• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -Jace Bray Quinn - Butera
    -Ayden Riley Sanders - Adamo
    -Kian Lucas Swann.-Adamo
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Jaylee Bry Quinn - Butera


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -Kian Swann

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -Jaylee Quinn
    -Rose Black

    Groep 3:
    -Jace Quinn
    -Abigail Pierce
    -Ayden Sanders
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -Ella Montgomery


    De kamerindeling:
    Hmm, jullie slapen buiten voorlopig, maar deze is al van wat er nú in het huis is.
    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: XXXX, XXXX, XXXX, XXXX
    Kamer 5: XXXX, XXXX, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: XXXX, Laurinda Pearl
    Kamer 7: XXXX, Ella Montgomery
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan.


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 12:29 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja, maar dan moet iedereen wel in het huis komen...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Das waar, maar Loki gaat echt niet zomaar meekomen


    Bowties were never Cooler

    Waar is de rest van groep drie? Iemand ze nog online gezien? Want I want to save Lizzy


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [What up! Ik ga Gregor iets laten doen, ik heb hem al lang niets meer zien doen. :P]

    Anna Sharp

    '...het kan namelijk vrij frisjes worden hier 's nachts,' hoorde ik Loki nog net zeggen. Hij praatte over hier en 's nachts, conclusie: groep twee had nog steeds niets gedaan. 'Hoe gaat het met deze groep?' vroeg ik, al wetend wat het antwoord ging zijn, doelend naar het proces. 'Brooks en ik hebben geprobeerd creep hier mee te laten komen, maar hij weigert,' deelde Rose mee. Ze wees op een jongen die er wat onzeker uitzag. Ik wist genoeg. 'Goed zo. Jullie mogen naar boven, Thomas, jij blijft hier.' Ik tikte op mijn telefoon en hield Ethan even tegen. 'Ethan, als je boven komt, houd je de groep dan even bij de truck totdat ik boven ben? Dankje.' Op dat zelfde moment nam Gregory op. 'Met Gregory hier, duw één voor...' 'McEwan, wacht totdat groep twee boven is, kom naar onder en praat met een jongen. Weet je wel, man tot man.' Ik keek Loki even aan. 'Ik denk dat hij wel wat mannelijkheid kan gebruiken.' Gregory stemde in en ik hing op.
    Op dat moment stapte groep twee de lift in, en ik plofte naast Loki.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    KLAINEISBACK schreef:
    Waar is de rest van groep drie? Iemand ze nog online gezien? Want I want to save Lizzy


    Nope, niemand gezien, je zult Lizzy alleen moeten redden.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Loki Laufreyson
    Ik zat stil op het bankje terwijl die bitch en haar loopjongen bij de heks gingen klagen. Ik trok mijn benen op de bank en ging in kleermakerszit met mijn vingertoppen tegen elkaar zitten. Ik luisterde in stilte. Mijn ogen had ik gesloten en ik zakte in een soort trans. Mijn ogen schoten fel open toen die heks mijn eerste officiele naam gebruikte. "Ik ben Loki." siste ik gevaarlijk voor ik met mijn spieren opgespannen bleef zitten. Ik luisterde nog naar haar telefoontje. Kwam de andere leiding. Die had ik eigenlijk nog niet gezien. Hij zou vast even erg zijn, al gaf ik hem wel een kleine kans. Ik voelde het bankje wat schudden en wist dat ze naast me was komen zitten. "Moet je geen katjes gaan verzuipen? Of puppies in de fik gaan zetten?" beet ik haar toe. Daarna sloot ik mijn ogen weer en probeerde zo goed mogelijk terug in trans te zakken. Mijn vingertoppen drukte ik strak tegen elkaar en mijn spieren waren strak aangespannen. Ik was niet rustig in de buurt van dat kreng en dat zou ik ook niet worden. Al mijn zintuigen stonden op scherp. Waarom ging ze nou niet weg?


    Bowties were never Cooler

    Ik reageer strax misschien nog


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:
    Ik reageer strax misschien nog


    [Tot die tijd moet Loki zo blijven zitten.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Gezellig]


    Bowties were never Cooler

    Gregory McEwan
    Ik stapte warm aangekleed de auto uit en nam de skilift naar beneden, daar zag ik Anna staan met een jongen, ik liep op ze af, ik hoopte dat dit wat zou oplossen want ik was tenslotte nog maar jong voor een man tot man gesprek.
    "Hallo " begroette ik het tweetal


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Loki Laufreyson
    Ik bleef als een standbeeld zitten tot ik de stem van de man hoorde. Ik opende mijn ogen en keek hem aan. "Dag." zei ik kortaf. Ik wilde geen gesprek. Ik strekte mijn benen uit en ging staan. Ik torende boven de man uit, die niet zo oud was. Ik torende boven eigenlijk iedereen uit, maar om boven leidinggevenden uittorende gaf me een gezoel van gezag. Of in elk geval een beetje macht. Ik ging met een hand door mijn haren en keek naar hem. "Wat moet u?" vroeg ik aan hem. Mijn taal was beleeft, maar het was duidelijk dat ik dit niet wilde. Ik wilde naar huis of met Abby op de kamer zitten kloten. Ik had echt geen zin in wat die bitch had bedacht en dat mocht deze man ook weten.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 17:03 ]


    Bowties were never Cooler

    Lekker aardig Loki


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Is hij niet :p


    Bowties were never Cooler

    Et worden hier steeds meer One-liners x'd
    Nja, beter dan rpg's waar echt steeds maar éen regeltje gepost word.. x'd
    Maar ik zou niet weten wat ik moet posten :')


    Little do you know

    Zit een van je personages in groep vier want die mochten ook al vertrekken...
    Ik kan je Melody Black en James Yaser quoten als je wilt.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||