• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Ik ga er morgen heen samen met Katyin^^


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ga volgende week ergens met Cassandra aangezien ze volgeboekt is deze week voor haar verjaardag xp


    16 - 09 - '17

    xD Ik moet aan iemand iets vragen aangezien ik geen gezeik wil -.-''


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Vraag dan?

    Ik luister Ellie Goulding, hihi xp


    16 - 09 - '17

    Haha xD
    Echt klote hooor. Heb ik een goed nieuw idee voor het geluid. Kan ik weer zeker 3 weken wachten -.-''


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Oh


    16 - 09 - '17

    Lol ik en Kayin zitten ons klaar te maken 7 uur van te voren xD Wat een dolgedraaide fans zijn wij zeg D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Kayin en ik* das beleefder ;)

    Ik ga me srs niet opmaken om in een donkere zaal met een paar mensen om me heen te gaan zitten xp

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 22:46 ]


    16 - 09 - '17

    Ten eerste: Sorry en ik ben moe en het is Katyin xD]
    Ten tweede : HEt gaat over iets anders. Wat moeten wij in hemelsnaam met 1 blikjes fanta/cola. 2 pepsi. 5 zakken popcorn. en een ipad in een bioscoop om 5 uur s'nachts xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ten eerste; Je schreef Kayin, dus ik nam dat zo over aangezien ik je vriendin niet ken.
    Ten tweede; Ahz, ok dan ..


    16 - 09 - '17

    xD Maakt niet uit hoor xD
    En tja ik maak mij voor alles eigenlijk op dus voor een film zou dat eigenlijk best kunnen! xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hahah


    16 - 09 - '17

    Stel, deze rpg wordt opnieuw gemaakt met nieuwe rollentopic enz en nieuw idee (dat ik mss al heb) is er dan iemand die mee wil doen als extra owner zeg maar?

    Of ik maak gwn een totaal andere rpg ..

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 22:54 ]


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Stel, deze rpg wordt opnieuw gemaakt met nieuwe rollentopic enz en nieuw idee (dat ik mss al heb) is er dan iemand die mee wil doen als extra owner zeg maar?

    Of ik maak gwn een totaal andere rpg ..


    Mij maakt het niks uit. Als het met Union J is en ons getalk met zijn 5ven niet verloren gaat vind ik het best :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    Mij maakt het niks uit. Als het met Union J is en ons getalk met zijn 5ven niet verloren gaat vind ik het best :')


    Ik kijk nog wel ..


    16 - 09 - '17