• © JamesPotter & Sinistra



    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en Rider openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.




    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JamesPotter

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - xBoselfje

    Peter Pippeling -

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JamesPotter

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - Nici
    - Jay Dave Broock||Zwadderich||Jager - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||Drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich||Zoeker - xBoselfje


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Wunjo

    Ron Wemel -

    Hermelien Griffel -

    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 17:06 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    xxxHappiness schreef:
    [Awhh lieve Jay! Haha.]


    [Ja, hij kan wel lief zijn.(A)]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    ForeverWolf schreef:
    (...)

    [Ja, hij kan wel lief zijn.(A)]


    [Hij begint te geven om Daniëlle.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    (...)

    [Hij begint te geven om Daniëlle.]


    [Ja, toch wel hè.(; Maar Daniëlle was ook lief tegen hem.(:]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    ForeverWolf schreef:
    (...)

    [Ja, toch wel hè.(; Maar Daniëlle was ook lief tegen hem.(:]


    [Ja maar Daniëlle vind jay ook stiekem aardig.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    (...)

    [Ja maar Daniëlle vind jay ook stiekem aardig.]


    [Haha, dat zal Jay vast leuk vinden om te haren. :'D]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Daniëlle Jane Westlize

    'Oh, ga ander maar zitten...'Zegt Remus en hij kijkt de zaal rond. Hij klopt op zijn bed en verschuift zijn benen een beetje zodat ik daar kan zitten. Voorzichtig ga ik zitten waarna ik hem aan kijk. 'Ja, Daniëlle heeft gelijk. Ze hielp me alleen maar, niets meer,'Zegt Jay.
    En verbaasd kijk ik hem aan. Ik snap helemaal niks meer van deze wereld! 'Ik weet niet wie ze leuk vind.'Vervolgt Jay. 'Nee,dat weet niemand jongens alleen ik.'Lach ik.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Worden er nog nieuwe mensen gezocht of kunnen nog mensen inspringen? Ik zou graag willen joinen, maar alleen als dat kan en jullie dat willen, uiteraard.]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Filettino schreef:
    [Worden er nog nieuwe mensen gezocht of kunnen nog mensen inspringen? Ik zou graag willen joinen, maar alleen als dat kan en jullie dat willen, uiteraard.]


    (Uhm... Nou de persoon die Hermelien heeft, reageert al heel lang niet meer. Net zoals een van de vrouwelijke zelfverzonnen personages en we zoeken nog altijd een Lucius en andere bestaande personages die er niet tussen staan (bijvoorbeeld de ouders van Marcel) zijn dus ook nog vrij.

    Weet trouwens niet hoe het met Sinistra en Chocolet zit...)

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 21:55 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Uhm... Nou de persoon die Hermelien heeft, reageert al heel lang niet meer. Net zoals een van de vrouwelijke zelfverzonnen personages en we zoeken nog altijd een Lucius en andere bestaande personages die er niet tussen staan (bijvoorbeeld de ouders van Marcel) zijn dus ook nog vrij.

    Weet trouwens niet hoe het met Sinistra en Chocolet zit...)


    [Ik sta open voor van alles! Ik vind alle personages wel leuk, dus waar ik kan helpen/aanvullen/meespelen, zou ik dat graag willen. Ik heb geen voorkeuren, ik vind alles leuk. Ik ben niet heel erg ervaren en wegwijs in RPG, dus ik vind het wel leuk om met een bestaand personage verder te gaan of met een niet-bestaand personage verder te gaan!]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    IsA20 went xBoselfje


    -

    Remus Lupos

    Voorzichtig gaat Daniëlle op mijn bed zitten. Ze kijkt me aan en ik sla mijn ogen neer.
    'Ja, Daniëlle heeft gelijk. Ze hielp me alleen maar, niets meer,' zegt Broock. Ik knik kort als antwoord.
    'Ik weet niet wie ze leuk vind.' gaat hij verder. 'Nee,dat weet niemand jongens, alleen ik.' lacht Daniëlle. Ik lach een beetje geforceerd mee en grijp dan mijn hoofd als ik weer een scherpe steek voel. Rotgif.
    Ik knijp mijn ogen dicht en haal diep adem. Adem in. Adem uit. Adem in... Negeer de pijn.


