• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Roar schreef:
    (...)

    [Serieus? Oh god, ik ben er niet helemaal bij. Maar dit kan er denk ik wel zo mee door o-o]


    [Hahaha, ja. Ik zal zo, of morgen een reactie schrijven. Want ik ga zo. Greys Anatomy!<3]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Lex Huwerd

    'Hier' zegt hij en ik neem dankbaar het flesje aan. Ik druk een pil uit het stripje en met een paar slokken water neem ik hem in. ' Lex ? Mag ik zo misschien met je praten?' Ik knik, ik kon moeilijk nee zeggen als hij me met de auto gebracht heef.t 'Nu of...? Kunnen we wel ergens gaan zitten, ik ben namelijk best duizelig' mompel ik het laatste vaagjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik loop samen met hem naar een tafel ergens in de hoek. '' Kijk wat er toen straks gebeurd is .. Is niet iets wat je kunt vergeven en dat weet ik. Ik heb alleen echt heel veel spijt. En nu heb ik nog meer spijt omdat ik door mijn domme actie ook nog Scott ben kwijt geraakt. Het liefst gooi ik mezelf nu voor een auto maar dat kan ik niet. Ik verwacht ook niet van je dat je me vergeeft maar ik hoop dat we misschien toch op een of andere manier vrienden kunnen worden.. '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd

    '' Kijk wat er toen straks gebeurd is .. Is niet iets wat je kunt vergeven en dat weet ik. Ik heb alleen echt heel veel spijt. En nu heb ik nog meer spijt omdat ik door mijn domme actie ook nog Scott ben kwijt geraakt. Het liefst gooi ik mezelf nu voor een auto maar dat kan ik niet. Ik verwacht ook niet van je dat je me vergeeft maar ik hoop dat we misschien toch op een of andere manier vrienden kunnen worden.. '' Ik knik. 'Ik weet inderdaad niet of ik het je ooit zal kunnen vergeven maar ik mag blij zijn dat ik mijn geheugen niet ben verloren, en ik zal altijd last hebben van van alles maar misschien ooit. Ik weet niet wanneer want de angst zal ik altijd bji je blijven hebben maar misschien ooit' zeg ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    'Ik weet inderdaad niet of ik het je ooit zal kunnen vergeven maar ik mag blij zijn dat ik mijn geheugen niet ben verloren, en ik zal altijd last hebben van van alles maar misschien ooit. Ik weet niet wanneer want de angst zal ik altijd bji je blijven hebben maar misschien ooit' zegt hij . Ik knik . '' Ik beloof je ik doe je niks meer.. Ik zou het niet eens durven trouwens want ik wed dat jij ook best wel sterk bent'' glimlach ik zwakjes. '' Bedankt dat je met me wou praten Lex.. Ik weet niet wat ik had gedaan als ik jou was. '' zeg ik zachtjes. Ik kijk naar de grond. '' Dan uh... Ga ik maar weer eens'' zucht ik en ik loop weg


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis William Tomlinson.
    Scotty probeerde mijn armen weg te schudden, maar toen dat niet lukte liet hij zijn armen verslagen zakken en legde zijn hoofd tegen mijn borst. De tranen bleven maar komen en zijn schouders stopte ook niet met schokken.
    'Geef me mijn mobiel terug. Dat is privé. Ik had het je ook wel vertelt,' zei hij toen hij ontdekte dat ik in zijn mobiel had gekeken. Ik gaf zijn telefoon vlug terug.
    Zijn ogen waren dik en rood van het huilen.
    'Sorry, dat had ik misschien niet moeten doen. Maar dat terzijde, geef Jim nog een kans. Natuurlijk moet je het hem niet zomaar vergeven, maar geef hem tenminste een kans. Toen ik problemen had met Harry gaf hij mij ook nog een kans en nu is het weer goed, ook al is wat Jim gedaan heeft misschien wel ietsjes erger. Het is natuurlijk jouw leven, maar dit kan toch niet de goede beslissing zijn als jij er zoveel verdriet van hebt?'


    "Family don’t end in blood”

    Lex huwerd

    Ik beloof je ik doe je niks meer.. Ik zou het niet eens durven trouwens want ik wed dat jij ook best wel sterk bent'' Glimlacht hij zachtjes en ik glimlach wat. '' Bedankt dat je met me wou praten Lex.. Ik weet niet wat ik had gedaan als ik jou was. ''. '' Dan uh... Ga ik maar weer eens'' Ik knik. Ik wist niet wat ik er van moest denken, hij vroeg niet eens hoe het ging of wat hij gedaan had..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Direct loop ik weer terug. '' jaa uhmm dat was raar. Laat me je naar huis brengen. '' zeg ik met een glimlach. Ik moet nu gewoon verder en niet meer in die ** sfeer zitten. '' Misschien dat Jared mee wil ?'' vraag ik . '' Hoe gaat het met je trouwens ? Ow sorry hihi ik praat te veel zeker ?'' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd

    jaa uhmm dat was raar. Laat me je naar huis brengen. '' Ik glimlach en kijk hem dankbaar aan. 'Als je dat wilt doen heel graag' . '' Misschien dat Jared mee wil ?'' 'Ik denk dat hij liever hier bij Zayn blijft maar eigenlijk weet ik het niet. Ik sms hem wel dat ik naar huis ga dan kan hij met zijn auto altijd komen''' Hoe gaat het met je trouwens ? Ow sorry hihi ik praat te veel zeker ?' Ik gniffel even. 'Mwa, mijn hoofd barst zowat uit elkaar en tsja mijn borstkast doet pijn maarja nogal logisch met een kneuzing' zucht ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Sorry daar voor.. '' zeg ik zachtjes en ik laat Lex eerst in de auto . Ik glimlach even en ik stap zelf ook in . '' Lets go to your home'' grinnik ik en ik stel de navigatie in. Ik rij even en dan kom ik bij zijn huis uit. '' Moet ik je helpen?'' vraag ik als ik de deur van hem open houd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd

    Ik dacht kort na. ' nou mijn ouders zijn naar hun werk toe en ik moet aps ik ga slapen verband over de hechting doen maar dat lukt me niet echt. Zou je me daarmee willen helpen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik help hem met de spullen . Ik zet het op de tafel en ik pak een verbandje die hij me gegeven had. Ik pakte een speld om het straks vast te maken. Ik rolde het voorzichtig over zijn hechting heen en ik maakte het vast


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd

    Hij helpt me mijn tas van zwemmen op te ruimen en ik leg de pillen en het verband klaar. Stil ga ik zitten en voel hoe hij het verbandje vast maakt. ' dankje ehm wil je nog wat drinken?' vraag ik zachtjes. Ik vond het onbeleefd om hem nu weg te sturen sn ook hij wou duidelijk veranderen. ' weet ehm de reat ook van dit naast Jared, Brynn en Zayn?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Nee want als ik drink dan kun je een hele winkel leeg halen straks want dan heb ik je helemaal arm gedronken'' grinnik ik . Ik slik even om die vraag en snel veeg ik de traan over mijn wang weg. '' Ja Scott weet het ook. Daarom is het nu uit tussen ons... Ik kan niet eens een relatie aan.. '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles
    Toen Nicky mij probeerde te kalmeren leken de rollen wel voor een kleine seconde omgedraaid. 'Ik ben rustig.' mompelde ik zachtjes terwijl ik haar onbewust nog iets dichter naar me toetrok en mijn blik de ruimte doorliet gaan.
    'Bij deze maak ik de belofte dat ik het aan niemand zal vertellen en dat ik je heel goed in de gaten ga houden, nog beter dan dat het al was. Niet dat ik de overbezorgde vriend uit ga hangen, want daar maak ik je volgens mij niet gelukkig mee. Maar niemand zal weten dat ik van iets weet, maar ondertussen ga ik je wel helpen. En met Liam, misschien moet je -je gevoel volgen, al heeft de jongen wel het recht om te weten wat er speelt. Al snap ik wel wat je bedoeld en moet ik zeggen dat ik blij bent dat je het mij wel hebt vertelt.'
    Ik probeerde rustig te praten, in de hoop dat Nicky ook weer wat zou kalmeren en dat ze in zou zien dat haar woorden veilig zouden zijn, net als de mensen om haar heen. Dat ondanks ze toch haar hart heeft gelucht.
    Mijn hand ging door haar haren terwijl ik op mijn lip beet. 'Het gaat allemaal goed komen en ik ben bij je, de andere jongens zijn er, dus er kan je niets gebeuren. En desnoods ga ik jouw bewaker uithangen als ik binnenkort ben gestopt met One Direction door--'
    Bij de laatste woorden vergrootte mijn ogen zich iets, want het had mijn mond verlaten voor ik er ook maar erg in had. Ik was dan ook blij dat ik geen naam erachteraan had gegooid. Alsof ik niets had gezet pakte ik mijn telefoon er dan ook bij en liet mijn vingers over het scherm vliegen. Er is iets wat jullie moeten weten en ik wil dat jullie het uit mijn mond horen. Is er een moment dat ik met jullie kan praten? xHazza stuurde ik naar Zayn en Liam voor ik me weer op Nicky richtte.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer