• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -Jace Bray Quinn - Butera
    -Ayden Riley Sanders - Adamo
    -Kian Lucas Swann.-Adamo
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Jaylee Bry Quinn - Butera


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -Kian Swann

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -Jaylee Quinn
    -Rose Black

    Groep 3:
    -Jace Quinn
    -Abigail Pierce
    -Ayden Sanders
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -Ella Montgomery


    De kamerindeling:
    Hmm, jullie slapen buiten voorlopig, maar deze is al van wat er nú in het huis is.
    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: XXXX, XXXX, XXXX, XXXX
    Kamer 5: XXXX, XXXX, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: XXXX, Laurinda Pearl
    Kamer 7: XXXX, Ella Montgomery
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan.


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 12:29 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    [Jeremy en Jaylee mogen ook best een reageren hierop. Dus ik wachtte eigenlijk op hen..]

    Patholoog schreef:
    [Row, waarom kun jij niet reageren met Jeremy?]

    omdat jeremy mijn personage is mijn school voorgaat op deze rpg.
    Ik loop me de hele fucking week dde klaplazeris naar sxhool, huisarts, pedicure en fyshio en stage.En dan moet iemand anders mijn personage maar gaan spelen!!?

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 10:19 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik krijg een Tattoo ;D


    Little do you know

    koewliejoewlie


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Right, laten we maar weer eens posten.]

    Anna Sharp
    Mijn ringtoon speelde zich af in mijn oor en ik drukte op het knopje. 'Sharp,' zei ik kortaf. Zo was mijn groet altijd. 'Zeg Sharp, vind je het wat?' vroeg Gregor plagend en direct verscheen een grote grijns op mijn gezicht. Hij wist mij altijd weer aan het lachen te maken. 'Wat is er Greg?' Mijn stem klonk niet meer kortaf, maar meer neutraal. 'Groep twee is weg, laat de derde groep maar komen.' Mijn mond vormde een O. 'Lieverd, dat was groep drie. Groep twee die zit onder op de bank en doet geen reet. Lang verhaal, ik vertel het je zo. Kan groep vier naar boven?' Gregor bromde instemmend en ik verbrak de verbinding.
    'Groep vier, jullie kunnen naar boven!' riep ik hen toe.

    Ethan Brooks - Groep twee.
    Ik wist precies wat ik ging zeggen als ik iets ging zeggen. Zal ik het doen? Nee. Of toch, misschien had het nut? Nee. God, wat was ik onzeker. Was ik werkelijk zo? Ik haatte mezelf. Waarom kon ik nu niet zoals die Rose opstaan en mijn gedachten uitspreken tegenover de Loki. Omdat, Ethan, omdat je gedachten stom zijn en jij dat nooit durft. Ik keek vanuit mijn ooghoeken naar Rose. Ze zag er mooi uit en ze had nu al mijn respect gewonnen. Voor Rose, dacht ik. Ik kan haar nooit laten zitten. 'Loki,' begon ik. 'Het spijt al als ik of iemand anders je op een of andere manier gepasseerd heeft, maar wij zijn een groep en we zullen voorlopig ook een groep blijven. Dus ik vraag je vriendelijk om je bij de rest van de groep aan te voegen en vrede met ons te sluiten. Die mevrouw gaat toch niet de groepen veranderen en je kunt haar laten zien dat je haar wel aan kunt door je te vermaken binnen de groep. Als jij je miserabel voelt binnen de groep en zij merkt dat, weet ze dat zij gewonnen heeft. Dus Loki, doe het voor jezelf.' Mijn hart was ondertussen ontzettend hard gaan kloppen en ik voelde dat ik rood was. Hoe had ik dit gedaan? Ik lette totaal niet op wat hij nu ging zeggen. Ik kon me alleen maar met mezelf bezig houden. Hoe had ik dat gedaan? Toen kwam de rouw. Hoe had ik dit kunnen doen? Het had vast dom en filmachtig geklonken. Hij zou het vast niets vinden. Zenuwachtig deed ik mijn handen bij elkaar en kneep mijn vingers samen.

    Dena Fields - Groep een.
    'Het is niet lang meer,' beurde ik Denise op. 'Het is sowieso niet ver. Ik denk een kilometer of vijf. Dat moet te doen zijn, en we hebben er nu al twee gehad. Dus nog drie kilometer.' Ik begon opgewonden te worden. We waren bijna bij het huis en misschien waren de begeleiders er al en misschien hadden ze de kamerindelng al en misschien sliep ik dan wel met Denise op de kamer of Ella. Nee, niet Ella. Ik wilde niet bij Ella, nadat ik de blunder begaan had. Ik wist zeker dat ze het nog niet vergeten was. Maar dan nog, Denise was tof. Like, super tof. Ik wilde bij haar op de kamer liggen. En John was natuurlijk ook tof. Ik was blij dat ik bij hem op de kamer lag en niet bij een of andere domme sukkel. Wacht, zouden we niet bij elkaar liggen wat het beste was voor ons. Als ik bij John lag om Hunter, hij kon wat hebben, misschien kwam ik dan bij die twee meisjes terecht. Die meisjes die elkaar sloegen. Ah nee, dat wilde ik niet. Denise was tof en Denise zou het worden.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 16:46 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Melody Black groep 4
    Eindelijk riep een vrouw, uitziend als een strenge politieagent dat we mochten gaan. Ik zuchtte duidelijk hoorbaar en liep ontzettend langzaam ernaartoe. Ik had dus geen zin om met een tuthola, een gay en weet ik veel wie in de groep te zitten. Voor mij hoefde dit allemaal niet. Maar ik moest per se van mijn oudjes. Wat hadden die nog te zeggen in mijn leven. Dit blijkbaar wel. Kutmensen. Ik deed mijn haar nog eens goed en wierp een woedende blik op die vrouw, als zij mij het leven zuur ging maken daar boven, dan ging ik haar het leven zuur maken. Ze leek ook ontzettend veel op mijn moeder, en daar was ze bij voorbaat al slecht. No matter wat ze gaat doen of zeggen. Bad it is people. Laat maar komen die bitch, dacht ik.Toen ik bij de skilift was aangekomen leunde ik tegen een paal en keek verveeld naar de rest van mijn groep.

    James Yaser groep 4
    Gelukkig riep Sharp dat wij nu eindelijk mochten gaan. Ze had me zeker expres in de laatste groep gezet. Ik liep mokkend naar de skilift waar al een meisje, nou eerder een vrouw stond, die ontzettend knap was. Ik keek mijn ogen op haar uit, maar ik beloofde mezelf dat ik niets met haar zou gaan hebben totdat Abby daar toestemming voor gaf. Ik was soms raar en ik wist het. Toen ik bij de skilift aankwam zei ik hoi, maar ze antwoordde niet. Ik keek naar de anderen van onze groep en zwaaide vrolijk.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Loki Laufreyson
    Ik staarde naar de grond en zuchtte. Ik keek pas op toen ik een stem hoorde. Voor me zag ik de jongen van net staan. Ethan Brooks. Tssss. Hij begon een hele preek te houden, maar dat hielp nou niet echt mee. Mijn handen spanden samen tot vuisten om niet helemaal te flippen. De jongen leek het al zwaar genoeg te vinden met zijn rode wangetjes. "Luister eens even goed, Ethan Brooks." siste ik. "Dat is juist wat die bitch wil. Ze wil dat ik in de groep pas, met jullie meedoe, jullie help en vrienden maak. Dat gaat dus niet gebeuren. Ik ben niet miserabel, dat zal ik ook niet worden als ik zo door ga. Als ik naar dat wicht ga luisteren, dan wordt ik miserabel. Ik ben geen volger, geen goedzak. Ik luister niet naar mensen die me hun wil op dwingen, zeker niet als ze me niet eens vragen wat ik ervan vind. Ga lekker een groep wezen met de rest. Ik ga dit namelijk alleen maar tegenwerken en het gezag ondermijnen. Als je geen problemen wilt, wat me duidelijk lijkt, laat je jezelf niet met me in." Ik keek de jongen met gevaarlijk gloeiende grijze ogen. Ik meende wat ik zei. Die vrouw zou geen grijtje respect van me krijgen en alles wat ze opdroeg zou ik saboteren. Zij won zodra ik daarmee stopte.


    Bowties were never Cooler

    [Nice stukje. Ik reageer zometeen of een andere keer.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Dank u]


    Bowties were never Cooler

    [gaat er nog iets gebeuren?]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    oke na drukke weken school en huisarts gehad te hebben, via de huisarts naar de pedicure via pedicure naar huisarts en nog maals en nogmaals, fyshio en de hele reet en 5 dagen ziek in bed te hebben gelegen zijn we weer een beetje bij de running...
    Maar ik voel me nog steeds ziek...

    waar moet ik op reageren :D heb het namelijk niet helemaal bijgehouden... is er erg veel gebeurd?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [groep 3 en 4 mogen al gaan]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [Loki zit nogsteeds onverschillig te doen op het bankje]


    Bowties were never Cooler

    [Ik ga vandaag proberen te reageren! Sorry.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [ weet iemand hier hoe je in korte snelle tijd van je griep afkomt?]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Veel vitamines binnen zien te krijgen en zorgen dat je niet te veel in aanraking komt met virussen van je griep (:

    Maar ik ga morgen pas weer posten want heb nu geen tijd/zin meer :')


    Little do you know