• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Roar schreef:
    [Kan ik Brynn naar huis sturen? Zo hoef ik me geen zorgen meer te maken dat ik achter blijf :'D]


    [Haha, ja. Je kunt haar ook met Zayn meesturen naar Jim, maar dat moet je zelf bepalen.:'D]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Zayn Malik

    Vol ongeloof kijk ik naar wat er gebeurt. Jim?!!!! Hij heeft het gedaan?! Jezus hé, hij is echt ziek! Nooit heb ik hem ook echt gemogen. Ik probeer mijn woede in te houden en kijk even naar Lex. Dan zeg ik:
    'Hé, ik ga naar Jim toe nu,' even haal ik adem. 'Dus ik ga nu. Bel me als je iets nodig hebt. Jared pas goed op hem, ik denk dat dat wel zal lukken.' Ik kijk even naar Brynn.
    'Wat ga jij doen?' Ik hoop dat ze snel antwoord, want mijn woede kan ik niet langer inhouden. Jim is de grootste eikel op de wereld. Hoe durft hij Lex dit aan te doen?!


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    [Waar moet ik op reageren met Jared en Rhine?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    [Waar moet ik op reageren met Jared en Rhine?]


    [Volgens mij op Lex. En met Zayn heb ik net een reactie geschreven.:Y)]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    [ Gheheheheh ik denk dat er zomenteen een fight komt.. Maar ik laat Jim niks doen]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    IrishNialler schreef:
    Lex Huwerd

    Ik zie dat Jared grijnst Het was het eerste shirt dat ik zag.. En ik heb jou shirt aan trouwens' ik grijns terug 'die mag je houden en ik houd deze lekker' gniffel ik. Voorzichtig ga ik staan en voel een beetje pijnop mijn been. Ik ga recht staan en het duizeld een beetje maar het ging qep. ' kunnen we snel gaan ik heb het gevoel dat ik dit niet lang vol kan houfen' eef ik eerlijk tie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Brynn Noah Styles

    Wat schuw trok ik me terug en volgde ik de bewegingen van Zayn. Jim had het gedaan en was zeker fout, maar als Zayn kwaad werd zou je wel eens op moeten passen. Niet dat ik hem in die keren dat ik hem zag zo kwaad had gezien, maar qua uiterlijk en verdere innerlijk kon je het wel verwachten. 'Ik eh-, ik ga met je mee als je dat goed vind' mompelde ik snel en ik sprong op om snel mijn spullen te pakken. Ik trippelde snel naar Zayn en keek even naar Jared en Lex. 'Veel geluk en beterschap, Lex! Jij ook veel geluk, Jared' knikte ik naar ze met een glimlachje. Mijn ogen gingen weer wat naar boven naar Zayn's gezicht. 'Wat ga je tegen Jim zeggen?' vroeg ik hem nieuwsgierig. Het voelde best stom eigenlijk, mijn beste vriend die de beste vriend van mijn crush in elkaar had geslagen. Leuk zeg, goede indruk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jared Mason Malik

    'Die mag je houden en ik houd deze lekker.' Zegt hij, en ik grijns. Het is fijn om te weten dat hij weer het ziekenhuis uit mag. 'Kunnen we snel gaan ik heb het gevoel dat ik dit niet lang vol kan houden.' Zegt Lex, en ik knik. 'Hé, ik ga naar Jim toe nu. Dus ik ga nu. Bel me als je iets nodig hebt. Jared pas goed op hem, ik denk dat dat wel zal lukken.' Ik grijns bij de gedachte aan wat Zayn met Jim gaat doen. 'Ja hoor, dat moet wel lukken, en Zayn? Wil je zorgen dat Jim niets ernstigs overkomt, je weet dat de media er dan meteen bovenop zit, he?' Zeg ik nog voordat ik Lex vastpak en hem meetrek. 'Wel uit dit ellendige ziekenhuis!'

    [Heeft Lex ook nog familie? Want het lijkt me wel zo realistisch dat die hem ook nog ff op komen zoeken]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [alleen zijn ouders die veel werken dus ja]

    Lex Huwerd

    'Hé, ik ga naar Jim toe nu. Dus ik ga nu. Bel me als je iets nodig hebt. Jared pas goed op hem, ik denk dat dat wel zal lukken.'antwoord Zayn woedend. 'Zayn pas je wel op?' fluister ik zachtjes nog voor Jared me mee trekt. Brynn zou met Zayn mee gaan. 'We luit dit ellendige ziekenhuis' ik glimlach en loop rustig met hem mee. Ik pak mijn mobiel en lees het sms'je Hey Lex.. Ik wil iets vragen kunnen we misschien ergens afspreken ik moet met je praten.. Ik wil echt mijn excusses aan bieden. Ik slik even, ik was te vergevenszinnend maar dit wou ik niet > Hij zou me weer in elkaar slaan of weet ik het wat. Ik stop mijn mobiel zonder reactie weg en loop met Jared mee. 'Jared moet ik het hem vergeven?' vraag ik zacht en ik kijk naar Jared. 'Het was vast een foutje, hij had me niet goed begrepen dus eigenlijk kan hij er niets aan doen' kom ik zwakjes voor Jim op. Mijn mobiel gaat af en snel neem ik op. 'Ow heey mam, ja dat klopt. Ik ehm ik ben met mijn hoofd tegen de rand van de zwembad gevallen en ik had een hoofdwond die heftig bloedde' lieg ik soepel. Ik wou echt neit dat mijn ouders het zouden weten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Waar is Jim eigenlijk?:'D]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    [ In het gebouw waar iedereen eerst was ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    WishingZiall schreef:
    [ In het gebouw waar iedereen eerst was ]


    [Okii, thanks. Ik zal zo een reactie posten.:Y)]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    [Boze Zayn.:Y)]

    Zayn Malik

    'Ik eh-, ik ga met je mee als je dat goed vind' mompelde Brynn snel en ze sprong op om snel haar spullen te pakken. Ze trippelde snel naar me en keek even naar Jared en Lex. 'Veel geluk en beterschap, Lex! Jij ook veel geluk, Jared' knikte Brynn naar ze met een glimlachje. Haar ogen gingen weer wat naar boven naar mijn gezicht. 'Wat ga je tegen Jim zeggen?' vroeg ze me nieuwsgierig. Ik grimaste een beetje en haalde toen mijn schouders op.
    ‘Weet nog niet.’ Antwoordde ik. Ik wist het echt nog niet. Maar het zal in ieder geval niet iets leuks zijn.
    'Ja hoor, dat moet wel lukken, en Zayn? Wil je zorgen dat Jim niets ernstigs overkomt, je weet dat de media er dan meteen bovenop zit, he?' Zei Jared nog voordat hij Lex vast pakte en hem meetrok. Even hoorde ik Lex nog fluisteren:
    'Zayn pas je wel op?' Ik antwoordde niet, deels omdat ik wist dat hij het niet meer zou horen. En deels omdat ik het antwoord niet wist. Ik draaide me om naar Brynn en wenkte haar mee. Toen we weer in de auto zaten trok ik snel op en begon naar het gebouw van net de rijden. Echt lettend op andere bestuurders lette ik niet, ik was te boos.
    Toen we aankwamen bij het gebouw sprong ik meteen de auto uit en wachtte even op Brynn om vervolgens met grote passen naar binnen te lopen. Al snel kreeg ik Jim in het zicht en ik liep naar hem toe. Woedend keek ik hem aan waarna ik hem hard tegen de muur aandrukte.
    ‘Wat denk jij wel niet?! Blijf voortaan met je poten van Lex af!’ Zei ik kwaad tegen hem. ‘De volgende keer dat je zoiets flikt, ben je de klos. Begrepen?!’


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Jim Timothy Horan
    Ik schrik me dood als ik hard en ruw tegen de muur aan word gedrukt. Een boze Zayn staat voor me. ‘Wat denk jij wel niet?! Blijf voortaan met je poten van Lex af!’ zegt hij woest. ‘De volgende keer dat je zoiets flikt, ben je de klos. Begrepen?!’ ik probeer de tranen in mijn ogen niet te laten zien. '' Sla me maar... Ik verdien het Zayn. Ik verdien het verdomme. Sla me dan !'' zeg ik hysterisch . Huilend laat ik mezelf op de grond zakken en ik verschuil mijn gezicht in mijn handen..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Brynn Noah Styles

    Na alweer een doodenge rit in de auto met als bestuurder Zayn stapte ik even uit en keek even beteuterd. Eén ding wist ik zeker, ik ging nooit meer met Zayn in een auto als hij reed en hij van slag of woedend was. Toen hij het gebouw inliep huppelde ik erachter aan, wat een nogal stom gezicht gaf. Een kwade jongen en een overenthousiast meisje. Ieder zijn eigen karakter, niet? Die vrolijkheid verdween echter als een klap toen Zayn Jim in het oog kreeg. 'Hoi Jim!' riep ik terwijl ik overdreven met mijn handen zwaaiden. De zwartharige jongen liep op Jim af en het verbaasde me niets dat hij hem tegen de muur aandrukte. Maar ik wilde niet echt dat er nog meer gewonden gingen vallen dus liep ik er ook maar naartoe om van een klein afstandje te kijken. 'Jim? Ik denk niet echt dat Zayn je kan slaan als je zit' Pas toen het er helemaal uit was keek ik op en dacht even na. 'Oké, sorry. Het spijt me, dat kwam er heel stom en nogal gemeen uit' mompelde ik. Opnieuw dan maar. Na even realiseerde ik me dat -dat niet zo'n goed idee was en ik maar beter gewoon mijn mond kon houden voordat er weer iets raars uitkwam.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 19:19 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."