• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Timothy Horan
    '' Ja jij bent de enigste nog die van me houd. Zag je zijn blik ? Ik weet zeker dat hij me haat.. '' mompel ik zachtjes. Een brandend gevoel kwam op mijn wang . Ik grinnik zachtjes en ik geef hem een kusje terug. '' Ik hou van je Scotty '' glimlach ik zwakjes. '' Jij zit bij mij op school toch ? Hopelijk kunnen we samen naar school lopen '' glimlach ik . Ik mag dan wel uit Ierland komen maar toch ging ik hier naar school . Ik woonde bij een gast gezin en daarom zie ik Niall zeer weinig. Het gast gezin is echt aardig. Via hun heb ik Brynn leren kennen .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik aaide zacht door zijn haren. "Echt niet, lieverd. Hij is je broer. Het licht vast aan iets anders." Ik gaf hem een kusje op zijn wang. Ik kreeg ene kusje terug en glimlachte bij zijn woorden. Alleen met zijn vragen over school schudde ik mijn hoofd. "Je weet toch dat jij met de anderen in het zuiden op school zit en ik in het noorden." Ik zuchtte. Het was letterlijk een splitsing. Ik ging naar een boardingschool in Newcastle en de rest naar een normale school in Bristol. Daardoor had ik dus ook een gigantisch zwaar Noordelijk accent, veel zwaarder dan mijn broer en zus. "Daarom hebben we elkaar nog nooit zo vaak gezien." Maar een paar keren als dezen, of op het vliegveld, maar verder niet.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan
    Ik kijk hem raar aan . Ik dacht echt dat hij bij Brynn en mij op school zat.. '' Ow... '' zeg ik zachtjes. Ik zou wel willen ruilen van school hoor maar dat kan ik niet maken.. Ik ga niet zomaar mijn pleeg gezin in de steek laten die 5 jaar lang voor mij gezorgd hebben. '' Ik hoop echt dat ik je vaker kan zien.. '' zeg ik zachtjes. Ik kan wel in de vakantie's naar hem toe hoor.. Maar ik heb ook nog andere dingen gepland weet je.. Zoals festivals en die shit. Ik geef hem een kus. '' Zou ik terug gaan of is dat schijnheilig ?'' vraag ik aan Scotty . Ja een nieuwe bijnaam Scotty dat vind ik zoooooooo cute !


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik hoorde in zijn Ow dat hij het niet leuk vond. Ik natuurlijk ook niet, maar goed. Ik glimlachte bij zijn woorden. "Dat lukt wel en anders kom ik wel eens een weekend naar jou toe." Ik glimlachte en aaide nog eens door zijn haren. Normaal was ik dan bij mijn ouders, maar ze zouden het vast ook wel begrijpen dat ik af en toe bij Jim wilde zijn. het liefst altijd natuurlijk, maar dat ging niet. Bristol was te ver weg en overstappen van school was lastig. Ik kuste hem zacht terug en dacht even na. "Ik zou gewoon kloppen en dan rustig binnen vragen of het uitkomt." Ik fixte zijn haar en keek toen recht in zijn ogen. "Je kan het. Echt. En ik ben er voor je."


    Bowties were never Cooler

    Lex Huwerd
    Lachend kijkt Zayn me aan "O ja, vergeten. Maar vergeet niet, Huward, dat ik bijna elke dag moet wegrennen voor fans en daardoor ook eens een conditie op bouw" lachend kijk ik geschrokken op en zie meiden hard gillend op ons afrennen. Zayn trekt me mee en hard rennen we naar de handdoeken. " Brynn bescherm me" dramatisch kijkt hij Brynn aan. Lachend kijk ik hemaan en trek de zak chips open.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Timothy Horan
    Ik knik en ik geef hem een kusje . Ik klop op de deur . '' Mag ik binnenkomen?'' vraag ik . Ik wacht op een antwoord . Ik geef Scott nog een kus en ik wacht .. Ik wacht tot dat ik toestemming krijg...


