• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -Jace Bray Quinn - Butera
    -Ayden Riley Sanders - Adamo
    -Kian Lucas Swann.-Adamo
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Jaylee Bry Quinn - Butera


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -Kian Swann

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -Jaylee Quinn
    -Rose Black

    Groep 3:
    -Jace Quinn
    -Abigail Pierce
    -Ayden Sanders
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -Ella Montgomery


    De kamerindeling:
    Hmm, jullie slapen buiten voorlopig, maar deze is al van wat er nú in het huis is.
    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: XXXX, XXXX, XXXX, XXXX
    Kamer 5: XXXX, XXXX, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: XXXX, Laurinda Pearl
    Kamer 7: XXXX, Ella Montgomery
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan.


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 12:29 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    KiliOfDurin schreef:
    [moet ik ergens op reageren?]


    [Ja, op dat wat ik net geschreven had. ^^ Btw. Je schreef net dat Sharp Loki een hele preek gaf, maar ze zei eigenlijk alleen wat ik geschreven had.. Dat is niet echt een hele preek. :X]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zie dat ik nog moet reageren met Denise x'D
    Maar even doen dan d:

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 12:41 ]


    Little do you know

    Denise Kate Parks
    Dena vertelt me dat ze agressie problemen heeft, iets wat me doet denken aan mijn vader.. de man die mijn leven tot een hel gemaakt heeft en niet lang meer in de gevangenis zit.. Tranen hopen zich op in mijn ogen, geen tranen van geluk maar van verdriet. Verwoed probeer ik de tranen weg te knipperen, wat me na een tijdje gelukkig lukt. Hopenlijk heeft Dena er niks van gezien, als ik haar moet vertellen waarom ik bijna huilde, dan moet ik haar vertellen dat mijn vader vrij komt in twee weken. Dan moet ik haar ook vertellen waarom hij vast zat.. dan zal ze me vies vinden, dat weet ik zeker.
    Als ze dan begint over dat ze graag bij meiden op de kamer wil slapen omdat ze nu bij een jongen op een vier persoons kamer ligt knik ik instemmend.
    "Ik zou ook graag bij meiden willen.. maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren omdat mijn pleegouders erop staan dat ik bij jongens op de kamer kom.. zo kan ik beter van mijn angst af komen zeggen ze" mompel ik zuchtend. Ik wil écht niet bij een jongen op de kamer.. dan durf ik gewoon niet te slapen. Wat als hij iets bij me probeert of zo?
    "Hoe lang moeten we nog lopen?" vraagt ik Dena dan, gewoon omdat ik nu al enorm sta te rillen van de koude.. en volgens mij is dat ook duidelijk te zien.


    Trouwens, Kili, Tyler heeft aan John gevraagt hoe lang ze nog moeten lopen tot ze 'eindelijk' bij dat huis zijn d:


    Little do you know

    Roww schreef:
    Pete Daniel Jackson
    Ze verteld me dat die aandachtzoeker van net haar geslagen heeft, waardoor ik haar vol medelijden aan kijk. a
    "Wat een bitch" zeg ik boos tegen niemand in het bijzonder.
    Dan verteld ze over een Tyler die haar geholpen heeft, zal wel een aardige jongen zijn dan..
    "Wacht, wat? die attention whore zit bij ons?" vraag ik haar met een lichte ergering in m'n stem. Kort werp ik een boze blik naar dat kind van net, die me oom nog erns Gay noemde.. vast alleen omdat Ik niet geïnterreseerd ben maar het maakt mijn verblijf alleen maar lastiger hier. Maar goed, ik heb in iedergeval niet het idee dat - dat kind veel vrienden gaat maken hier..


    even een stukje in de vroege ochtend want ik kan niet meer slape. Al sinds 4uur niet meer eige.lijk maar goed xd


    Laurinda pearl
    Pete vraagt met een kleine ergering in zijn stem of die 'attention whore' bij ons in de groep zit en ik knik spijtig. Ja ze zat bij ons. "Helaas..." Erg blij was ik er niet mee, ze had me net al geslagen wat moet er dan nog wel niet allemaal komen? Straks lag ik bij haar op de kamer! En een lichte vlaag van paniek schiet van mijn hoofd tot mijn tenen door mijn lichaam heen. O mijn god ik ben dood....
    "ik ben dood..." en ik kijk hem aan.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Voor hem voelde het als een preek]

    Loki Laufreyson
    Ik liet me op het bankje vallen en staarde naar de punten van mijn laarzen. Ik had hier echt geen zin in. Ik zat in een groep zonder vrienden vol huppelkutjes en bitches. Ik wist hoe hard de wereld was en kon dus zoizo niet tegen huppelkutjes en als iemand tegen me bitchte hield ik normaal mijn mond dicht, maar in een slecht humeur stond ik niet voor mezelf in. Ik keek naar het meisje toen ze mijn naam zei. Met dode doffe ogen keek ik haar onverschillig aan. Halverwege haar woorden begonnen mijn ogen te gloeien als kooltjes. Ik draaide naar haar toe. "Prima, doe je best maar. Je kan me er niet mee raken. Mijn hele leven val ik al buiten de boot, wordt ik uitgesloten en als zwart schaap gezien, en guess wat: Het maakt me geen zak uit. Het heeft me hard gemaakt en me laten zien hoe mensen echt zijn: Klootzakken en bitches, allemaal. De groepen die die bitch van een Sharp heeft ingedeeld kunnen me niets schelen. Ze horen familie te zijn, maar ze scheurt wel iedereen die in het huis met elkaar optrok uit elkaar. Van mij mag ze levend verbranden en dan branden in de hel. Als je me nogsteeds een tweede kans wil geven, ga je gang, maar ga er niet vanuit dat ik ga veranderen alleen om binnen het plan van dat wicht te passen. Ik sluit me vanavond wel gewoon op op mijn kamer en dan hebben jullie de rest van deze weken geen last meer van me. Hoe klinkt dat? Geen last meer van die duivelse Loki. Klinkt goed toch?" Bij de laatste twee zinnen droop het sarcasme letterlijk van mijn stem af. Ik hoefde geen vrienden te maken. Ik had Abby en dat was al meer dan ik de rest van mijn leven had gehad.


    Bowties were never Cooler

    Pete Daniel Jackson
    Laurinda lijkt plots in paniek te schieten en niet veel later constateert ze dat ze dood is. Vragend kijk ik haar aan.
    Ik pak haar pols vast en leg mijn wijs- en middelvinger op haar pols waarna ik mijn hoofd schud "Nee, hoor, nog hartstikke levend" zeg ik met een glimlach tegen haar.
    "Ik bescherm je wel tegen die bitch" garandeer ik haar waarbij ik haar een knipoog stuur "zulke bitches moet je gewoon stil krijgen met woorden, en anders gewoon compleet negeren" vervolg ik met een glimlach, ja dat weet ik wel. Jenna geeft me vaak 'les' in hoe ik meer voor mezelf op moet komen.. Handig zo'n bitch als vriendin.. Nouja, oké, een bitch als die Melody is Jenna niet. Maar Jenna kan wel enorm goed, misschien zelfs een beetje te goed, voor zichzelf op komen..


    Little do you know

    (Iemand voor Melody?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    VitaIncoluma schreef:
    (Iemand voor Melody?)


    Sorry, ik heb niemand meer vrij voor haar :l


    Little do you know

    Roww schreef:
    Pete Daniel Jackson
    Laurinda lijkt plots in paniek te schieten en niet veel later constateert ze dat ze dood is. Vragend kijk ik haar aan.
    Ik pak haar pols vast en leg mijn wijs- en middelvinger op haar pols waarna ik mijn hoofd schud "Nee, hoor, nog hartstikke levend" zeg ik met een glimlach tegen haar.
    "Ik bescherm je wel tegen die bitch" garandeer ik haar waarbij ik haar een knipoog stuur "zulke bitches moet je gewoon stil krijgen met woorden, en anders gewoon compleet negeren" vervolg ik met een glimlach, ja dat weet ik wel. Jenna geeft me vaak 'les' in hoe ik meer voor mezelf op moet komen.. Handig zo'n bitch als vriendin.. Nouja, oké, een bitch als die Melody is Jenna niet. Maar Jenna kan wel enorm goed, misschien zelfs een beetje te goed, voor zichzelf op komen..


    Laurinda Pearl
    Pete verteld me dat hij me wel zal beschermen tegenover Melody en knipoogt een keer waarna hij uitlegt dat je dat moet doen met woorden. Ik kijk hem aan en grinnik. "Ja... dat deed ik ook... het leverde me een knal tegen mijn mond op.." Ik kon best mijn woordje klaar hebben, niet altijd maar ik kwam een heel eind. Tot mensen me zouden slaan, want agressief, dat was ik niet.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Pete Daniel Jackson
    Laurinda vertelt me dat ze dat wijf met woorden klein probeerde te krijgen, maar dat dat haar een klap op leverde. Ik grinnik zacht.
    "Dan heb je haar denk ik goed beledigt" zeg ik met een glimlach.
    "Maar ach, datsoort meiden kun je maar beter negeren, dan lopen ze zo weg. Want het enige wat ze willen is attention, al is het negatieve aandacht" vertel ik haar terwijl ik afkeurend mijn hoofd schud.
    "Maar goed, ik wil gaan. De andere groepen zijn ook al weg, ik neem aan dat wij zo ook mogen lopen" mompel ik zuchtend.


    Little do you know

    (Maakt niet uit, je kunt je personages moeilijk in tweeën knippen)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    (Wanneer mag groep 4 gaan?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [Als groep drie onderweg is.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja, maar Groep 3 doet geen ene fuck x')


    Little do you know

    Roww schreef:
    Ja, maar Groep 3 doet geen ene fuck x')


    Inderdaad, niemand reageert :c


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||