• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles
    Het duurde niet lang voor ik door Nicky werd meegetrokken naar een leeg bankje en me naast haar had neergezet. Mijn armen stevig rond haar heengeslagen en lichtelijk bezorgd over de woorden die haar mond zouden verlaten.
    Zou het gaan over het feit dat haar iets dwars zat? Of dat ik zo vreemd bezig was en ook nog is erachter aan had gegooid dat ik zou stoppen met One Direction, wat Zayn en Liam nog steeds niet wisten? Iets wat snel verteld moest worden, want ik wilde dat ze het uit mijn mond zouden horen. Al kon het ook dat het beide opties waren.
    De vragen die door mijn hoofd spookte, bleven nog even onbeantwoord, doordat het meisje naast me haar telefoon pakte. Dat zag ik ook als een gelegenheid om de mijne erbij te pakken, omdat deze ook afging. Een berichtje van Brynn.
    Ja natuurlijk, dat is altijd gezellig. Alleen ik kan je niet met zekerheid zeggen of ik lang thuis te vinden ben, maar ik denk dat jullie je samen ook kunnen vermaken, toch? x
    Het berichtje was nog niet verzonden of mijn armen hadden hun vaste plek rondom Nicky, die dichter tegen me aan kwam zitten, gevonden. Het voelde als vertrouwd en het voelde eigenlijk precies hetzelfde als bij de jongen bij wie ik net nog zo zat.
    'Zeg het zoals je denkt dat je het moet brengen..'
    Het verliet heel zacht mijn mond terwijl ik de tranen alweer wegveegde. Ik had het erover dat ik net al bezorgd was, maar nu toch helemaal. Zeker omdat ik wist dat het niet niets was en het niet over mij ging.
    Mijn ogen vergrote zich dan bij bij haar woorden over dat ze werd bedreigd en als automatisme verstrakte mijn greep nog iets, om haar dichter naar me toe te trekken. 'Hoe? Wat? Wie?' stamelde ik, want had deze woorden echt niet aan zien komen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Anthos schreef:
    Liam James Payne

    "Hey."
    Ik schrik op van de stem van de blonde Ier. Trillerig draai ik me om. "Hey," zeg ik zachtjes. Je kan aan mijn stem horen hoe onzeker ik ben.
    Zal ik meteen met de deur in huis vallen? Dan ben ik er vanaf. Al, niet helemaal, maar misschien wel een beetje. Toch kan ik dat niet, daar ben ik niet zelfverzekerd genoeg voor. Dat vind ik eng. En niet zo'n beetje ook: Heel eng. Doodeng. Want wat er die nacht is gebeurt laat me niet los, het zit me dwars. En niet zo'n beetje ook. Heel erg. Uiteindelijk blijf ik stil. Misschien kan Niall wel uit zijn woorden komen? Ik hoop het maar. Anders gaat het niet opschieten. Want op het moment laat mijn stem gewoon niks toe.


    Reality's overrated.

    Nicole 'Nicky' Deborah Payne
    Harry's greep verstrakte, waardoor ik nog dichter naar hem toe getrokken werd. 'Hoe? Wat? Wie?' stamelde hij. Zo te zien had hij het niet verwacht.
    'Harry, rustig,' probeerde ik hem iets te kalmeren. 'Hij of zij stuurt me briefjes, sms'jes, mailtjes, noem maar op. Een soort stalker. Met allemaal dreigementen. Ik weet niet wie het is, hij of zij is tot nu toe altijd anoniem gebleven.'
    Ik val even stil. 'Hazz, je mag het niemand vertellen! Niemand mag weten dat jij dit weet! Jij bent de eerste aan wie ik het vertel, zelfs Liam weet het niet. Ik wilde het hem zeggen, maar toen kwam Noah en volgens mij hadden zij ook nog het één en ander te bespreken samen. Maar ik weet niet of ik het Liam wel ga vertellen. Dan maak ik hem ongerust, terwijl hij niks met de informatie kan doen. Net als jij nu, maar ik moest het gewoon aan iemand kwijt. Als degene erachter komt dat ik het iemand verteld heb, gebeurd er iets met mijn ouders en Liam. En als hij of zij weet dat jij degene bent aan wie ik het verteld heb, misschien ook wel met jou,' ratel ik paniekerig. 'En omdat we niet weten wie het is, mag dus helemaal niemand het weten. Als iemand iets per ongeluk opvangt, komt hij of zij het misschien ook wel te weten.'
    Ik zucht wanhopig en leun nog wat meer met mijn hoofd tegen Harry's borst. 'Ik ben gewoon zo bang.'


    "Family don’t end in blood”

    Louis William Tomlinson.
    Ik lach even als ik zie hoe Noah Scotty tevergeefs een beetje probeert te kalmeren. Ik snap wel dat ze het soms moeilijk heeft, twee van die hyperactieve broers. Soms is Scotty drukker, soms ik. Op dit moment Scotty.
    'Ja! Dan kunnen we je als pap verkleden! William!' Scotty stak plagend zijn tong uit toen hij mij bij mijn tweede naam noemde.
    'Dat zou inderdaad kunnen, George,' plaagde ik terug.
    Noah merkte op dat ik daar niet oud genoeg voor was. 'Oogpotlood in zijn denkrimpels wrijven,' was Scotty's antwoord hierop. Hij stuiterde nog steeds. Op hetzelfde moment begon zijn telefoon geluid te maken en viel hij stil. Hij bleef terneergeslagen staan en begon iets te typen. Daarna kreeg hij weer een berichtje en stuurde ook weer iets terug. Het zag er niet uit dat het blije berichtjes waren, maar ik besloot me er nu niet mee te bemoeien. Ik keek Scotty alleen een beetje bezorgd aan, en ging daarna verder over het hele verkleedverhaal.
    'Ik kan ook als hippie gaan. Of als een nerd. Of als een of andere hiphop-gast, met zo'n grote zonnebril op!' Ik had op dit moment echt teveel fantasie hierover, maar dat kwam omdat ik langzaam ook een beetje te hyper begon te worden.


    "Family don’t end in blood”

    Noah Louise Tomlinson

    'Dat zou inderdaad kunnen George.'Plaagt Louis,Scotty terug. Eneen morte grinnik verlaat mijn mond. 'Goed William en George even concentreren okee?'Grijns ik naar de jonges toe. Soms kunnen ze echt kleuters zijn.'Oogpotlood in denkrimpels wrijven.'Antwoord Scotty op mij. 'Oh ja...dat kan ook.'Mompel ik. 'Ik kan ook als hippie gaan. Of als een nerd. Of als een of andere hiphop-gast, met zo'n grote zonnebril op!'Zegt Louis die ook hyper wordt. 'Jongens doe allebei even rusitg...'Zeg ik een beetje geirriteerd. 'Lou ik wil je als nerd verkleden!'Lach ik mijn broer toe.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Sorry, het was allemaal even verwarrend in mijn leven en heb niet meer gereageerd, wat is er gebeurd?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Lex is in elkaar getimmerd door Jim. Ik heb alleen geen idee of iemand brhalve Scott dat al weet]

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik grinnikte toen hij me ook nij mijn tweede naam noemde. Normaal vond ik het niet leuk, maar vanLou kon ik het hebben. Ik antwoordde op Noah dat als we oogpotlood in Louis's denkrimpels wreven hij wel oud genoeg zou lijken. Toen ging mijn telefoon af. Bij het lezen van het berichtje bleef ik als een baksteen op de grond staan en was ik nieteens meer hyper of vrolijk. Ik zat er serieus overna te denken om mijn eigen hart te breken om het uit te maken toen het dderde bericht kwam. Ik vond het lastig om helemaal uit te lezen. Aan de ene kant omdat ik medelijden met hem had, maar aan de andere kant ook omdat hij deze ongeldige reden gebruikte om zich eronderuit te lullen. Luister eens even. Jij bent niet de enige die het zwaar heeft en de rest doet het ook zonder er op los te meppen. Ik weet dat uit eigen ervaring. Dit is niet iets om zo als reden te gebruiken, hoe waar het voor jou ook lijkt. Ik weet niet of dit wel gaat werken als jij je zo blijft gedragen. S Ik had nog nooit naar iemand een sms gestuurt met alleen kortaf S eronder, maar nu wel. Ik werd ook gepest, al werd het nu ik bij de groep uitschot hoorde toch wat minder, en ik sloeg toch ook niet zomaar iemand in elkaar. Zelfs al had Lex het wel vertelt, alleen maar rede te meer om het aan Niall te vertellen. Het ging ondertussen totaal langs me wat Louis en Noah deden. Dat was namelijk niet echt een prioriteit als je liefdesleven die nog zo kort, maar zo fijn, was, op instorten stond.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 11:33 ]


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan
    Tranen wellen zich in mijn ogen.. Ik begin te huilen. Please nee... Maak het niet uit .. Ik stuur een smsje terug. Ik beloof het ik ga veranderen.. Ik.. Ik.. Ik weet het niet meer.. Maar als jij vind dat het niet meer gaat werken tussen ons dan.. Dan. Is het joun keuze. Maar onthou dat ik wel heel veel van je hou. . Ik pak snel mijn laptop . Ik bestel van alles . En ik verzend het naar het adres van Lex. Met een kaartje erbij. Ik moet iets doen. Kan ik hem een cheque sturen ? Nee dan denken ze dat ik zogenaamd altijd alles op los met geld... Hmmm .. Moet ik hem gaan bezoeken. Ja... Ik pak mijn mobiel en ik stuur een berichtje naar Lex . Hey Lex.. Ik wil iets vragen kunnen we misschien ergens afspreken ik moet met je praten.. Ik wil echt mijn excusses aan bieden.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Awhh arme Scotty!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Als Noah dit weet kan Jim zich niet vertonen meer bij haar whaha]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [ Hhahahaha .. Ik vind het ook wel zielig voor Jim.. Maar ik vind het al helemaal zielig voor Lex]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Ik vind het zieliger voor Lex. Net in Engeland en alweer in elkaar geslagen.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [ Hahahahah .. Ow sorry xd ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Maakt niet uit whahaha. De Tomlinson familie heeft best veel liefdesverdriet whahah]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [ Hahahhaahahah en die Tomlinson familie is ook druk xd]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik