• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Timothy Horan

    '' Nee je hebt gelijk Brynn.. '' zeg ik zachtjes en ik sta op . '' Nou Zayn sla me maar. Ik ben toch klaar met deze wereld. Mijn vriendje heeft het uitgemaakt en ik krijg hem pas terug als ik lief doe. Kom op dan sla me maar het boeit me niks '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik

    'Sla me maar... Ik verdien het Zayn. Ik verdien het verdomme. Sla me dan!' zei hij hysterisch. Huilend liet hij zichzelf op de grond zakken en hij verschuilt zijn gezicht in zijn handen..
    'Jim? Ik denk niet echt dat Zayn je kan slaan als je zit.' zei Brynn 'Oké, sorry. Het spijt me, dat kwam er heel stom en nogal gemeen uit' mompelde ze. Kwaad kijk ik Jim aan. Dat hij huilde maakte me niks uit, ik had geen medelijden met mensen die mijn vrienden in elkaar sloeg.
    'Nee je hebt gelijk Brynn.. ' zei Jim zachtjes en hij stond op op . 'Nou Zayn sla me maar. Ik ben toch klaar met deze wereld. Mijn vriendje heeft het uitgemaakt en ik krijg hem pas terug als ik lief doe. Kom op dan sla me maar het boeit me niks.' zei hij zachtjes. Zonder een greintje medelijden kijk ik hem aan.
    'Waarom zou ik je slaan? Je verdient het wel, dat is waar. Maar ik ben niet zoals jou. Maar als je dat nog een keer flikt kan ik mijn gedachten veranderen. En dat wil je niet.' Zei ik dreigend tegen hem. Al jeukte mijn handen zo erg om hem eens hard te slaan, deed ik het niet. Het zou me zo'n beetje net zo erg maken als hij. Iets wat ik niet wou.
    'Denk voortaan na voordat je iets doet.' Siste ik hem toe, nog even kwaad als net. Misschien wel kwader. Maar ik moest het even kwaad anders zouden er gewonden vallen. Daarom liep ik weg, uit het zicht van Brynn en Jim en sloeg toen hard met mijn vuist tegen de muur aan. Een pijnlijk harde steek schoot door mijn hand heen en ik hapte naar adem. Maar ik vergat wel even mijn woede, maar even later kwam die weer terug. Niet zo erg als net.
    Ik trok een pijnlijk gezicht door de pijn in mijn hand en bewoog die even.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 19:39 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Jim Timothy Horan

    'Waarom zou ik je slaan? Je verdient het wel, dat is waar. Maar ik ben niet zoals jou. Maar als je dat nog een keer flikt kan ik mijn gedachten veranderen. En dat wil je niet.' zegt hij dreigend . Ik knik zachtjes. 'Denk voortaan na voordat je iets doet.' siste hij me toe. Ik knik weer en ik loop huilend weg. Ik loop naar de wc en ik begin heel maar an ook heel hand te huilen. Opeens komt er een meneer naar me toe. '' hey gaat het wel ?'' vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. '' Nee.. '' zeg ik . Hij neemt me mee naar de kamer met een tafel en ik ga zitten. 'What's wrong?'' vraagt hij '' Ik heb iemand in elkaar geslagen en nu haat iedereen mij. Mijn vriendje heeft het uitgemaakt en ik moet hem laten bewijzen dat ik wel normaal kan zijn. En nu ben ik bedreigd door Zayn. '' zeg ik . Hij knikt . '''Ja inderdaad iemand in elkaar slaan is fout .. Heel erg fout. Maar weet je ? Ik denk dat je het moet bewijzen dat je lief kan zijn. En Zayn die reageert zo omdat hij nog al boos is. Geloof me dat trekt wel weer weg. '' zegt hij . Ik omhels hem. Ik pak mijn mobiel en ik stuur een smsje naar Lex. Hey Lex.. Uhmm ik wil het goed proberen te maken. Moet ik je ophalen van het ziekenhuis en je terug huis brengen ? Jim

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 20:01 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Iemand voor Lex, verveel me nogal]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Misschien dat Lex naar Jim kan ? Zodat ze het uit kunnen praten idk .. ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    -

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 19:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Is goed maar hoe ga ik dat handig doen, hij kan misschien aanbieden hun van het ziekenhuis op te halen>?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Oki ik pas mijn post van net dan wel ff aan x]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Brynn Noah Styles

    Ik liet Zayn maar even alleen, ik wilde nu geen ongewenst gezelschap zijn die hem overal naartoe volgde. Eigenlijk wilde ik mijn excuses uitgebreid aan Jim aanbieden en hem nog een lange knuffel geven maar volgens mij was die ergens anders heen gegaan want ik kom hem niet zien. Wat ongemakkelijk ging ik maar op één van de stoelen zitten die om een tafeltje stonden en dacht wat na. Mompelend stond ik onmiddellijk weer op om een toilet te zoeken aangezien ik onder de trui nog altijd het bikinitopje aanhad. Na het even te vragen liep ik de goede kant op en liep de damestoiletten in. Daar trok ik de trui over mijn hoofd. verwisselde die voor een los, doodgemakkelijk shirtje dat ik had meegenomen voor na het zwemmen. Het was nogal kort samen met het shortje maar godzijdank was het warm dus maakte het niks uit. Eenmaal goed gekleed liep ik weer naar de lobby waar ik alweer op dezelfde stoel ging zitten om dit keer wel goed na te denken.

    [Wait, ze waren in een hotel, toch? Anders heb ik nu een post die helemaal nergens op slaat :'D]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Ik hoor mijn mobiel weer afgaan. Hey Lex.. Uhmm ik wil het goed proberen te maken. Moet ik je ophalen van het ziekenhuis en je terug huis brengen ? Jim lees ik en ik dacht na. Hij had er wel echt spijt van en hij wou het weer goed maken. Misschien was he tdan mijn fout als ik het hem zou vergeven maar ik was zo iemand. Zo heb ik mezelf altijd de schuldige van het gepest gevonden. Heey Als dat zou kunnen heel graag we hebben namelijk geen vervoer. We staan al bij de uitgang van het ziekenhuis sms ik snel terug. 'Ehm Jared Jim brengt ons terug oke?" vraag ik zachtjes. Moe ga ik zitten op een bankje. Mijn hoofd bonkte akelig maar het zal er wel bij horen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Roar schreef:
    Brynn Noah Styles

    Ik liet Zayn maar even alleen, ik wilde nu geen ongewenst gezelschap zijn die hem overal naartoe volgde. Eigenlijk wilde ik mijn excuses uitgebreid aan Jim aanbieden en hem nog een lange knuffel geven maar volgens mij was die ergens anders heen gegaan want ik kom hem niet zien. Wat ongemakkelijk ging ik maar op één van de stoelen zitten die om een tafeltje stonden en dacht wat na. Mompelend stond ik onmiddellijk weer op om een toilet te zoeken aangezien ik onder de trui nog altijd het bikinitopje aanhad. Na het even te vragen liep ik de goede kant op en liep de damestoiletten in. Daar trok ik de trui over mijn hoofd. verwisselde die voor een los, doodgemakkelijk shirtje dat ik had meegenomen voor na het zwemmen. Het was nogal kort samen met het shortje maar godzijdank was het warm dus maakte het niks uit. Eenmaal goed gekleed liep ik weer naar de lobby waar ik alweer op dezelfde stoel ging zitten om dit keer wel goed na te denken.


    [Wait, ze waren in een hotel, toch? Anders heb ik nu een post die helemaal nergens op slaat :'D]


    [Ehm, volgens mij waren ze in het gebouw waar het interview is gehouden.:'D]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    ZaynNiall schreef:
    (...)

    [Ehm, volgens mij waren ze in het gebouw waar het interview is gehouden.:'D]


    [Serieus? Oh god, ik ben er niet helemaal bij. Maar dit kan er denk ik wel zo mee door o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jim Horan

    Ik vraag snel aan iemand als ik een auto mag lenen en gelukkig mag het. Ik ben mijn eigen auto vergeten. Dom he ? Ik grinnik en ik start de auto. Iets te hard rijd ik naar het ziekenhuis en ik toeter als ik Lex en Jared zie. Ow fijn ... Ik wacht tot dat ze in gestapt zijn en ik rij naar het gebouw waar ik net was. Ik help Lex met uit de auto komen en ik kijk schuldig naar Jared. Ik heb ze allemaal echt pijn gedaan . Maar vooral Lex. Want die heeft nu een grote blauwe plek door mij en misschien nog wel meer.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Al snel zie ik Jim die toeterd en trek Jared maar gewoon mee aan zijn hand. In de auto ga ik voorzichtig zitten en sluit even mijn ogen. Ik open mijn ogen weer als we er zijn en bedank Jim zachtjes als hij me helpt met uitstappen. 'Dankje voor het halen en brengen' zeg ik zacht. Ik loop een stukje verder en plof daar neer. 'Heeft iemand toevallig wat water voor me?" vraag ik zacht en in mijn tas begin ik te rommelen om de pillen te zoeken tegen de pijn in mijn hoofd. De hechting zag je best wel goed maar ik hoefde alleen met slapen verband.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik pak een flesje water uit mijn tas. '' Hier'' glimlach ik zwakjes. Ik loop naar de drank automaat en ik haal een blikje cola eruit. Ik maak het los en ik drink eruit. '' Lex ? Mag ik zo misschien met je praten?'' vraag ik zachtjes en ik ga naast hem zitten. Had ik voor die hechtingen gezorgd? Jim echt waar pleeg zelfmoord ofzo dat is beter voor je zelf en voor de rest


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik