• Did you take her for a walk?
    Downtown city, through the park.
    Hand in hand, twilight sky.
    Far away from the devil's eye.
    Don't you know there's a woman by your side.


    Take her for a walk

    Vijf jongens, allemaal verschillend en smoorverliefd. De één knipoogt wat en heeft z'n meisje, de ander zwijmelt en droomt en klapt dicht als hij haar ziet.
    Vijf hetero jongens, die allemaal hun leventjes leiden en smachtten naar dat ene meisje waar ze zo verliefd op zijn. Doen pogingen om haar hart te winnen. Wie vindt de liefde? Wie niet? En wat denken hun vrienden ervan?

    Wat kun je allemaal spelen?
    - Eén van de vijf jongens, OP IS OP!
    - Eén van de vijf meisjes, OP IS OP!
    - Vrienden en vriendinnen, die hun vriend(in) helpen met de liefde en of course hun eigen leventje kunnen leiden.

    Rollen
    Vijf jongens
    - Rufus Cartoga ~ HeartGrenade
    - Jeremy John Mason ~ xAlways
    - Max Jared Tommo ~ Styles
    - Brandon Gillis ~ Camp
    - Scott 'Scotty' Collins ~ KiliOfDurin

    Vijf meisjes
    - Mia Aurora West ~ Ellison
    - Yindi Allunga Johnson ~ Allunga
    - Alexandria Katherine Valencia ~ HurtedHeart
    - Alana Rose Denver ~ MaitePayne
    - Lilith Jane Brannan ~ Zoidberg

    Friends
    -
    -
    -

    Vul dit in :)

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Bio:
    Foto + beschrijving:
    Verliefd op: (Bij meisjes mag dit ook eventueel)


    Speeltopic

    Regels
    - Alleen ik, MusicFreakx, maak nieuwe topics aan, tenzij iemand anders er toestemming voor heeft.
    - Minimum regels per post is 5, meer mag natuurlijk
    - 16 + toegestaan
    - Betrek je vrienden ook in het verhaal
    - Natuurlijk hoeven meisje en jongen niet op elkaar te zijn, het meisje kan ook weer iemand anders leuk vinden dan die jongen die een crush op haar heeft.
    - Geen racisme etc buiten spel. Het moet gezellig blijven.

    Have fun, xx

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 16:32 ]


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    xAlways schreef:
    (...)

    In your dreams xD

    Maar hij is verliefd op Alexandria c:
    Wel lief hor dat hij voor haar in de dierentuin werkt :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    Maar hij is verliefd op Alexandria c:
    Wel lief hor dat hij voor haar in de dierentuin werkt :)


    Niet alleen voor haar hoor, ook voor die dieren (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    (...)

    Niet alleen voor haar hoor, ook voor die dieren (A)

    Beide een dierenliefde al woont ze naast de dierentuin volgens mij had ik haar vader de dierentuinbeheerder gemaakt (of dat moet ik er nog bij zetten)


    Ik ga haar nu even helemaal afschrijven


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    Beide een dierenliefde al woont ze naast de dierentuin volgens mij had ik haar vader de dierentuinbeheerder gemaakt (of dat moet ik er nog bij zetten)


    Ik ga haar nu even helemaal afschrijven


    ja, je had dat er al bij gezet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sorry, sorry, sorry! Ik doe nu drek de reserveringen + personages erbij zetten :D


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    HurtedHeart schreef:
    Volledige naam: Alexandria Katherine Valencia
    Ze haat haar namen dus luisterd alleen naar Alex en soms Kate. Ze vind haar namen veel te duur klinken dus kort ze ze af. Ze heeft de namen gekregen omdat haar moeder altijd dol was op lange namen
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    Bio: Alex is een super lief meisje, maar nogal onzeker over zichzelf. Ze is erg verlegen en word soms dan ook wel geplaagd al vind ze het niet fijn. Ze kan er niet meer zo erg om lachen zoals eerst. Alex vind het erg moeilijk om mensen te vertrouwen. Daarom heeft ze ook niet veel vrienden al heeft ze ze wel. Ze is niet zoals genoemd een populair persoom ze is liever op de achtergrond. Ze kan als je haar echt kent erg energiek zijn en is erg gezellig. Bij haar kan je alles kwijt en ze zal nooit wat doorvertellen als je haar in vertrouwen neemt. Alex is vaak nogal carefree en trekt zich de laatste tijd bijna niets meer af van de pesterijen. Omdat haar vader de directeur of de eigenaar is van de dierentuin helpt ze vaak genoeg mee. Ze is daardoor opgegroeid tussen de dieren. Tegen dieren is ze altijd heel vriendelijk en het is ook echt haar passie. Dingen die ze het liefst doet is ze tekenen. Ze is een natuur talent met het potlood. Haar hele kladblok is vol getekend met dieren. Alex geniet eigenlijk van de kleinste dingen die er zijn. Terwijl veel mensen houden van de zon zal Alex de regen prefereren. Ze vind het fijn, maar ook om naar te kijken. Ook houd ze van uit het raam kijken en kijken naar ieder detail. Alex houd eigenlijk gewoon van dingen vastleggen. Als het niet kan met haar potlood zal ze het doen met haar foto camera. Ze houd erg van mysterie in een foto zoals een foto zonder gezicht of een vervaagd gezicht. Ze is er erg geïnteresseerd in iets wat veel mensen raar en dom vinden. Het is dan ook vaak zo dat mensen een bijvoorbeeld oud stel zien lopen. Alex denkt dan meteen verder. In een foto kan je er uren maar kijken, maar dan zal het zijn dat ze elkaar nog hebben. Nog steeds de liefde voelen na zoveel jaar van kinderen en allerlei offers, maar dat hebben ze voor elkaar over want het is echte liefde. Zelf is Alex nog niet echt bezig met liefde. Dit komt omdat ze het verschil nog niet echt weet voor houden van iemand als bijvoorbeeld een vriend of houden van iemand als liefde. Alex vind het erg ingewikkeld en bemoeid zich er nog niet echt mee.
    Foto + beschrijving:



    Extra: Haar vader bezit de dierentuin waardoor ze altijd opringt is door dieren een van dingen waar ze het meest van houd. Ze heeft ook twee pups en een kitten. Een pup en een kitten zijn echt van haar, maar de andere puppy zijn van haar ouders al hecht ze zich daar ook al snel aan.
    Thunder Thunder is echt haar kitten. Hij is nogal speels en super druk en heel erg snel. Daarom de naam Thunder.
    Hitch (Van haar ouders)
    Loki Loki is haar puppy. Ze vind hem een schatje en vond hem in het asiel en was bang dat de hond het anders niet zou halen en hem toen in huis gehaald. Hij was namelijk al erg lang in het asiel.
    Verliefd op: ?

    Ze is zo goed als af c;


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Eerst nog even mijn kerel gooien :Y)


    Volledige naam: Rufus Cartoga
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Man
    Bio: 'Stay Cartogable' is Rufus' motto. Hij en zijn vader gebruiken het eigenlijk altijd in paniekerige of nerveuze situaties. Daarom is Rufus echt dé perfecte vriend. Hij stelt mensen altijd gerust, blijft altijd kalm en is gewoon superchill. Hij moet snel lachen, waardoor mensen hem soms wel een beetje een irritant vinden. Verder kan hij mensen echt niet met rust laten, omdat hij gewoon iets moet doen en zich vaak verveeld, omdat hij altijd alleen thuis is doordeweeks. Niet dat hij dat heel erg vindt, maar afspreken doet hij dan liever. Hij is best wel snel bevriend met mensen, en drie keer zo snel verliefd. Helaas vinden de meiden hem meestal: 'Superleuk, maar net niet leuk genoeg.'
    Thuis stalkt hij meestal mensen met sms'jes, gaat hij basketballen of skaten, en af en toe leert hij wat. Huiswerk maakt hij dus meestal niet, maar toch komt hij thuis met steengoede rapporten. Hij is behoorlijk nerdy, maar hij kleedt zich wel volgens de laatste jongensmode, omdat volgens hem kleding echt niet alleen maar een meisjes- of een nichtenhobby hoeft te zijn. Kort samengevat: irritant, schattig, vrolijk, zorgzaam, stalkerig.
    Foto + beschrijving:


    Rufus' uiterlijk is behoorlijk opvallend, hij mag er ook best wezen. Hij vindt de skaterstrend helemaal het einde en koopt daar ook grotendeels kleding van, als het maar een beetje in de mode is. Zijn haar zit ook altijd helemaal perfect. Rufus' is maar 1.68 groot, en dat haat hij, gezien dat de reden is dat alle meisjes op wie hij valt, hem liever niet als vriendje zien, maar als gewone vriend. Hij heeft een mooie lach, grote, sprekende hazelnootkleurige ogen en witte tanden. Hij heeft wel een paar moedervlekjes, maar dat boeit hem niet veel. Hij is sportief gebouwd, en daardoor is hij erg goed in gym.
    Verliefd op: Wie wil? :D


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    Ze is zo goed als af c;


    Alex is knaaaaappp en schattig [lesbische attack ofzo xD nee grapje maar ze is wel knap orr!]


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    Rufus is zo handsome o.o

    Ik ga nu mijn personage maken.

    Rufus voor -ehm...- Mia? Sorry naamverslaving.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    I know OMGOMG he's so fucking handsome <3 Maarre, jaaaa ;D


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    HeartGrenade schreef:
    (...)

    Alex is knaaaaappp en schattig [lesbische attack ofzo xD nee grapje maar ze is wel knap orr!]

    Ik weet het. Ik ben heel kieskeurig dus ik doe er altijd zo lang over om een meisje te hebben die ik echt wil gelukkig vond ik haar. Ze staat nu ook tussen mijn hearts by weheartit c;

    @Ellison ik ken die naamverslaving :P


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Volledige naam: Mia Aurora West.
    Leeftijd: Zeventien.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Bio: Mia is een rustige meid. Ze denkt bij alles altijd goed na en is heel verstandig. Ze zal zich niet zo snel laten gaan en altijd klaar staan voor iedereen.
    Mia is een simpele meid. Dit is niet negatief bedoelt, maar ze ziet de wereld nogal zwart-wit. Er is voor haar goed en slecht; behoor je bij de eerste groep, dan zal ze je behandelen met haar inspirerende vriendelijkheid. Mia zoekt altijd de gulden middenweg en houdt mensen tevreden door het sluiten van compromissen. Mia is een lief en rustig persoon die graag voor mensen zorgt. Mia is op feestjes altijd degene die echt helemaal los gaat, dit laat ook wel een deel van haar wilde kant zien.
    Mia zal haar vrienden altijd een plezier willen doen. Ze wil graag dat zij ook gehoord worden en het gevoel hebben dat ze erbij horen. Toch is Mia bescheiden. Als Mia boos op iemand is, kan ze zich weliswaar totaal niet inhouden. Haar persoonlijkheid is nou eenmaal confronterend.
    Foto + beschrijving:


    Mia heeft aquamarijn-kleurige ogen, die vaak meteen opvallen. Haar blonde krullen vallen tot ongeveer haar onderrug. Ze heeft een aquamarijn-kleurige dip-dye, welke matchen met haar ogen. Vaak draagt ze witte shirts met gekleurde mouwen, met knoopjes bij haar decollete. In bijde oren heeft ze een piercing, en bij haar rechteroor een tattoo.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 16:36 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik een meisje reserveren?


    26 - 02 - '16

    Ellison schreef:
    Rufus is zo handsome o.o

    Ik ga nu mijn personage maken.

    Rufus voor -ehm...- Mia? Sorry naamverslaving.

    Ik dacht dat je max wilde? Nouja. Laat maar.
    Iemand max?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zoidberg, of course ;3

    Meisjes vol, voor de jongens is er nog één plek vrij. Als personages morgenavond acht uur nog niet klaar zijn, zonder goede reden, vervallen ze -ivm dat het anders eeuwen duurt voor we kunnen starten-

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 19:23 ]


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3