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Brynn Noah Styles

    Ik keek naar Jim en knikte. 'Veel geluk, en stuur me vanavond alles wat er gebeurd is!' riep ik hem na. Ik schrok toen ik opeens een bange Zayn achter me hoorde. Het was overduidelijk nep waardoor ik moest lachen. Er stonden meisjes met wel heel enge ogen voor ons wat me een beetje bang maakte. 'Eh, Zayn? Je hebt uh, je hebt bezoek, denk ik' mompelde terwijl ik wat naar achter schoof. 'Za-Zayn M-Malik' stotterde het voorste meisje. 'Néé, dit is mijn beste vriend Luke James. Hij is eh, hij is een cartoonillustrator. Er lopen zeven mensen rond op de wereld die precies op jou lijken, en Luke lijkt op Zayn Malik' zei ik snel. 'Jij bent het zusje van Harry!' gilde een ander waardoor ik mijn ogen neersloeg. 'Een uhh, een fijne reis naar de hemel als hun je te pakken krijgen' fluisterde ik naar Zayn met een grijns er achter aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jared Mason Malik

    Als Lex naar Zayn gaat weet ik even niet meer wat ik moet doen. De hele wereld is een beetje verwarrend geworden. Wat dacht hij nou? IK ga even zitten en kijk naar hoe ze... Ik weet niet precies wat ze aan het doen zijn. Na een tijdje komen er weer meiden naar Zayn toe, en Brynn stuurt ze weg. Ik besluit het er gewoon op te wagen en loop naar ze toe. 'Lex... Mag ik je even spreken?' Vraag ik fluisterend aan Lex.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zayn Malik

    Brynn en Lex moeten lachen. De meisjes met de enge grote ogen staan voor ons.
    'Eh, Zayn? Je hebt uh, je hebt bezoek, denk ik' Mompelt Brynn en ze schuift wat naar achter waardoor ze wat tegen me aan komt te zitten.
    'Za-Zayn M-Malik' stottert het voorste meisje.
    'Néé, dit is mijn beste vriend Luke James. Hij is eh, hij is een cartoonillustrator. Er lopen zeven mensen rond op de wereld die precies op jou lijken, en Luke lijkt op Zayn Malik' Zegt Brynn snel. Even grinnik ik.
    'Jij bent het zusje van Harry!' Gilt een ander meisje. Nu lach ik even.
    'Een uhh, een fijne reis naar de hemel als hun je te pakken krijgen' Fluistert Brynn naar me met een grijns er achteraan.
    'Dat is niet grappig,' mompel ik zacht in haar oor. Dan richt ik me tot de meisjes voor ons die ons nog steeds aanstaren. 'Zijn jullie een stel?' Vraagt een van de drie meisjes gretig.
    'Nee, we zijn vrienden.' Zeg ik snel tegen haar. Anders zou het morgen waarschijnlijk in alle kranten en tijdschriften. Ik hoop dat ze niet tegen iedereen zal gaan zeggen dat wij een stel zijn terwijl dat niet zo is. Maar ik zou het wel willen...
    Jared komt naar ons toegelopen en vraagt zacht iets aan Lex in zijn oor. Ik let er niet heel veel op.
    Ik word een beetje bang van die meiden dus ik ga rechtop staan en trek alleen Brynn omhoog omdat Lex aan het praten is met Jared. Ik moet even weg van die meiden.
    'Euh, wij gaan even een ijsje kopen.' Zeg ik snel tegen hun en voordat de drie meiden iets kunnen zeggen trek ik Brynn mee naar het winkeltje waar ze ook ijsjes verkopen. Daar aangekomen zucht ik opgelucht. Als die meiden ons maar niet achtervolgd zijn.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 12:08 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Brynn Noah Styles

    Ik beet even op mijn lip toen Zayn antwoordde dat we gewoon vrienden waren en boorde mijn nagels even in mijn handpalmen. 'Ja, ehm, wij zijn gewoon vrienden! Gewoon een middag naar het zwembad om wat leuks te doen' Met dat ge-"ehm" moest ik echt eens ophouden al ging dat vanzelf als ik nerveus was of snel iets moest verzinnen. Zayn mij omhoog en zei snel tegen de gefreakte fans dat we een ijsje gingen kopen. Niet wetend dat ie dat verzon keek ik vrolijk. 'Oh echt? Lekker!' glimlachte ik. Toen pas realiseerde ik me dat ie dat zei om ze af te leiden. Even keek ik beteuterd maar glimlachte al snel weer omdat het nog fijner was dat we van die gekken af waren. Langzaam keek ik even naar achter waar ik het stelletje meisjes nog zag giechelen en wijzen. Eentje pakte haar telefoon erbij en maakte een foto waarbij ik me even naar Zayn draaide en op mijn tenen ging staan om in zijn oor te fluisteren. 'Als dat kind haar foto verstuurd heb je kan dat hier binnen vijf minuten allemaal gillende tienermeisjes zijn voor een foto en een handtekening. En als het ze goed uitkomt ook nog een huwelijksaanzoek' mompelde ik.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 12:18 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    Brynn keek vrolijk. 'Oh echt? Lekker!' glimlachte ze. Toen realiseerde ze dat ik het zei om ze af te leiden. Even keek ze beteuterd maar glimlachte al snel weer. Waarschijnlijk omdat we nu van die meiden af zijn. Langzaam keek Brynn even naar achter, net als ik, waar we het stelletje meisjes nog zag giechelen en wijzen. Eentje pakte haar telefoon erbij en maakte een foto waarbij Brynn zich even naar me draaide en op haar tenen ging staan om in mijn oor te fluisteren. 'Als dat kind haar foto verstuurd heb je kan dat hier binnen vijf minuten allemaal gillende tienermeisjes zijn voor een foto en een handtekening. En als het ze goed uitkomt ook nog een huwelijksaanzoek' Mompelde ze. Ik lachte even vrolijk.
    'Hmm, ik denk niet dat ik met één van hun zal gaan trouwen, ik denk ook niet dat Perrie het leuk zal vinden als ik ja zeg,' zei ik tegen haar. 'Maar als ze die foto inderdaad verstuurd, en het over vijf minuten hier inderdaad zo druk is, dan kunnen we beter echt een ijsje kopen.' Ik glimlachte naar haar en pakte haar zacht bij haar hand om haar mee te trekken naar de ijsjes toe. Ik pakte een bakje Ben&Jerry uit het koelvak. Toen wachtte ik even tot Brynn ook een ijsje heeft en betaal onze ijsjes dan. Vrolijk neem ik een hap van mijn Ben&Jerry.
    'En wat nu?' Vraag ik vrolijk aan haar.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Brynn Noah Styles

    'Tja, maar zo'n mens als Perrie vind dat de wereld vergaat wanneer haar nagel is gebroken' mompelde ik. Toen ik hoorde wat ik net gezegd had, niet echt wat ergs al zou Zayn's vriendin mijn haar eruit trekken als ze het gehoord had, bloosde ik. 'Yaaay!' kirde ik als een kind van vijf. Onmiddellijk pakte ik mijn favoriete Magnum, first kiss. Crème Brûlée was gewoon heerlijk. Ik schonk Zayn een dankbare glimlach voor het ijsje. Voor hem was het niet duur, zeker niet want hij had zowat een miljoen. Maar voor mij was het alsof ik voor de tweede keer vandaag in de zevende hemel zweefde. Al mijn geld ging op aan kleren en schoenen zoals bij ieder ander meisje. Gelukkig had ik geen gevoelige tanden waardoor ik gewoon een stukje van het ijsje kon afbijten en ervan kon genieten. Het deed nooit echt pijn wanneer het koude ijs tegen mijn tanden aankwam. Het was echt lachwekkend om te zien hoe dat bij anderen dan wel weer was. 'Nu gaan we genieten van de heerlijke ijsjes! En snel terug naar onze spullen voordat die gestoorde fans dadelijk alles meenemen om het te gaan verkopen op eBay' zei ik snel toen ik zag dat één van hen naar de spullen staarde. Ik pakte Zayn's arm vast om hem mee te trekken en liet hem los zodra we bij de handdoeken aan waren gekomen om op die van mij neer te ploffen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lex Huwerd

    Ik zie Jared wat kijken en ik let niet meer op de menigte. Lex... Mag ik je even spreken?' Vraagt Jared zacht en ik knik. Ik merk dat Brynn en Zayn vluchten voor de fans en al snel zijn we van de meiden af. 'wat is er Jared hopelijk niets ergs'bezorgd kijk ik hem om. Als ik gegiechel hoor draai ik me om en zie een meisje de handdoek van Zayn pakken en weg rennen. 'uhm ik ga even zijn spullen veilig spelen" mompel ik. Ik duw Zayn zijn spullen in mijn tas. Mochten ze zijn tas pakkrn was het een lege en niet zijn ID, pasjes, geld en mobiel. Ik loop snel terug naar Jared. 'dat was echt heel vaag. Woe jat nou een handdoek' grinbik ik. 'oh maar ter zaken je wou wat tegen me vertellen'afwachtend kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Louise Tomlinson

    'Hij heet Jim en jij kent volgens mij zijn broer heel erg goed, Lou.'Zegt Scotty. Wacht even....wat? Hij heeft met het broertje van Niall. 'Niall's kleine broertje en mijn kleine broertje, wie had dat ooit verwacht? Als ik en Niall dan een keertje samen op stap zijn, kunnen jullie mooi mee! Als een soort dubbeldate, behalve dat Niall en ik niet daten,'Rateld Louis enthousiast. 'Ik ben blij voor je Scotty! Als jij gelukkig bent ben ik dat ook.'Zeg ik tegen mijn broertje. In eens komt Jim aan lopen en loopt met Scotty weg. Fuck...nu gaat Louis het vast vragen. 'En nu jij,No wat is er aan de hand?'Zegt Louis zacht. Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. 'Ik ging naar Liam toe...E-En vroeg waarom hij zo raar deed bij het interview. Hij zei dat er niks was. En ik vroeg waarom hij tegen mij loog. Hij werd boos en riep dat ik met de waarheid niks beter af ben. Waarna hij weg liep. Ik weet het ik stel me aan....Maar ik heb het echt verpest!'Stotter ik. Ik kijk recht in Louis zijn ogen en wacht op zijn reactie...

    [Uhg..van die begeleiders mochten we niet op onze mobiels...
    Is dit stukje goed?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zayn Malik

    'Tja, maar zo'n mens als Perrie vind dat de wereld vergaat wanneer haar nagel is gebroken' mompelde Brynn, waardoor ik toch even moet lachen. Ik zag hoe ze bloosde en grinnikte daardoor even.
    Brynn schonk me een dankbare glimlach voor het ijsje. Ik glimlachte terug. Het maakte me niet zoveel uit dat ik voor haar betaalde, ik had toch geld zat. Oké, dat klinkt nogal arrogant, maar het was wel waar.
    'Nu gaan we genieten van de heerlijke ijsjes! En snel terug naar onze spullen voordat die gestoorde fans dadelijk alles meenemen om het te gaan verkopen op eBay' Zei Brynn snel. Ik kijk op en zie de meisjes naar mijn spullen staren. Brynn pakte mijn arm vast om me mee te trekken liet me los zodra we bij de handdoeken aan waren gekomen om op die van haar neer te ploffen.
    Verbaasd keek ik naar de plek waar mijn handdoek heeft gelegen. Shit, ze hebben mijn handdoek vast meegenomen. De rest van mijn spullen zag ik ook niet, maar ik ging ervan uit dat Lex die heeft.
    Ik plofte naast Brynn neer en nam een hap van mijn ijsje om daarna te zeggen:
    'Ze hebben mijn handdoek meegenomen.' Ik liet mijn stem quasi-verdrietig klinken en lachte toen even. Opeens merkte ik iets bij Brynn op.
    'Euhm, Brynn. Je hebt een beetje ijs op je wang.' Grinnikte ik. Het zag er nogal grappig uit.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis