• Did you take her for a walk?
    Downtown city, through the park.
    Hand in hand, twilight sky.
    Far away from the devil's eye.
    Don't you know there's a woman by your side.


    Take her for a walk

    Vijf jongens, allemaal verschillend en smoorverliefd. De één knipoogt wat en heeft z'n meisje, de ander zwijmelt en droomt en klapt dicht als hij haar ziet.
    Vijf hetero jongens, die allemaal hun leventjes leiden en smachtten naar dat ene meisje waar ze zo verliefd op zijn. Doen pogingen om haar hart te winnen. Wie vindt de liefde? Wie niet? En wat denken hun vrienden ervan?

    Wat kun je allemaal spelen?
    - Eén van de vijf jongens, OP IS OP!
    - Eén van de vijf meisjes, OP IS OP!
    - Vrienden en vriendinnen, die hun vriend(in) helpen met de liefde en of course hun eigen leventje kunnen leiden.

    Rollen
    Vijf jongens
    - Rufus Cartoga ~ HeartGrenade
    - Jeremy John Mason ~ xAlways
    - Max Jared Tommo ~ Styles
    - Brandon Gillis ~ Camp
    - Scott 'Scotty' Collins ~ KiliOfDurin

    Vijf meisjes
    - Mia Aurora West ~ Ellison
    - Yindi Allunga Johnson ~ Allunga
    - Alexandria Katherine Valencia ~ HurtedHeart
    - Alana Rose Denver ~ MaitePayne
    - Lilith Jane Brannan ~ Zoidberg

    Friends
    -
    -
    -

    Vul dit in :)

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Bio:
    Foto + beschrijving:
    Verliefd op: (Bij meisjes mag dit ook eventueel)


    Speeltopic

    Regels
    - Alleen ik, MusicFreakx, maak nieuwe topics aan, tenzij iemand anders er toestemming voor heeft.
    - Minimum regels per post is 5, meer mag natuurlijk
    - 16 + toegestaan
    - Betrek je vrienden ook in het verhaal
    - Natuurlijk hoeven meisje en jongen niet op elkaar te zijn, het meisje kan ook weer iemand anders leuk vinden dan die jongen die een crush op haar heeft.
    - Geen racisme etc buiten spel. Het moet gezellig blijven.

    Have fun, xx

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 16:32 ]


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    Okay


    Bowties were never Cooler

    HeartGrenade schreef:
    Top. Nog geen reacties, ze is wel online..
    Ik kijk nooit in mijn PB :] Maar ik ga het KillOfDurin niet ontnemen aangezien ik me eerst had uitgeschreven :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Als je wil mag het hoor


    Bowties were never Cooler

    Ik wil nog wel een vriend van iemand zijn, dus als iemand nog wilt?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Styles schreef:
    Volledige naam: Max Jared Tommo
    Leeftijd: 19
    Geslacht: mannelijk
    Bio:
    Max heeft een sprekende persoonlijkheid. Hij is enorm spontaan en misschien een beetje gek. Hij is erg levendig en aanwezig en is bijna altijd goed gehumeurd. Hij is een positieve bron en zal altijd het glas half vol zien.
    Max is iemand die je heel erg mag, of haat. er lijkt geen tussenweg te zijn en dit komt omdat Max heel goed weet wie hij zelf is. Hij zal zich nooit aanpassen aan iemand en kan redelijk arrogant en egoïstisch zijn. Je moet hem maar nemen zoals hij is en als je dat niet staat, kan je oprotten. Toch zal je wat missen, want Max is een goede vriend. Het maakt hem niet uit wat of wie je bent. als je aardig tegen hem doet, zal hij aardig tegen jou doen. Hij zal het altijd voor zijn vrienden opnemen en aan je zijde staan. Al is hij niet zo'n hele goede luisteraar. Daar praat hij veel te graag voor en hij kan ook niet zo heel lang stilzitten. Max is een enorme chaoot en hij is altijd alles kwijt. hij heeft nog nooit gehoord van opruimen en hij laat altijd alles achter zich slingeren. Misschien niet zo leuk voor de medemens, maar Max heeft er geen problemen mee. Tot hij weer eens wat kwijt is, wat hij op dat moment toch echt nodig heeft. Hij moet zich niet gaan vervelen en altijd iets om handen hebben anders word hij heel vervelend en gaat hij zich als een klein kind gedragen. Hij wilt graag aandacht en houd totaal niet van alleen zijn.
    Foto + beschrijving:




    Max is een redelijk lange jongen met een goed gespierd lichaam. Hij heeft licht bruine ogen, met een speelse twinkeling. Hij heeft een sprekende lach en deze is heel aanstekelijk. Hij heeft bruin haar, dat vaak alle kanten op staat, maar deze net-uit-je-bed-look, staat hem prima.
    Verliefd op: /


    Uiterlijk veranderd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Fransisco :9~

    Maar heeft iedereen nu al wel iemand zegmaar?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zal ik hem anders gewoon maken?


    Bowties were never Cooler

    Ik denk het wel aangezien Angel jou de rol dus geeft
    En volgens mij heeft nog niet iedereen iemand


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nee, Max heeft nog niemand...

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 19:10 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik wil beginnen.
    Maar ik wil niet zeuren. :W


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ehb zin om nog een personage aan te maken, maar niemand reageert :(


    Spoiler alert: you will save yourself

    Meh, eigenlijk wil ik drama met mijn personage maken.

    Zo'n Jenna Hamilton geval.
    I would love to.

    Maar ik denk dat dat fuckt met de RPG :')


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xAlways schreef:
    Ik ehb zin om nog een personage aan te maken, maar niemand reageert :(

    Je kan iemands broer maken, een school badboy, een pestkop die de helft van de gespeelde meisjes terroriseerd?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Volledige naam: Scott 'Scotty' Collins
    Leeftijd: 18 (31 oktober)
    Geslacht: Jongen
    Bio: Scotty is een drukke vrolijke zorgeloze jongen.Hij is nonchalant, onbevreesd, eigenwijs en heeft 'een de duivel maakt het wat uit'-kijk op het leven, zeker als het om gevaar gaat. Hij kan ook best gemeen en zelfzuchtig zijn, terwijl op andere momenten onzelfzuchtig en zorgzaam. Hij heeft een sterk gevoel voor rechtvaardigheid en helpt iedereen die in de problemen zit. Scotty kan zeer opvliegerig zijn. Het onderwerp 'opgroeien' ligt bij hem heel gevoelig en eenzaamheid kan hem ook flink raken. Vaak is hij inderdaad zelfverzekerd, onverschrokken en brutaal, maar soms is hij nog gewoon een klein bang kind, dat gewoon geliefd wil worden. Scotty is erg loyaal aan zijn vrienden en familie. Als je met hem omgaat leer je ook zijn vreemde kant kennen. Het maakt hem ook echt geen zak uit wat anderen van hem vinden. Hij is wie hij is en als je daar problemen mee hebt blijf je maar uit de buurt, want hij gaat er niets om laten. Dit moet ook eigenlijk wel om niet ten onder te gaan aan de pestkoppen die hem van tijd tot tijd te pakken proberen te krijgen. Ook lijkt hij door deze houding harteloos te zijn, maar dat is hij allerminst. Als hij namelijk eenmaal echt om je geeft is hij de meest liefdevolle jongen ooit. Al is hij wel erg ouderwets als het zijn omgang met meisjes die hij leuk vind betreft.
    Foto + beschrijving:



    Scotty is een kleine jongen van 1,60. Hij is dun, naar het magere toe. Hij heeft heel donker warrig krullend half lang haar en even donkere warme ogen. Zijn huid is licht getint en eronder zie je duidelijk zijn pezen en spieren lopen. Die heeft hij dus wel, maar ze zijn niet duidelijk zichtbaar. Hij heeft een lippiercing en zijn oren zijn een stukje gestretcht. Op zijn pols staat getatoeëerd:
    “All that is gold does not glitter,
    Not all those who wander are lost;
    The old that is strong does not wither,
    Deep roots are not reached by the frost.

    From the ashes a fire shall be woken,
    A light from the shadows shall spring;
    Renewed shall be blade that was broken,
    The crownless again shall be king.”


    Op zijn andere pols: “I am an optimist. I choose to be. There’s a lot of darkness in our world…There’s a lot of pain. And you can either choose to see that or you can choose to see the joy.”

    en over zijn hart staat: The dead we have loved never truly leave us
    Verliefd op: Alana

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 12:20 ]


    Bowties were never Cooler

    Ellison schreef:
    Meh, eigenlijk wil ik drama met mijn personage maken.

    Zo'n Jenna Hamilton geval.
    I would love to.

    Maar ik denk dat dat fuckt met de RPG :')

    AWKWARD! haha, nee, dat lijkt me wel een beetje raar. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''