    -

    Jay Dave Broock

    Verbaasd kijkt Daniëlle me aan. Tja, het is misschien ook wel een beetje raar dat een Zwadderich, ik, zo doe. Maar goed, ik begrijp het zelf ook niet.
    'Nee,dat weet niemand jongens, alleen ik.' lacht Daniëlle. Remus lacht een beetje mee, maar ik kan zien dat het geforceerd is. Hij grijpt zijn hoofd dan vast. Hij zal vast pijn hebben. Ongemakkelijk kijk ik een beetje naar mijn voeten. Ik weet niet echt wat ik moet zeggen tegen Remus. Gaat het wel? Nee, dat zou dom zijn. Hij is vergiftigd, natuurlijk gaat het dan niet!
    'Ehm, kan ik iets voor je halen of doen Remus?' Wacht, vraag ik dat nou echt. Ik begrijp niets meer van deze wereld, of beter gezegd; Ik begrijp niets meer van mezelf.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Remus Lupos

    Langzaam ebt de pijn weg en blijft er niets anders over dan een dof gevoel bij mijn slaap.
    'Ehm, kan ik iets voor je halen of doen Remus?' vraagt Broock. Ga weg. Ik kan best voor mezelf zorgen.
    Ik schud mijn hoofd en kom weer overeind. Ik veeg een traan weg en slik een keer. 'Het gaat weer.'
    Ik haal beverig adem en tover een klein glimlachje tevoorschijn. Dan zie ik Broock weer staan. Hoe erg ik ook probeer hem een enorme zak te vinden, het wil niet echt lukken. Dit zal Sirius vast leuk vinden om te horen. Maar goed, genoeg over Broock.
    Ik kijk de zaal weer rond, op zoek naar... Geen idee waarnaar eigenlijk. Uiteindelijk blijft mijn blik weer steken bij Daniëlle, zoals ik al eerder zei: Het enige interessante in deze zaal. Ik zie de jongen van Huffelpuf voorbij lopen. Dat betekend dat er een stoel vrij is. Ik haal mijn schouders op. Ik vind het wel best zo.


    -

    Rider schreef:
    (...)

    (Uhm... Nou de persoon die Hermelien heeft, reageert al heel lang niet meer. Net zoals een van de vrouwelijke zelfverzonnen personages en we zoeken nog altijd een Lucius en andere bestaande personages die er niet tussen staan (bijvoorbeeld de ouders van Marcel) zijn dus ook nog vrij.

    Weet trouwens niet hoe het met Sinistra en Chocolet zit...)


    (Francien gaat niet meer reageren xd. En ik zal het zo aan Roos vragen. Daarna reageer ik met James )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James Potter

    'Niks is onmogelijk,' zegt Sirius met een wenkbrauwwiebel en ik grinnik. 'Ja, doe dat maar. Dat is een goed idee. Ik zou het eigenlijk niet weten, ik heb hem niet meer sinds gisteren gezien. Misschien is hij nog op de ziekenzaal?' Voegt hij er aantoe. 'Ik kijk wel op de sluipwegwijzer,' zeg ik en ik pak het stukje perkament uit mijn zak en strijk het glad. 'Ik zweer plechtig dat ik snode plannen heb!' Zeg ik en ik wijs met mijn stok op de kaart. Ik vouw hem open en speur de kaart af naar Remus. Mijn blik blijft echter hangen bij Bella en Lily. Gaat dat wel goed? 'Sirius?' Vraag ik en ik wijs naar het duo op de gang. Ik kijk even naar mijn beste vriend en ik bijt op mijn lip. 'Moet ik ze gewoon laten vechten?'
    Ik kijk de kaart nogmaals over en zie Remus bij Daniëlle en Broock. Wat moet Broock daar nou weer? 'En wat doet Broock bij Remus en Daniëlle!?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!