• Did you take her for a walk?
    Downtown city, through the park.
    Hand in hand, twilight sky.
    Far away from the devil's eye.
    Don't you know there's a woman by your side.


    Take her for a walk

    Vijf jongens, allemaal verschillend en smoorverliefd. De één knipoogt wat en heeft z'n meisje, de ander zwijmelt en droomt en klapt dicht als hij haar ziet.
    Vijf hetero jongens, die allemaal hun leventjes leiden en smachtten naar dat ene meisje waar ze zo verliefd op zijn. Doen pogingen om haar hart te winnen. Wie vindt de liefde? Wie niet? En wat denken hun vrienden ervan?

    Wat kun je allemaal spelen?
    - Eén van de vijf jongens, OP IS OP!
    - Eén van de vijf meisjes, OP IS OP!
    - Vrienden en vriendinnen, die hun vriend(in) helpen met de liefde en of course hun eigen leventje kunnen leiden.

    Rollen
    Vijf jongens
    - Rufus Cartoga ~ HeartGrenade
    - Jeremy John Mason ~ xAlways
    - Max Jared Tommo ~ Styles
    - Brandon Gillis ~ Camp
    - Scott 'Scotty' Collins ~ KiliOfDurin

    Vijf meisjes
    - Mia Aurora West ~ Ellison
    - Yindi Allunga Johnson ~ Allunga
    - Alexandria Katherine Valencia ~ HurtedHeart
    - Alana Rose Denver ~ MaitePayne
    - Lilith Jane Brannan ~ Zoidberg

    Friends
    -
    -
    -

    Vul dit in :)

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Bio:
    Foto + beschrijving:
    Verliefd op: (Bij meisjes mag dit ook eventueel)


    Speeltopic

    Regels
    - Alleen ik, MusicFreakx, maak nieuwe topics aan, tenzij iemand anders er toestemming voor heeft.
    - Minimum regels per post is 5, meer mag natuurlijk
    - 16 + toegestaan
    - Betrek je vrienden ook in het verhaal
    - Natuurlijk hoeven meisje en jongen niet op elkaar te zijn, het meisje kan ook weer iemand anders leuk vinden dan die jongen die een crush op haar heeft.
    - Geen racisme etc buiten spel. Het moet gezellig blijven.

    Have fun, xx

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 16:32 ]


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    Volledige naam: Alana Rose Denver
    Leeftijd: 17 jaar
    Geslacht: Vrouwelijk
    Bio: Alana ziet er lief uit maar ze is niet op haar mond gevallen, ze laat zich niet doen. Haar ouders en zusje zijn zes jaar geleden gestorven in een auto ongeval daar heeft ze het nog steeds moeilijk mee, ze vind het niet leuk om over het verleden te spreken.Ze is iemand die veel positief denkt en altijd voor anderen klaarstaat. Maar als je haar vertrouwen kwijt geraakt zul je veel moeten doen om het terug te krijgen. Op school is ze eerder stil,valt niet echt op. Ze haat school en zal blij zijn als ze achttien is.(srry dat dit kort is)
    Foto + beschrijving:




    Do what you love, love what you do

    Volledige naam: Lilith Jane Brannan
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouw
    Bio: Lilith is een echt meisje met gebruiksaanwijzing. Ze is een meisje waarvan je niet gelijk weet hoe ze in elkaar zit. Lilith is zo geworden door haar verleden. Op jonge leeftijd verloor ze haar moeder en haar vader ging aan de drank. Lilith zag machteloos toe hoe haar vader in een alcoholist veranderde, nadat haar moeder overleed door een auto-ongeluk. Lilith kon niet super goed leren, ze kon niet goed meekomen in de klas en kwam in een sociaal isolement te zitten. Ze werd depressief. Lilith had het heel moeilijk en zat erg in de knoop met zichzelf. Lilith deed regelmatig pogingen om een eind aan haar leven te maken, onder andere door zichzelf uit te hongeren. Ze werd broodmager en moest worden opgenomen. Ze moest leren normaal te eten en te drinken. Ook kreeg ze therapieën waardoor ze leerde zichzelf te accepteren. Ook kwam ze na enkele jaren uit haar depressie. Alles leek weer bergopwaarts te gaan, maar niets was minder waar. Lilith had geen vriendje en werd opnieuw gepest. Hierdoor ontwikkelde ze een agressieprobleem. Hier heeft ze nu nog steeds last van, hoe erg ze het ook probeert te verbergen. Lilith kan enorm lief zijn en vriendelijk, maar is kan soms nogal op een psycho manier reageren. Ze is een beetje sadistisch en kan gemeen zijn. Dit doet ze enkel tegen mensen die ze haat, zodat die haar met rust laten. Lilith kan enorm zorgzaam zijn, mede omdat ze op jonge leeftijd voor haar broertje moest zorgen. Iets wat haar vader niet echt kon, omdat hij zo erg aan de drank was. Lilith is erg zelfstandig, soms wat te veel. Ze kan soms nogal een einzelgänger zijn, omdat ze graag alleen is. Lilith heeft ook uiteenlopende hobby's, zoals het verzamelen van botten van bepaalde dieren, orgel en piano spelen, het tekenen van gedachten en het schrijven van gedichten.
    Foto + beschrijving:


    Lilith is een meisje met een uiterlijk waar mensen in de eerste instantie liever een blokje om voor lopen. Ze ziet er redelijk intimiderend uit, vooral als ze chagrijnig of boos kijkt. Lilith gebruikt redelijk veel oog-make-up. Haar ogen zijn haar alles, die wil ze dan ook het mooist laten uitkomen. Ze gebruikt verder weinig make-up in het gezicht. Foundation veracht ze. Alleen neppe mensen gebruiken dat, vindt ze. Lilith kleedt zich vaak op alternatieve wijze. Dit doet ze mede om vervelende mensen op afstand te houden en natuurlijk omdat ze het zelf erg mooi vindt. Ze heeft een slank figuur en is niet al te groot met haar 1 meter 72.
    Verliefd op: ?

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 19:08 ]


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    Volledige naam: Lilith Jane Brannan
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouw
    Bio:
    Foto + beschrijving:


    Verliefd op: ?

    Ik maak later de bio en de beschrijving bij het uiterlijk.


    Thanks, I like her style :) Heb alto/emo eigenlijk altijd al wel een gave kledingstijl gevonden.


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    MaitePayne schreef:
    Volledige naam: Alana Rose Denver
    Leeftijd: 17 jaar
    Geslacht: Vrouwelijk
    Bio: Alana ziet er lief uit maar ze is niet op haar mond gevallen, ze laat zich niet doen. Haar ouders en zusje zijn zes jaar geleden gestorven in een auto ongeval daar heeft ze het nog steeds moeilijk mee, ze vind het niet leuk om over het verleden te spreken.Ze is iemand die veel positief denkt en altijd voor anderen klaarstaat. Maar als je haar vertrouwen kwijt geraakt zul je veel moeten doen om het terug te krijgen. Op school is ze eerder stil,valt niet echt op. Ze haat school en zal blij zijn als ze achttien is.(srry dat dit kort is)
    Foto + beschrijving:




    Omg, I love you.
    Ik zoek die eerste afbeelding al een hele tijd, maar ik kon 'm niet vinden. :'D


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    (...)
    Omg, I love you.
    Ik zoek die eerste afbeelding al een hele tijd, maar ik kon 'm niet vinden. :'D


    Ja ik vind hem ook geweldig :)
    me to heb hem eindelijk terug gevondn


    Do what you love, love what you do

    Wie heeft er nog behoefte aan een vriend?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ellison schreef:
    Volledige naam: Mia Aurora West.
    Leeftijd: Zeventien.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Bio: Mia is een rustige meid. Ze denkt bij alles altijd goed na en is heel verstandig. Ze zal zich niet zo snel laten gaan en altijd klaar staan voor iedereen.
    Mia is een simpele meid. Dit is niet negatief bedoelt, maar ze ziet de wereld nogal zwart-wit. Er is voor haar goed en slecht; behoor je bij de eerste groep, dan zal ze je behandelen met haar inspirerende vriendelijkheid. Mia zoekt altijd de gulden middenweg en houdt mensen tevreden door het sluiten van compromissen. Mia is een lief en rustig persoon die graag voor mensen zorgt. Mia is op feestjes altijd degene die echt helemaal los gaat, dit laat ook wel een deel van haar wilde kant zien.
    Mia zal haar vrienden altijd een plezier willen doen. Ze wil graag dat zij ook gehoord worden en het gevoel hebben dat ze erbij horen. Toch is Mia bescheiden. Als Mia boos op iemand is, kan ze zich weliswaar totaal niet inhouden. Haar persoonlijkheid is nou eenmaal confronterend.
    Foto + beschrijving:


    Mia heeft aquamarijn-kleurige ogen, die vaak meteen opvallen. Haar blonde krullen vallen tot ongeveer haar onderrug. Ze heeft een aquamarijn-kleurige dip-dye, welke matchen met haar ogen. Vaak draagt ze witte shirts met gekleurde mouwen, met knoopjes bij haar decollete. In bijde oren heeft ze een piercing, en bij haar rechteroor een tattoo.
    Ze is 1,65m.

    Mia is af, denk ik ^-^

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 17:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    (...)

    Mia is af, denk ik ^-^


    Op wie is ze verliefd? Rufus is in ieder geval op Mia :)


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    xAlways schreef:
    Wie heeft er nog behoefte aan een vriend?


    Broer, mag dat ook? Voor Rufus ;D


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    Heeft iemand interesse in nog één jongen? Anders wil ik 'm wel spelen, want als er nog één jongen bijkomt kunnen we beginnen! :D
    En nog even uitvechten met wie op wie valt.


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    HeartGrenade schreef:
    (...)

    Op wie is ze verliefd? Rufus is in ieder geval op Mia :)


    Ik denk dat ik haar dat laat uitvinden in de RPG.

    Ik zie nu dat ik lengte ben vergeten, ik zal het erbij zetten.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Oh, leuk :) Ja, zet er dan maar even bij, ik weet eerlijk gezegd niet helemaal zeker op wie ik ben, ik vindt het ook wel uit :)
    Als iedereen het er mee eens is, pleur ik hier nog even ene jongen neer.


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    -

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 17:30 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Butera schreef:
    Ik denk niet dat deze RPG lang zou kunnen leven aangezien het niet echt een plot heeft voor mij. Bovendien heb ik volgende week ook nog arteweek en kan ik niet aan teveel RPG's meedoen. Dus ik schrijf me ook uit. Sorry voor het ongemak.


    Heel raar, Angel (cat)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    (...)

    Heel raar, Angel (cat)
    Oow lol. Sorry voor het ongemak.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,