• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    In de trein naar huis woeoe


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jacconator schreef:
    Nou net zoals jullie allemaal beweerden dan TW een kopie was van hen, wat natuurlijk ook helemaal niet waar was. Waar ik natuurlijk nog steeds niet al te tevreden van ben maar ja. Daar mag ik niet over beginnen want niemand hier vind hen leuk...


    Ik heb nooit gezegd dat TW een kopie is van 1D of iemand anders. Ik ben gewoon geen fan van TW, maar ik laat andere mensen fan zijn van wie ze willen.

    Uiterlijk boeit mij ook niks, ik bedoel kijk naar Tokio Hotel waar ik vroeger enorme fan van was (niet bepaald knap he?). Mensen moeten begrijpen dat het om de muziek gaat, tegenwoordig worden ze zelfs fan van kanpperds die zingen als een kat ..

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 18:44 ]


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ik heb nooit gezegd dat TW een kopie is van 1D of iemand anders. Ik ben gewoon geen fan van TW, maar ik laat andere mensen fan zijn van wie ze willen.


    Als je mijn volgende reactie eens leest (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    (...)

    Als je mijn volgende reactie eens leest (:


    Die heb ik gelezen, maar jij schreef jullie en van die knappe koppen zei ik nog is xp

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 18:47 ]


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Die heb ik gelezen, maar jij schreef jullie en van die knappe koppen zei ik nog is xp


    Over de fandom in het algemeen


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    (...)

    Over de fandom in het algemeen


    Zag ik ook ja.


    16 - 09 - '17

    Trouwens lieve actieve rpg'ers, ik ga deze rpg sluiten en een andere samen met Sammie starten. Deze gaat ook met Union J zijn, maar minder meisjes en One Direction weg.


    16 - 09 - '17

    Okidoki


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Als dit praattopic vol is open ik een nieuwe voor de nieuwe rpg


    16 - 09 - '17