• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Hackus
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Hackus
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Hackus maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 18:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik beet lichtjes op mijn lip toen hij in mijn oorlel beet. Toch al snel kwam er een kleine giegel uit mijn mond kwam door zijn woorden. Zijn accent was zo schattig. Hij was ook gewoon zo lief. "Jij bent heel lief." Nu beet ik wat ongemakkelijk op mijn lip. Eigenlijk wilde ik wachten, maar ik wist niet wat hij wilde. "Ik zou graag even wachten." zei ik zacht. Ik glimlachte toen hij mijn hand pakte en op zijn hart legde. Zijn hart klopte even hart als het mijne. Ik zag hem wat met zijn mobieltje spelen. Dat vond ik wat raar. Ik glimlachte iets breder toen hij het ding weer weg deed en zijn hand op mijn been legde. Direct werd ik weer afgeleid door zijn lippen. Heerlijk als voorheen. Ik pakte zijn hand van mijn been en legde hem op mijn hart, mijn handere hand lag nogsteeds op die van hem. Mijn hart raasde als een bezetene. Ik zoog even zacht aan zijn onderlip voor ik hem weer vol verliefdheid zoende. Als mijn ouders me zochten zouden ze wel bellen, gelukkig was dat nu nog niet zo. Ondanks dat dit een bezemkast was, was dit moment perfect.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan
    Zijn hard ging even snel als die van mij misschien nog wel sneller ! Ik glimlach . Hij zoent me wat mij een prettig gevoel geeft . Een gevoel van dat dit de juiste keuze is . '' Het spijt me voor mijn gedrag.. '' zeg ik. Ik heb hem zo slecht behandeld net in de gang . '' Ik zag je wel naar mij kijken hoor toen je op de bank zat '' giechel ik . Ik zag hem heel goed zelfs. Daar door wist ik eigenlijk al dat hij verliefd op me is . Hij is zo fucking schattig.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Brynn Noah Styles

    Oké, die vriendin van Zayn was dus een leuk meisje. Gefronst keek ik naar Zayn en onderzocht zijn ogen. Ik wist het niet zeker maar er was iets waardoor ik irritatie zag. Maar evengoed kon ik het me verbeelden. Wat ongemakkelijk keek ik rond. Vergeleken met iedereen hier voelde ik me wel heel erg jong. Toen Lex over karten begon keek ik op. Al van kinds af aan hield ik van auto's en karten had ik al meerdere keren met vrienden gedaan dus dat interesseerde me weer wel. Maar dat deed me weer meer ongemakkelijk voelen dus mompelde ik een het spijt me met een schuldig glimlachje. 'Ik ga wel weg, ik wil niemand tot last zijn' De vrolijkheid was echter nog niet weg. 'Leuk je te leren kennen, Lex. Fijn om je te spreken, Zayn' glimlachte ik waarna ik even rondkeek om vervolgens wat door het gebouw te lopen. Ik was niet echt naar iemand opzoek, ik zou wel kijken of ik iemand die ik kende kon vinden. Misschien Jim wel. Zou ie Scott het nu moeilijk maken?

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 15:07 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    -Moet ik nog ergens op reageren?-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn Malik

    Ik zie hoe Brynn me fronsend aankijkt, ze heeft mijn irritatie toch niet gemerkt hè?
    Lex knikt. 'Ik heb ze een half jaar niet gezien de laatste keer was toen onday minn nichtje is geboren dus ik ben wel erg benieuwd hoevhet met iedereen gaat enzo. Ehmmm ik kan als jij kan' Mompelt hij 'dus roep maar een datum en wie nemen we mee? Jared vind karten toch leuk dan kunnen we die wel mee nemen en misschien wilt een van de jongens ook wel mee ofzo' Ik knik even nadenkend.
    "Overmorgen zou volgens mij wel kunnen..." Zeg ik nadenkend tegen hem. Brynn mompelt een het spijt me.
    'Ik ga wel weg, ik wil niemand tot last zijn' De vrolijkheid was echter nog niet weg. 'Leuk je te leren kennen, Lex. Fijn om je te spreken, Zayn' glimlacht ze en automatisch glimlach ik terug. Net als ik wil zeggen dat ze niemand tot last is, is ze al weg. Ik onderdruk een teleurgestelde zucht en richt me weer op Lex en kijk hem met een glimlach aan.
    "Ja, Jared vindt het vast leuk. Ehm, misschien wil Harr...-" Als ik mijn zin bijna af heb trekt Perry weer aan mijn hand. Onopmerkbaar zucht ik en richt me dan met een fake glimlach tot Perry.
    "Wat is er?" Vraag ik vriendelijk om mijn irritatie te verbergen.
    "Mag ik mee met karten?" Vraagt ze dan met een pruillip. Ik word met de minuut geïrriteerder, echt waar. En ik was al niet in een al te beste bui. Toch glimlach ik fake.
    "Sorry, dat moet je niet aan mij vragen maar aan Lex." Zeg ik en ze knikt waarna ze zich op Lex richt.
    "Mag ik mee?" Vraagt ze dan aan hem.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    ( Ik weet niet wanneer ik kan reageren, want heb een tussenstop gemaakt bij mijn tante door de regen en moet zo naar mn pa)

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 15:48 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xxxHappiness schreef:
    [Heeft 1 van de jongens nog een GF nodig? Anders wil mijn karakter wel haha! ]


    Leam schreef:
    [Euhm, Liam eigenlijk nog. Maar hij is wel vreemdgegaan.]


    xxxHappiness schreef:
    [Yeahh haha! Kan het dan dat Liam en Noah een relatie hebben? And i don't care dat ie vreemd gaat/is gegaan hihi]


    b]Vraag aan Leam dus haha![/b

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 15:50 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik glimlachte en ging met mijn hand even door zijn spierwitte haar. "Geeft niet. Het gebeurt vaker." Normaal werd ik genegeerd of vergeten, maar omdat ik niet binnen het normale plaatje paste had ik ook een best aantal keer een pestkop tegen me gehad. Mijn nu door de zon knal rode haar hielp ook niet mee. Van de winter zou het weer bijna donker bruin worden, maar nu was hopelijk snel weer de ergste roodheid eruit. Ik bloosde toen hij zei dat hij me had zien kijken. "Sorry. ik heb eerlijk gezegt wel vaker zitten kijken, maar nooit gedurft iets te doen. Ik had geen zin in afweizing." Hij was echt ongelofelijk schattig en vooral knap en lief. Ik sloeg mijn armen nog even om zijn middel om hem een knuffel te geven en drukte mijn hoofd tegen zijn borst aan. "Jammer genoeg moeten we zo weer terug." Ik had eigenlijk daar helemaal geen zin in, hoe klein en donker het hier ook was, ik stond er wel best zolang hij bij me was.


    Bowties were never Cooler

    IrishNialler schreef:
    Niall

    Ik luiter even naar het ander meisje en glimlach maar wat. Mooi zo. Nice! Klinkt leuk. Je hebt er zeker zin in om je familie weer te zien? Oké, is goed. Wanneer kun jij?" ik knik. 'ik heb ze een half jaar niet gezien de laatste keer was toen onday minn nichtje is geboren dus ik ben wel erg benieuwd hoevhet met iedereen gaat enzo. Ehmmm ik kan als jij kan' mompel ik de enigste afspraken waren bij mij met mijn ouders want naast Zayn had ik niemand. En dat was de reden dat ik nog nooit gezegd heb dat ik smior ben op zijn vriendje. Ik zou hem zeker verliezen en dat wou ik eigenlijk niet. 'dus roep maar een datum en wie nemen we mee? Jared vind karten toch leuk dan kunnen we die wel mee nemen en misschien wilt een van de jongens ook wel mee ofzo' de jongens had ik nog nooit echt ontmoet maar ze leken me super aardig


    [Ehh, lol. Ik speel Niall. -,- ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Vexy schreef:
    (...)

    [Ehh, lol. Ik speel Niall. -,- ]


    [In heel veel andere RPG's speelt ze Niall en ze kan zich vaak vergissen met de namen er boven [: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jim Timothy Horan
    ''Inderdaad. Zie ik je vanavond weer bij de brug ? '' vraag ik zachtjes en ik sta op . ik geef hem nog snel een kus . '' Nou tot straks dan eh ? Ow wacht hier heb je mijn nummer '' glimlach ik en ik geef hem mijn nummer. Ik loop de opberg kast uit en ik loop naar de toiletten . Ik was mijn handen en ik loop het gebouw uit . Gek genoeg waren er nu maar een paar mensen die foto's maken . Ik liep naar starbucks en bestelde een koffie. Ik loop de zaak weer uit en ik ga op een bankje zitten in het park . Het is best wel koud . Ik trek mijn jas aan . Net had ik hem nog om mijn middel . Al snel heb ik het weer lekker warm en loop ik de straten door .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Vexy schreef:
    (...)

    [Ehh, lol. Ik speel Niall. -,- ]


    - Ook fijn. Zij heeft toch nog nooit gepost in het rollentopic.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    (...)

    - Ook fijn. Zij heeft toch nog nooit gepost in het rollentopic.-


    [ Naomi had haar rol nog niet eens goedgekeurd, en überhaupt niet eens gezegd of ze mee mocht doen :']. Achja.
    En @Roar; Als nog, je kan toch wel opletten wie je hebt in een RPG? :']. ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Vexy schreef:
    (...)

    [ Naomi had haar rol nog niet eens goedgekeurd, en überhaupt niet eens gezegd of ze mee mocht doen :']. Achja.
    En @Roar; Als nog, je kan toch wel opletten wie je hebt in een RPG? :']. ]


    [Lieve schat, je hoeft niet zo opvliegend te doen. Ik RPG al heel lang met Yvonne samen en ze heeft ook een normaal leven naast Quizlet. Ik vind het juist begrijpelijk dat ze Niall er boven zet, dat is ze namelijk gewend. Doe ik ook vaak [: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Vexy schreef:
    (...)

    [ Naomi had haar rol nog niet eens goedgekeurd, en überhaupt niet eens gezegd of ze mee mocht doen :']. Achja.
    En @Roar; Als nog, je kan toch wel opletten wie je hebt in een RPG? :']. ]


    [Mensen kunnen zich vergissen, dat is namelijk menselijk. En ze bedoelt er Lex mee dus ik begrijp niet echt wat het probleem nou is.]

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 16:40 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis