• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik luisterde stilletjes naar zijn antwoord over Harry. Ik zat dan nu wel in de knoop met mijn misschien ex-vriendje, dit probleem had ik niet, niet meer. Ik had wel al tijden naar hem zitten staren en over hem horen dromen. Ik glimlachte een beetje toen hij zei dat hij het niet wist. Ik vond het echt heel schattig hoe hij deed. "Zeg het hem. Echt waar. Bij mij is het wel heel raar gelopen met Jim, maar ik heb het hem gezegt en toen bleek dat hij ook iets om mij gaf. Zeker als hij je heeft gekust zou ik het risico nemen." Ik aaide door de stijle bruine haren van mijn broer en keek hem in zijn blauwe ogen. "Het komt echt goed. Dat voel ik. Maar je hebt gelijk, ik moet met Jim praten. Dank je, Lou." Ik glimlachte naar hem en sloeg mijn armen in een dankbare knuffel om hem heen. Mijn broer was echt mijn steun en toeverlaat, al was hij er niet vaak. Ik liet hem weer los en stond op. Nu was ik even langer dan hij, dat was ook wel grappig voor de verandering. Een zachte grinnik rolde over mijn lippen. "Ga ervoor, Louis." zei ik hem kort en bemoedigend toe. Ik zou zo opzoek gaan naar Jim, maar eerst moesten we ook nog voor vanavond van alles regelen. Ik viste mijn mobiel uit mijn zak toen die weet trilde. Toen ik zag dat het van Jim was glimlachte ik licht. Jimmy, kunnen we zo ergens rustig praten? Privé bedoel ik. Scotty T Ik moest hem nog een kans geven mijn hart deed teveel pijn zonder hem. Zelfs al hadden we nog niet lang iets.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 15:34 ]


    Bowties were never Cooler

    Lex Huwerd

    Ik schut mijn hoofd 'Ik eet straks rond zes uur met mijn ouders maar bedankt voor het aanbod. 'zullen we benee wat tv kijken?" stel ik hem voor. Ik had mijn One Piece aan en dan trok ik gewoon een deken mee de bank op en wachtte ik daar wel. Ik had geen zin en niet echt honger om eerder te gaan eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Timothy Horan

    Ik knik en ik loop achter hem aan . Lex is eigenlijk best wel aardig. Ik denk alleen dat hij heel onzeker is. En nu heb ik er voor gezorgd dat hij nog meer onzekerder is . Ik glimlach zwakjes en ik kijk naar het beeld scherm.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd.

    Snel fixeer ik mijn haar een beetje en trek een deken uit mijn kast mee en sla hem alvast om en neem het flesje mee. Voorzichtig loop ik de trap af en plof neer in de bank. Ik pak de afstandsbediening en begin te zappen. Ik zie een dansprogamma en laat hem daarop staan. Ik moest eigenlijk weer eens gaan dansen. In Spanje danste ik 8 tot 10 uur in de week en hier niet. Omdat ik erg gepest ben ook bij het dansen aangezien ze het voor homo's vonden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.
    'Zeg het hem. Echt waar. Bij mij is het wel heel raar gelopen met Jim, maar ik heb het hem gezegt en toen bleek dat hij ook iets om mij gaf. Zeker als hij je heeft gekust zou ik het risico nemen,' zei Scotty, en aaide door mijn haren, waarna hij me in de ogen keek. 'Het komt echt goed. Dat voel ik. Maar je hebt gelijk, ik moet met Jim praten. Dank je, Lou,' zei hij glimlachend en sloeg zijn armen dankbaar om mij heen. Daarna liet hij me weer los en stond op. Hij grinnikte kort. 'Ga ervoor, Louis,' zei hij bemoedigend.
    Ik glimlachte. 'Dankje Scotty.'
    Ik stond ook op, waardoor ik nu weer boven mijn broertje uitstak. Ik drukte nog snel een kus op zijn voorhoofd en liep toen weg, terwijl ik Harry sms'te.
    Waar ben je, Hazza? xxxxxx Lou


    "Family don’t end in blood”

    Jim Horan

    Ik zucht en ik denk aan Scott. Ik heb hem gekwetst . Hij heeft het vast uitgemaakt omdat hij nu bang voor me is of omdat hij me niet meer mag. Ik kijk naar de tv en zie dat er een dans programma op stond. Dansen dat deed ik vroeger ook. Ik zat op ballet. Maar na 10 jaar wou ik niet meer. Ik vond het saai. Want ze deden telkens de zelfde oefeningen . '' Nice hou jij ook van dansen ?'' vraag ik aan Lex


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles
    De kalmte die ik een seconde met me meedroeg, wat ervoor zorgde dat Nicky ook iets rustiger werd, was verdwenen op het moment dat ik mijn mond voorbij had gepraat. Nou ja, het was eerder bij de woorden 'Hazz, wat bedoel je? Gestopt met One Direction? Voor... Altijd?' die de gevreesde vragen vormde.
    Een zachte zucht verliet mijn mond waarna ik op mijn lip beet. Moest ik vertellen wat me dwarszat? Moest ik de werkelijke reden vertellen?
    De verbaasde blik van Nicky liet me uiteindelijk knikken. Zij had immers ook verteld wat haar dwarszat.
    'Ik bedoel dat ik inderdaad uit de band stap voor altijd. Ik heb nog een paar dagen bedenktijd gehad, omdat het niet iets is waar je zomaar over kan beslissen of terug kan draaien. Maar ik denk dat mijn besluit wel vast staat, want ik trek dit niet veel langer meer. Het is lastig om de hele dag bij iemand in de buurt te zijn die je gedachten op hol laat slaan, die alles speciaal laat zijn en je niet zeker laat zijn van al je gedachten of gevoelens. Maar dat is maar een kleine deel en verder ga ik het niet vertellen, want dan zitten we hier morgen nog. Laten we het erop houden dat ik het niet meer naar mijn zin heb.' De woorden stroom verliet zacht mijn mond waarna ik een keer diep adem moest halen. Ik wist het zelf niet meer en dan moest je het nog uit gaan leggen ook. 'Sorry, dat ik je hiermee lastig val.'
    Ik had de woorden nog niet uitgesproken of mijn telefoon, die naast me lag, lichtte op. Deze pakte ik er voor een kleine seconde bij en onbewust verscheen een glimlach op mijn gezicht bij het lezen van de afzender. Volg je gevoel en je vind me, want dat is toch altijd zo, Lou? En anders zit ik op een bankje een stuk verderop dan waar wij net zaten. x Hazza

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 16:14 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    LEx Huwerd
    ' Nice hou jij ook van dansen ?'' Ik glimlach 'Stiekem wel maar ik doe het niet meer 'Ik deed het sinds mijn derde maar na achtjaar was ik gesopt' zeg ik zachtjes. Ik zou het echt graag weer willen op pakken en dan met So You Think You Can Dance willen mee doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Ik heb ook gedanst vroeger . Ik deed het vanaf mijn 2e.. Maar naar 10 jaar ben ik gestopt want ik vond het niks meer aan. Ik zat op ballet en elke les deden we weer het zelfde. Ik kreeg toen maar thuis les van een professionele ballet danser maar hij was te streng '' grinnik ik zachtjes. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht als ik weet dat Scott me een berichtje heeft gestuurd. Ja natuurlijk. Ik ben nu nog even bij Lex en ik wacht tot dat zijn ouders terug zijn. Uhmm om 5 uur bij StarBucks ? x Jim

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 16:19 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Scotty heeft gesmst]


    Bowties were never Cooler

    [ oki ik pas mn post ff aan]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Het nieuwe topic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lex Huwerd

    '' Ik heb ook gedanst vroeger . Ik deed het vanaf mijn 2e.. Maar naar 10 jaar ben ik gestopt want ik vond het niks meer aan. Ik zat op ballet en elke les deden we weer het zelfde. Ik kreeg toen maar thuis les van een professionele ballet danser maar hij was te streng '' Ik gniffel even 'Ik ben op mijn derde begonnen. Ik heb Modern gedaan. Na twee jaar wou ik meer en sindsdien doe ik ook Streetdance, Showdance, Jazz-ballet, HipHop en een beetje stijldansen. Alleen doordat het gepest ook daar verder ging aangezien het te gay was ben ik er uiteindelijk af gegaan maar ik zou heel graag weer opnieuw verder gaan en mee doen met een dans progamma maar ik denk dat het niet gaat worden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Timothy Horan
    '' Wie niet waagt wie niet wint zegt mijn moeder altijd '' glimlach ik . '' Je moet het gewoon weer eens proberen Lex. Weet je ? Uit ervaring weet ik hoe het is om gepest te worden. Ik begon kinderen te pesten omdat ik zelf ook gepest werd in die tijd. Alleen ik pestte de kinderen erger. Ik pakte hun lunchgeld af en ik duwde ze gewoon aan de kant als ik er langs wou. Maar daar komt nu verandering in. Ik wil niet meer zo zijn.. '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd

    '' Wie niet waagt wie niet wint zegt mijn moeder altijd '' '' Je moet het gewoon weer eens proberen Lex. Weet je ? Uit ervaring weet ik hoe het is om gepest te worden. Ik begon kinderen te pesten omdat ik zelf ook gepest werd in die tijd. Alleen ik pestte de kinderen erger. Ik pakte hun lunchgeld af en ik duwde ze gewoon aan de kant als ik er langs wou. Maar daar komt nu verandering in. Ik wil niet meer zo zijn.. '' Ik glimlach 'Dat is goed van je dat je wilt veranderen ik denk dat Scott dat wel fijn zal vinden. Hmm Ik denk niet dat ik zo goed zou zijn Ik kan het nog steeds ik dans op mijn kamer nog best vaak alleen daar kan ik de splitt, spagaat en handstandenshit niet meer oefenen maar ik zal daar nooit door komen ik ben daar niet goed genoeg voor' zucht ik teneergeslagen. Misschien gaf ik te snel op maar als je er door gepest bent dan nee dan zou je eerder gedwongen moeten worden. Stiekem danste ik vaker, soms na school na gym mocht ik nog even blijven aangezien de gymdocent een vriend van mijn moeder is en dan daar kon ik dansen wat ik heerlijk vond


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan