• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Haha, inderdaad.]


    "Family don’t end in blood”

    Iedereen van de Tomlinsons is druk behalve Noah whaaha! Maar Scooty is verdrietig en niet meer druk..... Dus alleen Louis blijft over.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik had intussen moeite gekregen mijn tranen in te houden. Ik wilde niet huilen, maar ik voelde me echt heel slecht. Zowel omdat ik mijn eigen hart eruit had gescheurd als dat ik dat Jim ook aandeed, maar hij moest weten dat dit voor mij echt niet kon. Ik las zijn berichtje en beet hard op mijn wang om niet te huilen. Hij wilde veranderen, maar kon hij dat wel? Ik hou ook zielsveel van jou, maar ik kan niet tegen het idee dat mijn vriendje zomaar mensen in elkaar ramt. Je zult eerst moeten bewijzen dat je niet zo bent. Tot dan is het uit. S De laatste woorden typte ik met trillende handen en de tranen liepen over mijn gezicht terwijl mijn schouders licht schokte. Mijn telefoon viel uit mijn trillende handen toen het bericht verstuurd was. Toch was ik helemaal stil. Ik liet me door mijn benen op de grond zakken en verborg mijn gezichtin mijn handen, waar mijn warrige rossigbruine krullen overheen vielen en meeschokten met mijn schouders. Ik was een verschrikkelijk persoon.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson.
    Noah grinnikt kort. 'Goed, William en George even concentreren okee?' grijnst ze ons toe.
    'Sorry, Louise,' zeg ik plagend.
    'Oh ja... Dat kan ook,' mompelt ze als antwoord op Scotty's voorstel met het oogpotlood.
    Zodra ik begin over hippes en nerds, begint Noah zich lichtelijk te irriteren. 'Jongens doe allebei even rustig,' zegt ze.
    'Lou, ik wil je als nerd verkleden!,' lacht ze me daarna toe. 'Oke dan, dan wordt ik dus een nerd!' roep ik vrolijk. Ik begin vrolijk op en neer te springen, als ik zie dat Scotty nogal verdrietig naar zijn telefoon kijkt voor hij iets terug begint te typen. Ik kijk hem onderzoekend aan. 'Scott, gaat het wel?' vraag ik bezorgd.


    "Family don’t end in blood”

    Jim Timothy Horan
    Mijn mond valt open als ik zijn berichtje lees... Nee dit meent hij niet. Nee hij liegt ! '' NEEE!'' schreeuw ik en ik begin te huilen. Hoe moet ik veranderen ? Hij ziet me na morgen niet eens meer. Ik weet niet eens als hij me morgen nog wel wil zien. Hoe moet ik het laten bewijzen dan? ik zie je na morgen niet meer.. Ik kan niet zo lang wachten Scott stuur ik terug en ik loop te ijsberen door de kamer. Ik weet al hoe . Ik pak de laptop weer en ik zoek naar een woonplaats in de plek waar Scott woont. Ik ga daar heen en ik ga daar naar school. Zo kan hij zien dat ik aan het veranderen ben . Ja dat is een uitstekend idee!


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ En dit was het dan.. Dag liefde tussen Scott en Jim xd hahahah ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Noah Louise Tomlinson

    'Sorry Louise.'Plaagt Louis me. Waarna ik grinnik. Ik kijk naar Scotty en hij ziet er niet echt blij uit.
    Wat zou er mis zijn? 'Oke dan, dan word ik een nerd!'Roept Louis vrolijk. 'Ja! En dan noemen we je Luke. Dat is geregeld!'Lach ik heel blij. Scotty laat in eens zijn telefoon vallen,en hij laat zich zelf ook op de grond vallen waarna hij zijn hoofd in zijn handen legt. De tranen vallen waarschijnlijk over zijn wangem. Voorzichtig sta ik oo waarna ik naast hem neer kniel,en mijn armen sla ik om hem heen. 'Wat is er aan de hand Scotty?'Fluister ik zachtjes.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Scott 'Scotty George Tomlinson
    Ik was helemaal verslagen en voelde me kut. Ik had zowel mijn als zijn hart eruit gereten en had geen mogelijkheid ze terug te plaatsen. Ik zakte schokerig huilend op de grond en verborg mijn gezicht achter mijn handen en krullen. Ik negeerde Lou's vraag. Ik was te overstuur om te kunnen praten, zo'n groot brok zat er in mijn keel. Stilte was vreemd voor me, dus ze zouden wel weten dat er iets goed mis was. Mijn zusje haar arm schudde ik van me af toen ze die om me heen sloeg. Ik verdiende geen liefde als ik niet eens een dag een relatie kon laten bestaan. Ik grabbelde naar mijn telefoon toen die nog eens af ging. Door mijn waterige ogen ging het lezen lastig. Maak er dan een verdomt goede dag van. Het zijn vanaf nu nog meer dan 24 uur. Als je je best doet kan je me terug hebben voor de lunch morgen. S Als hij echt wilde veranderen kon hij dat zo laten merken, maar zo niet dan ging ik terug naar Doncaster en dan maandag ochtend weer naar Newcastle zonder vriendje en zonder hart. Ik liet mijn telefoon in mijn schoot vallen en huilde stil verder met mijn handen weer op mijn gezicht gedrukt.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 12:22 ]


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan

    Oké ik moet het dus laten merken voor de lunch. Dat betekend dus dat ik NU terug moet naar het gebouw en ik moet me normaal lief en sociaal gedragen. Hmm dat lukt me wel . Ik pak mijn koffers en ik loop langzaam naar het gebouw. Ik loop naar de kamer waar ik eigenlijk zou blijven en ik pleur mijn koffers daar neer. ''Oké Jim je gaat je nu normaal sociaal en lief gedragen. '' mompel ik tegen mezelf en ik loop naar de drank automaat. Ik moet nu echt uitkijken dat ik niet iets verkeerds doe want dan ben ik hem voor goed kwijt. Ik knik tegen mezelf en ik loop door het gebouw heen . Ik begroet iedereen vrolijk en ik maak een praatje met de bewaker


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis William Tomlinson.
    Scotty liet zich op de grond vallen en verborg zijn gezicht in zijn handen. Noah sloeg haar arm om hem heen, maar die schudde hij van zich af. Hij pakte zijn telefoon toen deze opnieuw af ging en las het berichtje wat hij had, waarna hij voor de zoveelste keer iets terug begon te typen. Daarna liet hij zijn telefoon op zijn schoot vallen en drukte zijn handen weer op zijn gezicht, om -waarschijnlijk- verder te huilen,
    Een steek ging door mijn hart. Het deed me pijn om mijn kleine broertje zo te zien. Ik ging naast hem op mijn knieën zitten en sloeg beide armen om hem heen. Stevig, om duidelijk te maken dat ik me niet zomaar liet afschudden nu. Nu wilde ik weten wat er was ook.
    Het was misschien niet zo beleefd om te doen, maar ik pakte zijn telefoon van zijn schoot en begon de berichtjes te lezen. Misschien zou Scotty boos worden, misschien niet. Maar ik was te nieuwsgierig, en vooral te bezorgd om het niet te doen.
    Ik schrok best van wat ik las. Jim had Lex het ziekenhuis in geslagen en Scotty had het uitgemaakt.
    'Scotty,' fluisterde ik. Daarna bleef ik stil, omdat ik niet wist wat te zeggen.


    "Family don’t end in blood”

    [Moet Zayn nog ergens op reageren? Volgens mij wel, maar weet het niet zeker.:'D]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik zat zo klein mogelijk stil en schokkerig te huilen. Opeens voelde ik een andere set armen om me heen, maar deze kon ik niet afschudden. Ik probeerde het wel, maar na wat tevergeefs schudde liet ik mijn armen verslagen zakken en verstopte mijn gezicht tegen mijn grote broer zijn borst. Mijn schouders bleven schokken en de tranen bleven komen. Ik voelde wat gerommel, maar deed er niets aan. Pas toen ik mijn naam hoorde keek ik op en zag dat hij mijn telefoon vast had. "Geef me mijn mobiel terug. Dat is privé. Ik had het je ook wel vertelt." piepte ik hoog met een dikke stem van het huilen. Mijn ogen waren ook dik en rood van het huilen. Ik veegde mijn krullen uit mijn ogen en probeerde de tranen die nogsteeds over mijn wangen liepen tevergeefs weg te vegen. Dit was het beste geweest voor zowel hem als mij, waarom was ik dan nog zo stom aan het huilen?


    Bowties were never Cooler

    [ Misschien kun je Zayn zometeen naar Jim laten komen en dat hij woest word ? xd ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    WishingZiall schreef:
    [ Misschien kun je Zayn zometeen naar Jim laten komen en dat hij woest word ? xd ]


    [Oeh, ja goede. Zal ik doen.:Y)]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    [Kan ik Brynn naar huis sturen? Zo hoef ik me geen zorgen meer te maken dat ik achter blijf :'D]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."