• Did you take her for a walk?
    Downtown city, through the park.
    Hand in hand, twilight sky.
    Far away from the devil's eye.
    Don't you know there's a woman by your side.


    Take her for a walk

    Vijf jongens, allemaal verschillend en smoorverliefd. De één knipoogt wat en heeft z'n meisje, de ander zwijmelt en droomt en klapt dicht als hij haar ziet.
    Vijf hetero jongens, die allemaal hun leventjes leiden en smachtten naar dat ene meisje waar ze zo verliefd op zijn. Doen pogingen om haar hart te winnen. Wie vindt de liefde? Wie niet? En wat denken hun vrienden ervan?

    Wat kun je allemaal spelen?
    - Eén van de vijf jongens, OP IS OP!
    - Eén van de vijf meisjes, OP IS OP!
    - Vrienden en vriendinnen, die hun vriend(in) helpen met de liefde en of course hun eigen leventje kunnen leiden.

    Rollen
    Vijf jongens
    - Rufus Cartoga ~ HeartGrenade
    - Jeremy John Mason ~ xAlways
    - Max Jared Tommo ~ Styles
    - Brandon Gillis ~ Camp
    - Scott 'Scotty' Collins ~ KiliOfDurin

    Vijf meisjes
    - Mia Aurora West ~ Ellison
    - Yindi Allunga Johnson ~ Allunga
    - Alexandria Katherine Valencia ~ HurtedHeart
    - Alana Rose Denver ~ MaitePayne
    - Lilith Jane Brannan ~ Zoidberg

    Friends
    -
    -
    -

    Vul dit in :)

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Bio:
    Foto + beschrijving:
    Verliefd op: (Bij meisjes mag dit ook eventueel)


    Speeltopic

    Regels
    - Alleen ik, MusicFreakx, maak nieuwe topics aan, tenzij iemand anders er toestemming voor heeft.
    - Minimum regels per post is 5, meer mag natuurlijk
    - 16 + toegestaan
    - Betrek je vrienden ook in het verhaal
    - Natuurlijk hoeven meisje en jongen niet op elkaar te zijn, het meisje kan ook weer iemand anders leuk vinden dan die jongen die een crush op haar heeft.
    - Geen racisme etc buiten spel. Het moet gezellig blijven.

    Have fun, xx

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 16:32 ]


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    Euhm, je schreef je uit Butera, hahaha ;D


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    Ik zit nog een beetje in de knoop met waar het verhaal start en waar ze elkaar van kennen. De leeftijden zitten net niet helemaal lekker voor bij elkaar in de klas zitten.


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    HeartGrenade schreef:
    Euhm, je schreef je uit Butera, hahaha ;D
    Ja lol. Was ik vergeten. School is frustrerend vooral wiskunde en helaas heb ik daar morgen een toets van.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Butera schreef:
    (...)Ja lol. Was ik vergeten. School is frustrerend vooral wiskunde en helaas heb ik daar morgen een toets van.

    oh gosh ik ken het, bij mij is aardrijkskunde echt dé hel.


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    HeartGrenade schreef:
    (...)
    oh gosh ik ken het, bij mij is aardrijkskunde echt dé hel.
    Gelukkig beginnen wij eerst met Geschiedenis aangezien ik Aadrijkskunde ook een hel vind.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zoidberg schreef:
    Volledige naam: Lilith Jane Brannan
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouw
    Bio: Lilith is een echt meisje met gebruiksaanwijzing. Ze is een meisje waarvan je niet gelijk weet hoe ze in elkaar zit. Lilith is zo geworden door haar verleden. Op jonge leeftijd verloor ze haar moeder en haar vader ging aan de drank. Lilith zag machteloos toe hoe haar vader in een alcoholist veranderde, nadat haar moeder overleed door een auto-ongeluk. Lilith kon niet super goed leren, ze kon niet goed meekomen in de klas en kwam in een sociaal isolement te zitten. Ze werd depressief. Lilith had het heel moeilijk en zat erg in de knoop met zichzelf. Lilith deed regelmatig pogingen om een eind aan haar leven te maken, onder andere door zichzelf uit te hongeren. Ze werd broodmager en moest worden opgenomen. Ze moest leren normaal te eten en te drinken. Ook kreeg ze therapieën waardoor ze leerde zichzelf te accepteren. Ook kwam ze na enkele jaren uit haar depressie. Alles leek weer bergopwaarts te gaan, maar niets was minder waar. Lilith had geen vriendje en werd opnieuw gepest. Hierdoor ontwikkelde ze een agressieprobleem. Hier heeft ze nu nog steeds last van, hoe erg ze het ook probeert te verbergen. Lilith kan enorm lief zijn en vriendelijk, maar is kan soms nogal op een psycho manier reageren. Ze is een beetje sadistisch en kan gemeen zijn. Dit doet ze enkel tegen mensen die ze haat, zodat die haar met rust laten. Lilith kan enorm zorgzaam zijn, mede omdat ze op jonge leeftijd voor haar broertje moest zorgen. Iets wat haar vader niet echt kon, omdat hij zo erg aan de drank was. Lilith is erg zelfstandig, soms wat te veel. Ze kan soms nogal een einzelgänger zijn, omdat ze graag alleen is. Lilith heeft ook uiteenlopende hobby's, zoals het verzamelen van botten van bepaalde dieren, orgel en piano spelen, het tekenen van gedachten en het schrijven van gedichten.
    Foto + beschrijving:


    Lilith is een meisje met een uiterlijk waar mensen in de eerste instantie liever een blokje om voor lopen. Ze ziet er redelijk intimiderend uit, vooral als ze chagrijnig of boos kijkt. Lilith gebruikt redelijk veel oog-make-up. Haar ogen zijn haar alles, die wil ze dan ook het mooist laten uitkomen. Ze gebruikt verder weinig make-up in het gezicht. Foundation veracht ze. Alleen neppe mensen gebruiken dat, vindt ze. Lilith kleedt zich vaak op alternatieve wijze. Dit doet ze mede om vervelende mensen op afstand te houden en natuurlijk omdat ze het zelf erg mooi vindt. Ze heeft een slank figuur en is niet al te groot met haar 1 meter 72.
    Verliefd op: ?


    Klaaaarrr c;


    26 - 02 - '16

    We hebben toch eigenlijk alleen nog maar een jongen nodig?
    Of moeten vrienden ook?

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 23:06 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nog een jongen

    Die wil ik best wel spelen, maar als er mensen zijn die geen rol hebben mogen die 'm wel


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik dacht dat Angel de jongen wilde?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ja, maar ze heeft niet meer gereageerd.


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    Anders wil ik wel als iemand mij als tegenspeler wil


    Bowties were never Cooler

    Is goed, ik PB haar eerst nog even.


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    Prima. Ik hoor wel of je me wil hebben of niet


    Bowties were never Cooler

    Top. Nog geen reacties, ze is wel online..


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    HeartGrenade schreef:
    Top. Nog geen reacties, ze is wel online..

    GB werkt vaak beter.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.