• © JamesPotter & Sinistra



    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en Rider openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.




    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JamesPotter

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - xBoselfje

    Peter Pippeling -

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JamesPotter

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - Nici
    - Jay Dave Broock||Zwadderich||Jager - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||Drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich||Zoeker - xBoselfje


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Wunjo

    Ron Wemel -

    Hermelien Griffel -

    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 17:06 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Sorry voor de late reactie, had hem over het hoofd gezien)

    JamesPotter schreef:

    Bellatrix Zwarts

    Evers lacht spottend. Ik laat mijn hand naar mijn stok glijden. 'Serieus Bella? Denk je echt dat één simpel dreuzeltelgje hem boeit? Ik denk dat je, als je je tenminste wilt bewijzen, beter met belangrijkere zaken bezig kan houden.' Zegt ze en ik wijs met mijn stok op haar hoofd. 'Overigens, ik heb wat van je afdelingsgenoten als getuigen. Ik en Potter waren in het bos,' Ik kijk haar aan. Ze is niet echt bang of zo. Laat ik daar nou eens verandering in brengen. Ik wijs met mijn stok ietsjes naast haar hoofd. 'Inderdaad. De heer van het duister maakt zich geen zorgen over stomme modderbloedjes. Ik kan het beter zelf nu doen. Avada Kedavra!' De laatste twee woorden worden vergezeld met een groene flits, die Evers op een haar na mist. De flitst slaat tegen een schilderij waar de splinters vanaf vliegen. De bewoner van het schilderij is nu niet hier. Ik kijk Evers lachend aan om te zien wat haar reactie is. 'Oeps mis!' Nee, ik vermoord Evers niet. Nog niet.


    Lily Evers

    Ik keek naar de stok die naar mijn hoofd wees en hield de mijne klaar om mijzelf te kunnen verdedigen, zodra dat nosig was. ''Inderdaad. De heer van het duister maakt zich geen zorgen over stomme modderbloedjes. Ik kan het beter zelf nu doen.' Ik zag haar stok iets afwijken, voor ze de spreuk uitsprak, gezien ze mij blijkbaar niet echt wilde raken en hij eerst recht op mijn hoofd was gericht. 'Avada Kedavra!' Een groene lichtflits schoot langs mij heen, maar ik bleef stil staan, te koppig om ook maar iets van angst te laten zien. 'Oeps mis!' zei ze, terwijl ze mij lachend aankeek.
    'Hmmm, je bent slimmer dan ik had verwacht,' zei ik, waarna ik voor de zekerheid toch een lage kast magisch naar voren trok, zodat ik mij ergens achter kon verschuilen, als ze toch besloot dat ze liever nu meteen naar Azkaban ging, dan mij te laten leven. 'Ik bedoel, zodra je mij vermoord, zullen de schilderijen dit allemaal kunnen vertellen en zit jij straks in de gevangenis voor je je Heer überhaupt een klein beetje kan helpen. Zou jammer zijn, zo in je laatste schooljaar,' ging ik doodleuk verder, waarna ik mijn stok op haar haar richtte. 'Incendio!' Ik hoopte echt dat ik dat vogelnest op haar hoofd in de fik had gestoken.


    Happy Birthday my Potter!

    [Well, I'm very willing to join if there's a role I can fill in. :Y) Ik zal het topic in de gaten houden, mocht er inderdaad wat vrij komen e.d. Anyway, bedankt voor het uitzoeken alvast!]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    [xxxHappiness ---> Nici]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Is er iemand voor Jason?)


    -

    (Old McDonald has a farm Hieja Hieja Ho!
    It's kind of dead in here.)


    -

    xBoselfje schreef:
    (Old McDonald has a farm Hieja Hieja Ho!
    It's kind of dead in here.)


    [Droogkloot.xD Anyways, ik wacht op reactie van Nici. Ik zal straks ook reageren dan met James.:Y) *Btw, voor het geval je het wil weten, Isa, ik eet straks lekker lasagne! *Goddelijk muziekje*]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Ja idd. Maar k weet nie hoe k met Daniëlle moet reageren...... Hihi]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Vraagje, ik heb Severus toch niet gemist, of wel? Want ik heb alles terug gelezen.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    { Bij Merlijns baard, deze RPG is me overal tussen de vingers door geglipt !
    Had het even zo druk de laatste tijd dat ik amper tijd had om aan de RPG's toe te komen waaraan ik meedoe.
    @ Pathaloog, nee, je hebt dus niet over een stukje van Sev. heen gelezen :X }


    Credendo Vides

    Bellatrix Zwarts

    'Hmmm, je bent slimmer dan ik had verwacht,' zegt ze en ik kijk haar fronsend aan. Waar heeft zij het nou weer over? Ik volg met mijn ogen de schuivende kast. 'Ik bedoel, zodra je mij vermoord, zullen de schilderijen dit allemaal kunnen vertellen en zit jij straks in de gevangenis voor je je Heer überhaupt een klein beetje kan helpen. Zou jammer zijn, zo in je laatste schooljaar,' zegt ze en ik kijk haar aan. 'Houd je mond over de Heer van het Duister!' Krijs ik naar haar. 'Incendio!' Klinkt er van haar kant. 'Protego!' Schreeuw ik en ik loop dreigend op haar af. 'Wat deed jij nou weer, Modderbloedje!?' En in hef mijn hand op om haar een klap te verkopen. Dan begin ik te twijfelen. Als ik me echt zo blijf gedragen krijgt Narcissa misschien nog wel gelijk. Dat mijn familie mij gaat haten. Toch voelt het alsof ik voor de Heer ben gemaakt. Om hem te dienen. Ik kijk Lily recht in haar groene ogen en sla dan hard tegen haar hoofd aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jason Broock

    Met een wee gevoel in mijn maag dwaal ik door de gangen. Ik doorkruis het halve kasteel, zonder enig plan. Na een tijdje laat ik me op een bankje neerploffen en doe mijn ogen dicht. Wat een rotdag.
    Eerst in elkaar worden geslagen door Lucius, dan een gênant moment met Evers en Potter en als klap op de vuurpijl nog eens een liefdesverklaring van Angela. Ik doe mijn ogen open als ik voetstappen hoor. Ik hoor een stem. Shit. Angela. Ik sta op en ren de gang uit. Ik zal haar niet eeuwig kunnen ontlopen, dat weet ik zelf ook wel, maar ik heb even geen zin in nog meer pijnlijke momenten. Ik schrik op als ik een geluid hoor.
    'Incenio!'
    'Protego!'
    Ik loop de hoek om en zie daar Evers en Bellatrix staan.
    'Wat deed jij nou weer, Modderbloedje!?' roept Bellatrix en heft haar hand op. Na een paar tellen laat ze die keihard op het hoofd van Evers neerkomen. De ene helft van mij wil weg lopen, de andere zegt dat ik moet blijven staan. Ik schuif met mijn voet over de grond, wat een snerpend geluid geeft. Bellatrix heeft me nu honderd procent zeker weten opgemerkt. Wie moet ik nu helpen? Aan beide dames heb ik een hekel. Aan Evers omdat ze een Griffoendor is en iets met Potter heeft, aan Bellatrix omdat ze gewoon een ***wijf is.
    Ik trek mijn toverstok en houd die verdedigend voor me uit gestoken terwijl ik wacht tot Bellatrix me gaat vervloeken.


    -

    Lily Evers

    Blijkbaar vond Bellatrix het geen goed idee dat ik over Voldemort praatte, maar dat kon mij vrij weinig schelen. Helaas weerde ze de spreuk af met een schildspreuk. Echt jammer, want het had onwijs grappig geweest als haar haar in de fik had gestaan. Ze kwam in mijn richting gelopen. 'Wat deed jij nou weer, Modderbloedje!?' Ze hief haar hand op, maar twijfelde. Wacht, wilde ze mij nou serieus gaan slaan? Een dreuzeltelg op zijn dreuzels aanpakken? Lekker slim hoor. Ik zette mij schrap en maakte mijzelf klaar om tijdens haar actie haar stok uit haar hand te trekken. Ze zou toch wel slaan. Zich inhouden was niet één van haar sterkste punten volgens mij.
    Toen de hand hard op mijn hoofd terecht kwam, griste ik de stok uit haar handen en draaide mij -ietwat duizelig- om, om het op een rennen te zetten, langs Broock, waarna ik voor de zekerheid wel een schildspreuk in zijn richting gooide, gezien ik er niet zeker van was of hij Bella zou helpen.


    Happy Birthday my Potter!

    Daniëlle Jane Westlize

    In eens grijpt Remus naar zijn hoofd. Geschrokken kijk ik hem aan. 'Ehm, kan ik iets voor je halen of doen Remus?'Vraagt Jay aan hem. 'Het gaat wel weer.'Antwoord Remus. 'Weet je het zeker?'Vraag ik zachtjes.
    Een jongen van Huffelpuf loopt langs ons de ziekenzaal uit. 'Weet je. Ik begrijp hier niks meer van. Griffoendor en Zwadderich haten elkaar en toch doet Jay aardig tegen mij en Remus. En andersom ook.'Bedenk ik me hard op.

    [Whooowww its a little kind of dead her....]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Ik ben echt zo blij dat er weer een beetje leven in zit!)

    Remus Lupos

    'Weet je. Ik begrijp hier niks meer van. Griffoendor en Zwadderich haten elkaar en toch doet Jay aardig tegen mij en Remus. En andersom ook,' hoor ik Daniëlle zeggen. En andersom ook...
    Ik heb nou niet bepaald gedaan alsof we beste vriendjes waren, maar ik heb hem ook zeker niet genegeerd. Dit is echt fijn. Not. Ik zou de gezichten van James en Sirius wel eens willen zien als ze dit hoorden. Ik staar een beetje naar het plafond en wacht tot iemand iets gaat zeggen.

    (Veel te kort...)


    -

    .[Yeahh leven! K kan niet echt veel met dat stukje haha]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded