• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Miuccia schreef:
    (...)

    Hahaha :') Ik verkleed me mij dan ook en na 2 huizen wordt ik opgepakt door Aliens xD


    HAHA bij mij komen die aliens nooit of gewoon heel zelden


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    HAHA bij mij komen die aliens nooit of gewoon heel zelden


    Mijn sims gaan tegen pompoenen aantrappen trwijl ik niets doe! En dan komen ze :)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    Mijn sims gaan tegen pompoenen aantrappen trwijl ik niets doe! En dan komen ze :)


    Doen mijn sims niet, die gaan wel steeds staan springen achter de tv of radio met hun sportoutfit -.-


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Doen mijn sims niet, die gaan wel steeds staan springen achter de tv of radio met hun sportoutfit -.-


    :'D Ik heb een sims Cestele en die woont dus in die ene stad van Na middernacht en die gaat om het kwatier dochen. -.-''

    Btw: OMG die gitaar solo :9~


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    :'D Ik heb een sims Cestele en die woont dus in die ene stad van Na middernacht en die gaat om het kwatier dochen. -.-''

    Btw: OMG die gitaar solo :9~


    Haha, of die man in bij mn sims wil steeds gitaar spelen nou je wat zegt van gitaar

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 0:39 ]


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Haha, of die man in bij mn sims wil steeds gitaar spelen nou je wat zegt van gitaar


    xD Ik heb een sim en die wil alleen maar zingen terwijl ze het gewoon niet kan -.-''

    En waarom staat mijn naam in die reclame? O_o


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    xD Ik heb een sim en die wil alleen maar zingen terwijl ze het gewoon niet kan -.-''

    En waarom staat mijn naam in die reclame? O_o


    xD


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    xD


    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 0:52 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)



    Ik zie niks? Oh nu wel

    Maar ik ga slapen, slaaplekker allemaal x

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 0:52 ]


    16 - 09 - '17

    Sweet dreams ^^


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    Hmm. Maar dan moet ze een mod ingesteld hebben aangezien er geen: ''Mannen worden zwanger cheat'' bestaat xD En mods instaleren duurt lang hoor D:


    Het kan wel. Ik hb de sims 2. Je moet de boolprop code invoeren en dan een tombstone neerzetten(shift op jezelf). Daar op klikken met het personage dat je wilt en aanklikken. "Make me Pregnant with..." Dan aanklikken van wie hij zwanger moet worden. Nog een keer op de tumbstone klikken en klikken op "speed up my pregnancy" dan krijg je je kind in 2 minuten. Dat hebik ooit eenamdere keer ook gedaan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Goedemorgen!
    Jesus, ik moet er niet aan denken zwanger geraakt te worden o.o


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Cosgrove schreef:
    Goedemorgen!
    Jesus, ik moet er niet aan denken zwanger geraakt te worden o.o



    Het zou best eng zijn als je zwanger wordt:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Het kan wel. Ik hb de sims 2. Je moet de boolprop code invoeren en dan een tombstone neerzetten(shift op jezelf). Daar op klikken met het personage dat je wilt en aanklikken. "Make me Pregnant with..." Dan aanklikken van wie hij zwanger moet worden. Nog een keer op de tumbstone klikken en klikken op "speed up my pregnancy" dan krijg je je kind in 2 minuten. Dat hebik ooit eenamdere keer ook gedaan.


    Ow ja met de sims 2 kan dat natuurlijk wel :')
    Tja Jacco. Dat is de tijd he. xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Cosgrove schreef:
    Goedemorgen!
    Jesus, ik moet er niet aan denken zwanger geraakt te worden o.o


    Stel je voor dat mensen in real ook zo'n code kunnen gebruiken, ik zou het op jou uitproberen. Hahaha nee, grapje xp


    16 - 09 - '17