• Did you take her for a walk?
    Downtown city, through the park.
    Hand in hand, twilight sky.
    Far away from the devil's eye.
    Don't you know there's a woman by your side.


    Take her for a walk

    Vijf jongens, allemaal verschillend en smoorverliefd. De één knipoogt wat en heeft z'n meisje, de ander zwijmelt en droomt en klapt dicht als hij haar ziet.
    Vijf hetero jongens, die allemaal hun leventjes leiden en smachtten naar dat ene meisje waar ze zo verliefd op zijn. Doen pogingen om haar hart te winnen. Wie vindt de liefde? Wie niet? En wat denken hun vrienden ervan?

    Wat kun je allemaal spelen?
    - Eén van de vijf jongens, OP IS OP!
    - Eén van de vijf meisjes, OP IS OP!
    - Vrienden en vriendinnen, die hun vriend(in) helpen met de liefde en of course hun eigen leventje kunnen leiden.

    Rollen
    Vijf jongens
    - Rufus Cartoga ~ HeartGrenade
    - Jeremy John Mason ~ xAlways
    - Max Jared Tommo ~ Styles
    - Brandon Gillis ~ Camp
    - Scott 'Scotty' Collins ~ KiliOfDurin

    Vijf meisjes
    - Mia Aurora West ~ Ellison
    - Yindi Allunga Johnson ~ Allunga
    - Alexandria Katherine Valencia ~ HurtedHeart
    - Alana Rose Denver ~ MaitePayne
    - Lilith Jane Brannan ~ Zoidberg

    Friends
    -
    -
    -

    Vul dit in :)

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Bio:
    Foto + beschrijving:
    Verliefd op: (Bij meisjes mag dit ook eventueel)


    Speeltopic

    Regels
    - Alleen ik, MusicFreakx, maak nieuwe topics aan, tenzij iemand anders er toestemming voor heeft.
    - Minimum regels per post is 5, meer mag natuurlijk
    - 16 + toegestaan
    - Betrek je vrienden ook in het verhaal
    - Natuurlijk hoeven meisje en jongen niet op elkaar te zijn, het meisje kan ook weer iemand anders leuk vinden dan die jongen die een crush op haar heeft.
    - Geen racisme etc buiten spel. Het moet gezellig blijven.

    Have fun, xx

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 16:32 ]


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    Volledige naam:
    Yindi Allunga Johnson
    Leeftijd:
    16
    Geslacht:
    Vrouwelijk
    Bio:
    Foto + beschrijving:
    Verliefd op: (Bij meisjes mag dit ook eventueel)

    De rest volgt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Volledige naam: Brandon Gillis
    Leeftijd: 17 jaar
    Geslacht: Jongen
    Bio: Brandon is een nogal verlegen jongen. Hij ziet er misschien niet zo uit, maar als hij bij andere mensen is, vooral onbekenden, trekt hij zich terug. Zelf vindt hij dat niet zo erg, omdat het niet altijd nodig is om altijd de aandacht te trekken. Hij houdt er liever van om alleen te zijn of met rust te laten te worden. Zelf heeft hij niet veel vrienden gehad, maar de weinige die hij heeft, blijft hij altijd trouw. Maar als je hem boos maakt, pas dan maar op. Hij trekt zijn mond open op de momenten dat het moet. Hij zal zich echt niet laten doen. Hij is gefreakt door muziek. Niet dat hij alle stijlen goed vindt, maar toch wel bijna alles. Buiten de dingen waarbij er niets meer in voorkomt van instrumenten. Zoals dubstep. Daar heeft hij een hekel aan, maar hij respecteert de mensen die er wel van houden. Zelf speelt hij piano, gitaar en een beetje viool. Buiten muziek houdt hij ook enorm van tekenen. Als je ineens niet meer weet waar hij is, dan vindt je hem wel ergens in een hoekje met een schetsblok en een iPod in. Als je hem blij wilt maken, iets dat je zelf tekent vindt hij fascinerend. Hij houdt ervan om andermans ideeën en fantasieën te zien. Hij wordt altijd ongemakkelijk in situaties waar hij het middelpunt van de aandacht is en hij is niet zo goed in gesprekken te voeren met vreemden. Als hij iets moet gaan vragen aan een onbekende, dan krijgt hij al zenuwen. Vaak wordt hij zenuwachtig in dat soort situaties, en daarvoor haat hij zichzelf. Ook al zegt men dat het niet zo hard opvalt dat hij zenuwachtig is, vanbinnen voelt het alsof zijn maag in de knoop zit. Hij is snel bang, dat is een van zijn minpunten. Verder heeft hij een hekel aan mensen die hem uitschelden, mensen die iets te zeker zijn van zichzelf en insecten.
    Foto + beschrijving:



    Brandon valt snel op met zijn oranje haren, deze zijn niet geverfd en daarom is hij er trots op. Vroeger wou hij ze een andere kleur laten verfen omdat hij ermee werd gepest maar tot op de dag van vandaag is hij nogsteeds blij dat hij dat nooit heeft gedaan. Naast zijn opvallende haarkleur, blijven zijn diepe zeeblauwe ogen ook niet onopgemerkt. Natuurlijk is hij hier ook trots op. Alleen waar hij niet zo trots op is - is zijn lichaam. Op zijn armen en buik heeft hij een aantal littekens en op zijn been een brandwond die hij in zijn jeugd heeft opgelopen. Op zijn pols heeft hij 2 tatoeage's, 1 met tekst en 1 symbool. Het symbool staat voor de passie voor muziek die hij al sinds klein af aan met zich meedraagd. Het woord Truth had niet echt een reden maar was wel zijn eerste tatoeage. Met zijn 1,88 is hij vrij groot, dit bleek ook al wel toen hij voor het eerste jaar op de middelbare school zat en veel kinderen dachten dat hij een derde jaars student was.
    Verliefd op: /

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 21:10 ]


    "All of my hates you ": - James Malow.

    Ik schrijf me uit, vanwege school aangezien ik 't komende weken druk ga krijgen. Sorry!

    Ik denk niet dat deze RPG lang zou kunnen leven aangezien het niet echt een plot heeft voor mij. Bovendien heb ik volgende week ook nog arteweek en kan ik niet aan teveel RPG's meedoen. Dus ik schrijf me ook uit. Sorry voor het ongemak.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Volledige naam: Max Jared Tommo
    Leeftijd: 19
    Geslacht: mannelijk
    Bio:
    Max heeft een sprekende persoonlijkheid. Hij is enorm spontaan en misschien een beetje gek. Hij is erg levendig en aanwezig en is bijna altijd goed gehumeurd. Hij is een positieve bron en zal altijd het glas half vol zien.
    Max is iemand die je heel erg mag, of haat. er lijkt geen tussenweg te zijn en dit komt omdat Max heel goed weet wie hij zelf is. Hij zal zich nooit aanpassen aan iemand en kan redelijk arrogant en egoïstisch zijn. Je moet hem maar nemen zoals hij is en als je dat niet staat, kan je oprotten. Toch zal je wat missen, want Max is een goede vriend. Het maakt hem niet uit wat of wie je bent. als je aardig tegen hem doet, zal hij aardig tegen jou doen. Hij zal het altijd voor zijn vrienden opnemen en aan je zijde staan. Al is hij niet zo'n hele goede luisteraar. Daar praat hij veel te graag voor en hij kan ook niet zo heel lang stilzitten. Max is een enorme chaoot en hij is altijd alles kwijt. hij heeft nog nooit gehoord van opruimen en hij laat altijd alles achter zich slingeren. Misschien niet zo leuk voor de medemens, maar Max heeft er geen problemen mee. Tot hij weer eens wat kwijt is, wat hij op dat moment toch echt nodig heeft. Hij moet zich niet gaan vervelen en altijd iets om handen hebben anders word hij heel vervelend en gaat hij zich als een klein kind gedragen. Hij wilt graag aandacht en houd totaal niet van alleen zijn.
    Foto + beschrijving:




    Max is een redelijk lange jongen met een goed gespierd lichaam. Hij heeft licht bruine ogen, met een speelse twinkeling. Hij heeft een sprekende lach en deze is heel aanstekelijk. Hij heeft bruin haar, dat vaak alle kanten op staat, maar deze net-uit-je-bed-look, staat hem prima.
    Verliefd op: /

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 18:02 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sorry, ik heb mijn rol nog niet af. Ik zit met nogal wat dingen aan mijn hoofd, maar ik ga morgen proberen het af te krijgen.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 18:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik schrijf me uit. Sorry!


    Do what people say you can't.

    Mag ik anders een meisje?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    mag ik een meisje reserveren?


    Do what you love, love what you do

    Volledige naam: Alexandria Katherine Valencia
    Ze haat haar namen dus luisterd alleen naar Alex en soms Kate. Ze vind haar namen veel te duur klinken dus kort ze ze af. Ze heeft de namen gekregen omdat haar moeder altijd dol was op lange namen
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    Bio: Alex is een super lief meisje, maar nogal onzeker over zichzelf. Ze is erg verlegen en word soms dan ook wel geplaagd al vind ze het niet fijn. Ze kan er niet meer zo erg om lachen zoals eerst. Alex vind het erg moeilijk om mensen te vertrouwen. Daarom heeft ze ook niet veel vrienden al heeft ze ze wel. Ze is niet zoals genoemd een populair persoom ze is liever op de achtergrond. Ze kan als je haar echt kent erg energiek zijn en is erg gezellig. Bij haar kan je alles kwijt en ze zal nooit wat doorvertellen als je haar in vertrouwen neemt. Alex is vaak nogal carefree en trekt zich de laatste tijd bijna niets meer af van de pesterijen. Omdat haar vader de directeur of de eigenaar is van de dierentuin helpt ze vaak genoeg mee. Ze is daardoor opgegroeid tussen de dieren. Tegen dieren is ze altijd heel vriendelijk en het is ook echt haar passie. Dingen die ze het liefst doet is ze tekenen. Ze is een natuur talent met het potlood. Haar hele kladblok is vol getekend met dieren. Alex geniet eigenlijk van de kleinste dingen die er zijn. Terwijl veel mensen houden van de zon zal Alex de regen prefereren. Ze vind het fijn, maar ook om naar te kijken. Ook houd ze van uit het raam kijken en kijken naar ieder detail. Alex houd eigenlijk gewoon van dingen vastleggen. Als het niet kan met haar potlood zal ze het doen met haar foto camera. Ze houd erg van mysterie in een foto zoals een foto zonder gezicht of een vervaagd gezicht. Ze is er erg geïnteresseerd in iets wat veel mensen raar en dom vinden. Het is dan ook vaak zo dat mensen een bijvoorbeeld oud stel zien lopen. Alex denkt dan meteen verder. In een foto kan je er uren maar kijken, maar dan zal het zijn dat ze elkaar nog hebben. Nog steeds de liefde voelen na zoveel jaar van kinderen en allerlei offers, maar dat hebben ze voor elkaar over want het is echte liefde. Zelf is Alex nog niet echt bezig met liefde. Dit komt omdat ze het verschil nog niet echt weet voor houden van iemand als bijvoorbeeld een vriend of houden van iemand als liefde. Alex vind het erg ingewikkeld en bemoeid zich er nog niet echt mee.
    Foto + beschrijving:



    Extra: Haar vader bezit de dierentuin waardoor ze altijd opringt is door dieren een van dingen waar ze het meest van houd. Ze heeft ook twee pups en een kitten. Een pup en een kitten zijn echt van haar, maar de andere puppy zijn van haar ouders al hecht ze zich daar ook al snel aan.
    Thunder Thunder is echt haar kitten. Hij is nogal speels en super druk en heel erg snel. Daarom de naam Thunder.
    Hitch (Van haar ouders)
    Loki Loki is haar puppy. Ze vind hem een schatje en vond hem in het asiel en was bang dat de hond het anders niet zou halen en hem toen in huis gehaald. Hij was namelijk al erg lang in het asiel.
    Verliefd op: ?

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 17:54 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    xAlways schreef:
    Volledige naam:
    Jeremy John Mason
    Leeftijd:
    18
    Geslacht:
    Man
    Bio:
    Jeremy is een lieve jongen die erg beschermend is. Hij heeft een bijbaantje in de dierentuin - en dit komt maar gedeeltelijk doordat Alexandria daar woont. Hij houdt erg veel van dieren, en houdt er daarom ook van om de hele dag door dieren omringt te worden. Het liefst zou hij stoppen met school en de rest van zijn leven bij de dierentuin werken, maar hij weet zelf ook wel dat het dan niet goed met hem komt. Op school is hij de stille jongen achter in de klas, die liever niet opgemerkt wil worden en altijd netjes zijn huiswerk maakt. Ook zorgt hij altijd wel voor een plekje achter Alexandria, aangezien hij niets liever doet dan de hele dag naar haar staren.
    Foto + beschrijving:






    Verliefd op: Alexandria


    Ik heb hem afgemaakt


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    (...)

    Ik heb hem afgemaakt


    Handsome *_*


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    (...)

    Handsome *_*


    Yup (lol)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Omg en hij valt voor mij :D
    Edit: of eigenlijk mijn persoontje :D

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 17:01 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Omg en hij valt voor mij :D
    Edit: of eigenlijk mijn persoontje :D


    In your dreams xD


    Spoiler alert: you will save yourself