?
    Een beetje zenuwachtig loop ik naar hun toe en kuch zachtjes terwijl ik wat nerveus heen en weer schuifel.
    "Ehm, gaat het een beetje met je?" Vraag ik dan zacht en lichtelijk zenuwachtig.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Remus Lupos

    'Dus..Eumm....Waarom denk je dat Jay jou heeft geholpen?' vraagt Daniëlle als er een ongemakkelijke stilte valt. Ik haal mijn schouders op.
    'Ik heb echt geen flauw idee. Ik bedoel, hij is van Zwadderich, en ik ben bevriend met de meest anti-Zwadderich-mensen die je kunt bedenken!' zeg ik.
    'Het kan ook dat er -weet ik veel- misschien iemand van Zwadderich is die iets verschrikkelijks heeft gedaan ofzo, en hij daarom Griffoendors helpt?' zeg ik. Het is echt de meest vergezochte theorie ooit, maar vaak zijn vergezochte dingen juist goed.
    Ik schrik op als ik iemand hoor kuchen. Ik kijk langs Daniëlle heen naar de deur. Daar staat Broock. Mijn gezicht loopt weer redelijk rood aan. Ik weet echt zeker dat hij ons heeft gehoord. Aan de andere kant, het kan ook zijn broer zijn.
    Wat hij dan zegt helpt die theorie meteen uit de wereld.
    'Ehm, gaat het een beetje met je?' vraagt hij zacht. Hij klinkt als een jongetje dat zijn eerste spreekbeurt houdt.
    Ik knik langzaam. Wat moet ik doen? Hem negeren? Een gesprek beginnen?
    Ik besluit gewoon normaal te blijven doen, wat een beetje moeilijk gaat, aangezien zowel Broock als Daniëlle mij een beetje zenuwachtig maakt.
    'Tja...' zeg ik. Het gesprek is weer stil gevallen. Bedankt Broock. En loop nu maar weg.


    -

    Daniëlle Jane Westlize

    Ik heb echt geen flauw idee. Ik bedoel, hij is van Zwadderich, en ik ben bevriend met de meest anti-Zwadderich-mensen die je kunt bedenken!'Zegt Remus waarna ik knik. Dat is inderdaad waar.
    'Het kan ook dat er -weet ik veel- misschien iemand van Zwadderich is die iets verschrikkelijks heeft gedaan ofzo, en hij daarom Griffoendors helpt?' 'Ik heb echt geen idee wat je bedoeld.'Lach ik. Ik hoor iemand kuchen en draai me om. Daar staat Jay of Jason. Hij loopt naar ons toe. 'Ehm, gaat het een beetje met je?' vraagt hij zacht. Tja...'Zegt Remus. 'Jay gaat het wel? Toen je weg rende net leek je overstuur.'Vraag ik zachtjes...


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jay Dave Broock

    'Tja...' Zegt Remus. Ik kan zien dat hij me hier eigenlijk niet wil hebben, net zoals zoveel mensen. Ik wil net weer weggaan als Daniëlle iets zachtjes vraagt:
    'Jay gaat het wel? Toen je weg rende net leek je overstuur.' Ik slik even en kijk naar mijn voet die wat tegen de grond aanschopt. Dan bedenk ik me dat ik gehuild heb. Ugh, ik hoop niet dat ik nog rode ogen heb. Dan kijk ik weer op en glimlach even wat waterig.
    'Het gaat wel. Angela heeft Jason gekust en toegegeven dat ze op hem was, ik heb dat gezien.' Zeg ik zacht en slik terwijl ik een steek in mijn maag voel van verdriet. 'Ik weet alleen niet zeker of Jason haar niet leuk vind....' Mompel ik zacht in mezelf.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Remus Lupos

    'Jay gaat het wel? Toen je weg rende net leek je overstuur.' zegt Daniëlle zacht. What the...
    Ik krijg de neiging om de lelijke vaas die op mijn nachtkastje staat naar Broock te gooien. Ik houd me in.
    'Het gaat wel. Angela heeft Jason gekust en toegegeven dat ze op hem was, ik heb dat gezien. Ik weet alleen niet zeker of Jason haar niet leuk vind....' zegt Broock. Onwillekeurig gaat mijn hand naar mijn nachtkastje. Deze Zwadderaar zit hier zijn hart uit te storten bij Daniëlle? Een Griffoendor nog wel?
    'Ho, ho.' zeg ik. 'Wat heb ik hier gemist?'
    Ik kijk vragend naar Daniëlle. Haar ogen- Nee, ik kijk haar vragend aan en probeer vooral niet naar haar ogen te kijken, omdat ik anders waarschijnlijk de hele middag gedichten ga schrijven over ogen. Ach, het is ook een manier om je vrije tijd door te brengen...
    Ik roep mezelf weer tot de orde en laat mijn blik een paar keer tussen die twee heen en weer flitsen. Laat ze geen verkering hebben flitst het door mijn hoofd. Wacht, dat kan niet, aangezien Broock hier net over een ander meisje zijn hart zit te luchten. Om de een of andere reden voel ik me een stuk vrolijker.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 19:47 ]


    -

    Daniëlle Jane Westlize

    'Het gaat wel. Angela heeft Jason gekust en toegegeven dat ze op hem was, ik heb dat gezien. Ik weet alleen niet zeker of Jason haar niet leuk vind....'Zegt Jay. 'Sorry dat ik dit zeg. Maar dan is hij best een slechte broer.'Antwoord ik op hem.
    'Ho, ho.'Zegt Remus.'Wat heb ik hier gemist?'Verbaasd kijk ik hem aan terwijl hij mij vragend aan kijkt.'Wat nee! We kwamen gewoon aan de praat in eens op dat onderwerp....dus toen hielp ik hem gewoon. En ik weet nog steeds niet waarom.....Bovendien vind ik iemand anders leuk...'Antwoord ik. Wacht wat? Dat laatste moest ik weg laten. Waarom laten mijn hersenen mij op zulke momenten in de steek? Domme ik!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Remus Lupos

    'Wat nee! We kwamen gewoon aan de praat in eens op dat onderwerp....dus toen hielp ik hem gewoon. En ik weet nog steeds niet waarom.....Bovendien vind ik iemand anders leuk...' zegt Daniëlle.
    Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Daniëlle tegen me zou liegen, dus ik ga er van uit dat het waar is. Het neemt nog steeds niet weg dat het nogal ongemakkelijk is met Broock erbij. Zo voelt het tenminste voor mij.
    Stilte.
    Ik ga verzitten en merk dan dat Daniëlle nog steeds staat.
    'Oh, ga ander maar zitten...' zeg ik, rondkijkend of er ergens een stoel staat. De dichtstbijzijnde staat aan de andere kant van de zaal en is bezet door een meisje uit wiens neus rare tentakels steken en verderop staat er een andere die ook al bezet is door een forse Huffelpuf die bij het bed van een meisje van een jaar of dertien zit.
    Ik klop maar op mijn bed, ten teken dat ze daar kan gaan zitten. Dan leg ik mijn voeten iets meer naar rechts, zodat er een plekje ontstaat waar je kan zitten.


    -

    [Ugh, Isabel, ik had net een stukje gepost nu moet ik hem weer veranderen.-_- Ghehe, geeft niet hoor.XD]

    Jay Dave Broock

    'Sorry dat ik dit zeg. Maar dan is hij best een slechte broer.' Antwoordt Daniëlle op me. Ik haal mijn schouders op.
    'Ho, ho.' Zegt Remus. 'Wat heb ik hier gemist?' Vragend kijkt hij ons aan. Wacht, is hij nou jaloers? Een glimlach ontstaat op mijn gezicht. Hij is verliefd op Daniëlle!
    Verbaasd kijkt Daniëlle hem aan. 'Wat nee! We kwamen gewoon aan de praat in eens op dat onderwerp....dus toen hielp ik hem gewoon. En ik weet nog steeds niet waarom.....Bovendien vind ik iemand anders leuk...' Antwoordt ze. Ik grinnik even als ze dat laatste zeg. Al ga ik het nooit hardop toegeven, ik vind het wel leuk om te zien hoe mensen verliefd zijn. Zou ze op Remus zijn? Wacht, waarom ben ik zo aardig tegen hun? Misschien omdat Daniëlle me geholpen heeft. Nou ja.
    Remus gaat verzitten. 'Oh, ga ander maar zitten...' Zegt hij rondkijkend of ergens een stoel staat. Dan klopt hij op zijn bed ten teken dat ze daar kan zitten. Zijn voeten legt hij iets meer naar rechts zodat er een plekje ontstaat waar ze kan zitten. Jup, hij vindt haar leuk.
    'Ja, Daniëlle heeft gelijk. Ze hielp me alleen maar, niets meer,' zeg ik om haar te steunen. 'Ik weet niet wie ze leuk vind.' Zeg ik er dan achteraan. Het klinkt misschien vreemd, maar ik hoop voor Daniëlle dat degene die ze leuk vindt, haar ook leuk vindt. Ik zal dat nooit hardop zeggen, maar sowieso niemand verdient een gebroken hart. Zelfs niet een Griffoendor...

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 20:40 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Awhh lieve Jay! Haha.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded