• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Ok^^


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Als ik eerst iemand vind die mee wil doen kan ik mijn idee al kwijt


    16 - 09 - '17

    Zijn er trouwens Directioners die zin hebben co-auteur te worden van een One Shots/Imagines story?


    16 - 09 - '17

    Ik ben mijn Directioners hart kwijt geraakt en in de 5SOS family gestapt dus ik niet xD
    Maar ik wil wel anders die Owner zijn (:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    Ik ben mijn Directioners hart kwijt geraakt en in de 5SOS family gestapt dus ik niet xD
    Maar ik wil wel anders die Owner zijn (:


    Omg, schaam je O_o
    En leuk, die heb ik dan al, ik pb je even ;)


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Omg, schaam je O_o
    En leuk, die heb ik dan al, ik pb je even ;)


    IK HOU GEWOON VAN ROCK JA? :'(
    :'( EN hun liedjes werden gewoon weg een beetje saai. Ze aapte iedereen na -.-'' Ik vind dat mensen orgineel moeten zijn :/


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Pfft


    16 - 09 - '17

    pfffft -.-'' WMYB LWWY en BSE Zijn sowieso gestolen! Dus tja xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Wat zit jij allemaal te zeggen?


    16 - 09 - '17

    Dat jou man liedjes na aapt :P


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Nee, ga weg als je zo gaat beginnen, hier kan ik niet mee lachen! Je beledigt mijn man en twinbro en hun vrienden niet zomaar! Trouwens waar haal je die onzin?

    Btw, je was toch eerst wel mooi fan en nu begin je zo? Vind ik een beetje te ..

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 23:54 ]


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Nee, ga weg als je zo gaat beginnen, hier kan ik niet mee lachen! Je beledigt mijn man en twinbro en hun vrienden niet zomaar! Trouwens waar haal je die onzin?

    Btw, je was toch eerst wel mooi fan en nu begin je zo? Vind ik een beetje te ..


    Ik zeg de waarheid Syl. Ik zal het wel eventjes voor je opzoeken en kan je er zelf naar luisteren. En ja ik WAS fan. Het punt in het verhaal is dat ik verander en ik krijg andere smaken. Ik vind hun liedjes een beetje hetzelfde en ik vind dat mensen orgineel moeten zijn.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    Ik zeg de waarheid Syl. Ik zal het wel eventjes voor je opzoeken en kan je er zelf naar luisteren. En ja ik WAS fan. Het punt in het verhaal is dat ik verander en ik krijg andere smaken. Ik vind hun liedjes een beetje hetzelfde en ik vind dat mensen orgineel moeten zijn.


    Sammie, ik vind het dikke onzin. One Direction aapt niet na, dat is al lang bewezen, waarom zouden ze dat anders doen? En als er mensen zijn die liedjes schrijven voor hun wordt het gegeven en aangeboden en is het niet gestolen. Door stelen zouden ze anders al lang problemen hebben hoor ..


    16 - 09 - '17

    Ik ga niet in discussie komen, ik blijf een trouwe Directioner en nu ga ik slapen anders kan ik mijn bed morgenvroeg niet uit.

    Slaapwel x


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Sammie, ik vind het dikke onzin. One Direction aapt niet na, dat is al lang bewezen, waarom zouden ze dat anders doen? En als er mensen zijn die liedjes schrijven voor hun wordt het gegeven en aangeboden en is het niet gestolen. Door stelen zouden ze anders al lang problemen hebben hoor ..


    Alsjeblieft:
    Deze liedjes zijn uitgebracht als Single. En niet aan 1D aangeboden lovely Syl. Het spijt me dat ik nu je droom verpest maar het is echt zo. Het is natuurlijk niet exact hetzelfde ze hebben alleen wat me de audio geprutst en het wat moderner gemaakt





    Tadaa! Van mij mag je natuurlijk een fan blijfen en ik wil je het ook niet verbieden ofzo maar voor mij is het fan zijn over. Ondanks dat ik wel naar die film ga.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial