• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -Jace Bray Quinn - Butera
    -Ayden Riley Sanders - Adamo
    -Kian Lucas Swann.-Adamo
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Jaylee Bry Quinn - Butera


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -Kian Swann

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -Jaylee Quinn
    -Rose Black

    Groep 3:
    -Jace Quinn
    -Abigail Pierce
    -Ayden Sanders
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -Ella Montgomery


    De kamerindeling:
    Hmm, jullie slapen buiten voorlopig, maar deze is al van wat er nú in het huis is.
    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: XXXX, XXXX, XXXX, XXXX
    Kamer 5: XXXX, XXXX, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: XXXX, Laurinda Pearl
    Kamer 7: XXXX, Ella Montgomery
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan.


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 12:29 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja sorry hoor, ik heb veel schoolwerk+ muziekschool
    Heb amper tijd + al mijn vriendinnen willen nog steeds afspreken dus I dont have much time.
    Delilah is al wel vertrokken, de rest moet haar eff volgen
    Lovee
    MissAlice


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Lizzy Franklyn
    Toen we boven aankwamen zuchtte ik opgelucht en droogde mijn tranen. Dit kon nog wel eens moeilijk gaan worden zonder Ella. Ik vroeg me af hoe vaak ik nog zou moeten huilen. Ik schraapte al mijn moed bij elkaar en vroeg ontzettend zachtjes: "Wie weet wat we nu moeten gaan doen? Moeten we nu naar het huis lopen ofzo?" Ik hoopte dat iemand mij had gehoord, deze keer wel. Want ik had geen zin om het voortouw te nemen. Die zin zou ik ook nooit krijgen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [Ik wacht op Rose]


    Bowties were never Cooler

    Delilah Gerson
    "Laten we maar naar de truck gaan, is iedereen er? " ik had het ijskoud dus ik wilde graag terug weg, naar het warme huis bijvoorbeeld, dat zou leuk zijn.
    Mister McEwan zwaaide al vrolijk naar ons , hij zat lekker warm in zijn auto. Terwijl wij hier buiten stonden te bevriezen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Lizzy Franklyn
    "Laten we maar naar de truck gaan, is iedereen er?" zei Delilah. Gelukkig nam zij het voortouw. We liepen met z'n alle naar de auto en ik wachtte tot iemand iets ging ondernemen. Ik wilde niet graag zelf iets doen, bang dat iemand het verkeerd zou vinden. Mr. McEwan zat in de auto en zwaaide vrolijk naar ons. Ik ging er van uit dat we weer moesten gaan lopen naar het huis dus zo vrolijk was ik niet. En dat zou ik de komende tijd ook niet meer worden. Het was lang geleden dat ik vrolijk was.

    (We moeten toch lopen naar het huis, of vergis ik me?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [Jeremy en Jaylee mogen ook best een reageren hierop. Dus ik wachtte eigenlijk op hen..]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    [Jeremy en Jaylee mogen ook best een reageren hierop. Dus ik wachtte eigenlijk op hen..]


    Ik had die Faisean/Butera persoon al gezegt dat het vervelend is dat ze niet reageert, terwijl ze eerst loopt te zeuren over vastlopen en zo terwijl ze zelf niet eens iets plaatst waardoor we dus juist vast lopen -.-


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Ik had die Faisean/Butera persoon al gezegt dat het vervelend is dat ze niet reageert, terwijl ze eerst loopt te zeuren over vastlopen en zo terwijl ze zelf niet eens iets plaatst waardoor we dus juist vast lopen -.-


    Zal ik ook eens vragen, misschien dat als meer mensen vragen dat het dan effect heeft?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [Row, waarom kun jij niet reageren met Jeremy?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    KLAINE IS FACKING BACK BITCHES!! AND THEY'RE GONNA GET MARRIED! OH YEAH!!!
    Sorry, moest er even uit n,n


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:
    KLAINE IS FACKING BACK BITCHES!! AND THEY'RE GONNA GET MARRIED! OH YEAH!!!
    Sorry, moest er even uit n,n


    What about Delena? c:
    Love that couple the most of them all!

    Maar Manon, ik wil wel reageren met Jer, maar ik weet niet of Nathalie dat wel goed vind..


    Little do you know

    Delena???
    Die ken ik nog niet :)
    KLAINE KLAINE KLAINEEE

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 19:25 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ooh jaa! Waar is zij?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    KLAINEISBACK schreef:
    Delena???
    Die ken ik nog niet :)
    KLAINE KLAINE KLAINEEE


    Damon and Elena C:
    Beter dan Stelena.. = Stefan en Elena.
    I cried when Elena said she loved Damon all the way ;D
    I cried soooo hard c:
    It was like watching a romantic movie while you're heartbroken.. but without the Ice cream :')
    Vampire Diarieees c:
    LOVE that serie c:
    In oktober begint het weer ;D
    Netzoals Once Upon a Time. Dat begint Woensdag 9 oktober op net5 om half acht weer c:


    Little do you know

    Patholoog schreef:
    Ooh jaa! Waar is zij?


    Ik weet et niet, misschien dat ze weer stage heeft of dat ze druk is met school of iets anders privé ofzo..


    Little do you know