• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lex Huwerd
    medelevend kijk ik hem aan " sorry voor dat'fluister ik. Niet dat ik er iets aan kon doen of naja ik had een duidelijkere ms kunnen typen. Diep van binnen wist ik dar dit Jim zijn schuld was maar door het gepest... Ik zag of vertelde de waarheid niet en ik gaf mezelf altijd de schuld. Dat was iets wat ebaarlijk en slecht was maar daar moest ik nog aan werken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Het is niet joun schuld Lex.. Ik had gewoon beter moeten lezen. En als nog had ik je niet in elkaar mogen slaan. Ik hoop echt dat het straks weer goed met je gaat'' zeg ik en ik kijk naar zijn gezicht. '' Ikuh uhmm ga maar weer want ik zie dat je me weg wilt hebben '' glimlach ik . '' Gewoon bellen als er iets is of als je iets nodig hebt'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik pakte trillerig mijn mobiel terug aan van mijn broer en leunde nogsteeds overstuur tegen zijn borst. Ik voelde me verschrikkelijk. Toch keek ik hem met grote ogen aan. Gaf hij nou toe dat hij iets met Harry had, of wilde? Ik zuchtte bij zijn laatste woorden. "Dat weet ik, maar je weet hoe ik tegenover geweld sta, Lou. Ik kan gewoon niet tegen de gedachte een vriendje te hebben die zomaar klappen uitdeelt. Dan liever alleen en schuldig de rest van mijn leven, dan bang voor mijn eigen vriendje." piepte ik. Ik wreef verwoed in mijn ogen, maar het hielp niets. Ze bleven rood, dik en nat. Alleen de tranen stopten langzaam met stromen, al had ik ook het gevoel dat die gewoon op waren. Mijn telefoon stak ik terug in mijn zak en ik keek op naar Louis. "Maar even eerlijk. Jij vergeleek net Harry en jij met mij en Jim. Speelt er iets tussen jullie? Zou je het graag willen? Of is het niets?" Mijn stem was zacht, net hard genoeg zodat Noah het zou horen, maar niemand anders. Ik moest dit gewoon weten. Gewoon om te weten dat ik niet de enige was. Gelukkig was ik brutaal genoeg om het te vragen, anders zou ik blijven peinzen.


    Bowties were never Cooler

    Lex Huwerd
    Kk glimlach even dankbaar naar hem.. ' dankje voor je hulp en ik zal bellen als er iets is' ik laat hem naarbuiten en draai de deur op slot en loop naar bocen met een flesje wat. Ik sluit mijn gordijnen en trek een jogging en sweater aan en kruip onder de dekens waarna ik al snel spaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Timothy Horan

    Ik neem afscheid van hem en ik start de auto. Ik rij weer terug naar het gebouw en ik laat mezelf op een van die banken zakken. '' Ik hoop echt dat ik hem weer terug krijg.. '' mompel ik zachtjes tegen mezelf en ik val in een diepe slaap


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd

    Langzaam word ik wakker en een ellendig gevoel overspoelt me. Ik ga overeind Itten maar alles begint hevig te duizrlen terwijl ik dorst had. Ik ga weer ligge en een gevoel dat ik ga flauwvallen overspoelt me. Ik gris mijn mobiel en bel snel naar Jim. 'Jim kin je alsjeblieft komen ik ga volgens mij flauwvallen' ratel ik onn paniek. Ik was vaker flauwgevallen maar dat was na een gevecht en dan merk je het niet zo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Zo snel als ik kan jump ik weer in die auto . Ik rijd naar Lex en ik stap uit. Ik maak de deur open met een paperclip en ik ren naar Lex toe. Ik geef hem snel een zoet snoepje en wat ranja. Dat helpt zeggen ze. '' Hier drink maar op '' glimlach ik en ik geef hem het glas. Ik probeer hem kalm te krijgen maar hij trilt wel heel erg.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd

    IK snif wat bangig en merk amper dat ik huil, mijn hele lichaam trilt en voelde zwaar aan. Al snel hoorde ik Jim en ik was opgelucht. Ik had geen idee hoe hij binnen gekomen was maar hij was er. Hij stopt een zoet snoepje op mijn tong waar ik op begin te zabbelen en hij geef me een glas ranja. Langzaam en voorzichtig drink ik het op tewijl de duizelig heid langzaam wat afneemt en het trillen al wat minder word


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Gaat het alweer een beetje ?'' vraag ik zachtjes en ik wrijf voorzichtig over zijn rug. Ik ben ook is een keer zo erg in elkaar geslagen en elke minuut viel ik flauw.. Best raar maar jah.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nicole 'Nicky' Deborah Payne
    'Ik ben rustig.' mompelde Harry zachtjes terwijl hij me nog iets dichter naar zich toe trok.
    'Bij deze maak ik de belofte dat ik het aan niemand zal vertellen en dat ik je heel goed in de gaten ga houden, nog beter dan dat het al was. Niet dat ik de overbezorgde vriend uit ga hangen, want daar maak ik je volgens mij niet gelukkig mee. Maar niemand zal weten dat ik van iets weet, maar ondertussen ga ik je wel helpen. En met Liam, misschien moet je -je gevoel volgen, al heeft de jongen wel het recht om te weten wat er speelt. Al snap ik wel wat je bedoeld en moet ik zeggen dat ik blij bent dat je het mij wel hebt vertelt.'
    Ik glimlachte terwijl Harry met zijn hand door mijn haren ging. De rust die ik in zijn stem kon horen, zorgde ervoor dat ik zelf ook iets rustiger werd.
    'Het gaat allemaal goed komen en ik ben bij je, de andere jongens zijn er, dus er kan je niets gebeuren. En desnoods ga ik jouw bewaker uithangen als ik binnenkort ben gestopt met One Direction door--' zei Harry. Bij de laatste woorden werden zijn ogen groot, alsof hij dit niet had mogen zeggen. Vervolgens pakte hij zijn mobiel alsof er niets gebeurd was en liet zijn vingers over het scherm vliegen.
    Daarna richtte hij zich weer op mij, 'Hazz, wat bedoel je? Gestopt met One Direction? Voor... Altijd?' vroeg ik ongelovig, Ik kon het me niet zo goed voorstellen, aangezien Harry naar mijn idee altijd plezier had gehad in het zingen. Ik keek hem verbaasd aan en wachtte op zijn reactie.


    "Family don’t end in blood”

    Lex Huwerd

    '' Gaat het alweer een beetje ?'' hij wrijf op mijn rug en langzaam stop ik met trillen en word ik rustiger. 'Dankje Jim' zeg ik zachtjes tegen hem' Wil je misschien hier blijven tot mijn ouders thuis zijn, als het weer gebeurt wil ik niet dat je steeds heen en weer moet rijden en ik vin dhet zelf wat prettiger met de gedachte dat iemand me kan helpen optijd'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Maar vinden je ouders het dan niet raar dat opeens de jongen die hun zoon in elkaar heeft geslagen nu opeens op hun bank zit ?'' vraag ik en ik kijk hem schuldig aan. '' Ik bedoel .. Het is toch raar? Straks worden ze boos op me . Nou dat gebeurt toch wel want iedereen die ik ken en om wie ik geef is nu boos op me.. Maar toch'' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis William Tomlinson.
    Scotty zuchtte.'Dat weet ik, maar je weet hoe ik tegenover geweld sta, Lou. Ik kan gewoon niet tegen de gedachte een vriendje te hebben die zomaar klappen uitdeelt. Dan liever alleen en schuldig de rest van mijn leven, dan bang voor mijn eigen vriendje,' piepte Scotty. Ik knikte. Ik moest hem hierin wel gelijk geven. Ik stond er precies hetzelfde tegenover. En eigenlijk zou ik het liefst nu naar Jim stappen en hem vertellen dat hij vanaf nu uit Scotty's buurt moet blijven, maar dat doe ik niet. Juist voor Scotty.
    Langzaam stopte Scotty's tranen met stromen, waarna hij zijn mobiel in zijn broekzak stopte. Hij keek op, naar mij. 'Maar even eerlijk. Jij vergeleek net Harry en jij met mij en Jim. Speelt er iets tussen jullie? Zou je het graag willen? Of is het niets?' vroeg hij toen zacht.
    Ik zuchtte even. 'Nee, er speelt niets tussen ons. Maar ik zou het wel graag willen. Ik voel eigenlijk al heel lang meer voor hem dan vriendschap.' Ik stopte even met praten en keek naar mijn handen, die wat aan mijn shirt friemelden. 'Ik weet niet wat Harry voelt. Hij doet zo raar, zo onduidelijk. Ik durfde de vorige keer niet verder te vragen, uit angst dat er weer ruzie kwam. Maar toen hij wegging gaf hij wel een kus op mijn mond. Een klein kusje maar toch.'


    "Family don’t end in blood”

    LEx Huwerd

    '' Maar vinden je ouders het dan niet raar dat opeens de jongen die hun zoon in elkaar heeft geslagen nu opeens op hun bank zit ?'' Hij kijkt me schuldig aan '' Ik bedoel .. Het is toch raar? Straks worden ze boos op me . Nou dat gebeurt toch wel want iedereen die ik ken en om wie ik geef is nu boos op me.. Maar toch'' 'Mijn ouders weten het niet. Ze denken dat ik met mijn hoofd op de rand van het zwembad geknald bent. Hoe ik een gekneusde rib gekregen is door de klap met mijn rug tegen de stenen en daarna ben ik buiten bewustzijn geraakt' zeg ik zachtjes tegen Jim


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ow.. '' zeg ik zachtjes. Ik pak mijn mobiel en ik sms Scott even . Hey Scott. Ik voel me nu al iets beter nadat ik erachter ben gekomen dat ik fout zit. Ik ben nu bij Lex thuis. Don't worry ik doe hem niks aan. Ik let alleen op hem tot dat zijn ouders er zijn. x Jim en ik druk op verzenden. Ik zucht eventjes en ik stop hem daarna weer weg. Ik kijk op mijn mobiel en ik zie dat het ongeveer half 5 is . '' Hey moet ik wat voor je klaar maken?'' vraag ik met een kleine glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik