• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Stel je voor dat mensen in real ook zo'n code kunnen gebruiken, ik zou het op jou uitproberen. Hahaha nee, grapje xp


    Weet je dat ik al 2 jaar zeik dat er ook een Motherlode cheat moet zijn in Real life O_o En ook andere leuke cheats? DIt maakt mij bang :'(


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    Weet je dat ik al 2 jaar zeik dat er ook een Motherlode cheat moet zijn in Real life O_o En ook andere leuke cheats? DIt maakt mij bang :'(


    Wtf, freak! O_o


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Wtf, freak! O_o


    Dank je :'(


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik denk dat ik dood ben...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Raar want je kan nog reageren xp


    16 - 09 - '17

    Ik ben happy!!!! Wie wilt er taart?? Ik heb genoeg voor iedereen!!! Want het is een prachtige dag geweest en het is een prachtige avond! Wat een geweldige dag!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Inderdaad een geweldige dag;D JOSH THOMAS JOHN CUTHBERT VOLGT ME! EN HIJ WENSTE MIJ EEN VROLIJKE VROEGE VERJAARDAG! Omg omg omg omh


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Inderdaad een geweldige dag;D JOSH THOMAS JOHN CUTHBERT VOLGT ME! EN HIJ WENSTE MIJ EEN VROLIJKE VROEGE VERJAARDAG! Omg omg omg omh


    Aangezien ik blij ben zal ik ook eventjes mee fangirlen terwijl Katyin ongebrijpelijk kijkt naar wat ik typ xD
    OMG!!!!! IK BEN ZOOOOOO BLIJ VOOR JE!!!!! HUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu hem alleen nog ontmoeten. Als je oud genoeg bent verliefd worden en samen kindjes krijgen en grijs worden >.<


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    Aangezien ik blij ben zal ik ook eventjes mee fangirlen terwijl Katyin ongebrijpelijk kijkt naar wat ik typ xD
    OMG!!!!! IK BEN ZOOOOOO BLIJ VOOR JE!!!!! HUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu hem alleen nog ontmoeten. Als je oud genoeg bent verliefd worden en samen kindjes krijgen en grijs worden >.<


    Jaaaaa, Ik was half aan het hyperventileren, kom't mijn zusje binnen. 'Femke? Gaat het wel? Waarom huil je?' En ik: 'Josh...' Zij:'wat heeft hij nu weer gedaan?' Ik*laat telefoon vallen* 'hij tweette en volgt me...' Zij: 'die barbie?' Ik: 'HIJ IS GEEN BARBIE! Omg!' *tweet miljoenen bedank berichtjes naar Josh* zij: 'oke.... Ik ga maar weer eens'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb net gegeten, maar taart kan er wel bij xp


    16 - 09 - '17

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Jaaaaa, Ik was half aan het hyperventileren, kom't mijn zusje binnen. 'Femke? Gaat het wel? Waarom huil je?' En ik: 'Josh...' Zij:'wat heeft hij nu weer gedaan?' Ik*laat telefoon vallen* 'hij tweette en volgt me...' Zij: 'die barbie?' Ik: 'HIJ IS GEEN BARBIE! Omg!' *tweet miljoenen bedank berichtjes naar Josh* zij: 'oke.... Ik ga maar weer eens'


    Haha xD *.*
    Wie noemt Joss FACKING Cuthbert nou een babrie? D: Jou zusje is gestoord vrouw!
    @Sylvie *Geeft taart. En een knuffel*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Thanks Sammie en Femke, kalm blijven xp


    16 - 09 - '17

    Ze noemt hem altijd een barbie.:c

    En tja, dat gaat niet meer,


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    DEO AANVAL!!!!! *Rent kamer door terwijl ze haar kamer deot. Valt vervolgens over haar Onesie heen en valt.* AU!!! ;(


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    IK MOET NAAR THIS IS US!!!!


    16 - 09 - '17