• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff


    Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd


    Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - KiliOfDurin
    - James 'Jamie' Hampton - Voltaire - Mamo
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - Roww
    - Brandon Gillis - Houston - Camp
    - Miguel Clark - Agitato - coven
    - Nathan Black - - Roww
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - KiliOfDurin
    - Thomas Ohmen - - LyraPhoenix


    Meisjes:
    - Septime Camille Valerié Dubois - - Fortunatis
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo - Roww
    - Allunga Fox
    - Yani - Allunga
    - Alexis Roselle Smith.
    - Replay - Vexy
    - Alexandra 'Alex' Jane Mooré - Chance - HurtedHeart
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - PotterheadMe
    - Silver Mary 'Jaimy' McCurtan - Mistery - MusicFreakx
    - Cheryl Gold - Samara - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - Appelboompje



    Regels
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    Rollentopic


    Laatste Nieuws:
    Het is nu Woensdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 19:54 ]


    Bowties were never Cooler

    [er wordt niet echt gereageerd op mijn personage]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Roww schreef:
    wie gaat Cheryl te hulp schieten/vieshard uitlachen.. David.. Denise of Nathan?.. hmm


    kies er een...
    :'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Nathan kan misschien naar Steve. Hij staat bij een nieuwe gast, maar als er iets belangrijks is kan hij wel weg.]


    Bowties were never Cooler

    Appelboompje schreef:
    (...)

    kies er een...
    :'D


    ik denk David.. die heeft tenminste een beetje respect voor haar aangezien hij ook leraar is en dus genoeg met datsoort typjes te maken heeft xD


    Little do you know

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Juultje vloog over de baan. Je zou zelfs denken dat ze niet zwanger was. Langzaam aan ging ze langzamer en zakte ze terug in een normale galop. Vanuit hier wist ik haar terug te vangen in haar hele snelle draf en liet haar zo nog een aantal rondes hollen. Toen ze echt uitgeput leek te worden liet ik haar terugzakken in stap en liet haar nog twee rondes uitstappen. Ik stuurde haar toen weer naar Lucy toe en stapte af. Juul zat ondertussen met haar neus al tegen mijn broekzak aan. "Tut, tut, schatje." Ik haalde het snoepje uit mijn zak en gaf het aan haar. Ik keek naar Lucy en keek toen weer naar Juul die er erg bezweet bij stond na dit halve uurtje zware inspanning. Ik aaide over haar natte nek. Haar lange manen plakten er tegenaan. Ik voelde mijn telefoon trillen en keek even. "Ow, Lucy." zei ik met een kort gegrinnik en ik gaf haar een kus op haar wang. "Als jij Sup klaar gaat maken en los gaat rijden ruim ik deze zooi op en zet ik haar op de wei. Daarna kom ik naar de baan. In welke ga je trouwens rijden?" Ik zette mijn cap af en woelde even door mijn haren om ze weer goed te doen. Ze moesten namelijk wel goed zitten. Wie weet kwam er hier een leuke jongen langs.


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    [Nathan kan misschien naar Steve. Hij staat bij een nieuwe gast, maar als er iets belangrijks is kan hij wel weg.]


    oke, is goed :p
    Nathan Black
    Na een tijdje te staan piekeren over wat ik verkeerd gezegt of gedaan had tegen Jaimy besluit ik maar gewoon naar Steve te gaan om te vragen of ik er goed aan gedaan heb de Haflinger tegenover Samara te zetten. Eerst maar even zien waar hij uithangt.
    Als ik alle stallen heb doorzocht kijk ik maar buiten. Scotty T staat ook gewoon in zijn box dus ik neem aan dat hij voor is.
    Ik loop om de stallen heen naar de oprit, gelukkig staat hij daar dus ik loop naar hem toe.
    "Ehm, Steve, er is een halfuur terug nov een haflinger aangekomen, ik heb haar baasje gezegt dat ze het dier wel tdgenover Samara kon zetten omdat die toch leeg staat, maar weet niet of jij dat in gedachten had?" vertel ik hem als ik bij hem sta.


    oke, lazyness.. David komt vanavond x)


    Little do you know

    Steve James Hiddles
    Ik was net bezig met de nieuwe persoon toen Nathan aan kwam lopen. Ik verontschuldigde me naar de jongen en draaide me naar Nathan. Ik dacht even na. "Voor nu wel, maar we hebben die box zaterdag nodig. Ergens moet nog een lege stal zijn met de naam van het paard erop. Weet je hoe hij heet?" Met de start van het seizoen zo dichtbij was het voor mij best stressen. Vooral omdat er ook vrij veel mensen nu nieuw aankwamen. Daarbij was ik bang dat met al die nieuwe paarden die rustig moesten beginnen Scotty op stalrust moest en niet zoals nu in de paddock kon staan voor een halve dag. Dat zou hem zeker niet makkelijker maken. Daarbij zou het hek weer boven zijn staldeur moeten zodat hij niet bij voorbijgangers kon. De komende dagen zouden niet leuk worden voor Scotty. We zou ik met hem starten in de ZZ springen en de Z1 Dressuur. Bij de eerste maakte hij een goede kans, maar dit was het eerste seizoen dat hij in de Z1 dressuur startte, dus dat werd erg spannend. Ik was zoizo trots op mijn grote jongen. Ik keek even naar Nathan. De enige wie ik ook rond Scotty vertrouwde. "Heb je misschien zin om de komende dagen Scotty T bij te rijden? Hij zal namelijk opgehokt moeten zijn tot en met zondag en daar wordt hij niet rustiger van. Ik zal hem 's ochtends losgooien en opjagen, maar als je hem 's middags een uurtje of misschien 2 zou kunnen rijden zou dat geweldig zijn." Ik ging met een hand door mijn rossig blonde krullen.


    Bowties were never Cooler

    Melody Jane McCarter.

    Ik poets verder ondanks dat ik een meisje tegen mij en de jongen naast me hoor praten. Als ik klaar ben met poetsen wil ik de poetskoffer dicht doen waar komt mijn vinger tussen het sluitinkje. Ik kan mijn kreet van pijn nog net inhouden. Ik bijt op mijn lip en de tranen in mijn ogen vallen via mijn wangen naar mijn kin op de grond. Ik schiet omhoog en begin uit gewoonte op mijn vinger te zuigen. Ik aai Mickey en bedenk me dat ik moet trainen. Ik zou willen vragen of iemand hem aan de longeerlijn wil houden aangezien ik iets nieuws wil proberen en dus nog niet zeker weet of het goed gaat als ik het helemaal alleen doe. Ik draai me om en pak de koffer vast terwijl ik naar de zadelkamer loop.


    take me back to the basics and the simple life

    Allunga schreef:
    [er wordt niet echt gereageerd op mijn personage]


    -ze kan naar die van mij toe komen??? ik kon even niet reageren terwijl iemand anders een gesprek aan probeerde te knopen dus ze kan naar Melody komen?-


    take me back to the basics and the simple life

    David Marc Johnson
    Ik rijd Courage buiten het terrein nog even uit zodat hij nog even van de mooie, bergachtige omgeving kan genieten.
    "Laten we maar weer teruggaan, Cour?" vraagik na een half uurtje.
    Courage briest wat instemmend en loopt uit zichzelf al terug naar de stallen, zo braaf is hij.
    Als ik hem dan een uurrjd later in de weide losgslaten heb doe ik het hek zorgvuldig achter me dicht. Ik wil hem natuurlijk niet los hebben lopen. Ookal weet ik dat hij dan enkel naar mij of eten opzoek zal gaan, ik wil het risico niet nemen..
    Als ik langs de binnenbakken loop hoor ik plots een hoge gil, waardoor ik meteen snel de bak in ren, daar zie ik Cheryl op de grond liggen met een paard dat haar verward aankijkt.
    "Gaat het wel? Wat is er gebeurd?" vraag ik haar terwijl ik de bak in loop. Ik weet dat ze een verwaand meisje is, daar ken ik haar al lang genoeg voor, maar ergens hoop nog altijd dat dat een act is, net zoals al die meiden van school die ik altijd zie veranderen tijdens mijn drama lessen.. Maar toch ben ik bang dat dit een hopeloos geval zal zijn..

    Nathan komt weer als ik er zin in heb xD
    Btw, lrt nietop typfouten, ik heb zoveel mogelijk al verbetert.. word echt gek van dit eigenwijze kreng -.-


    Little do you know

    Allunga Fox
    Als de join-up een halfuurtje later ten einde is laat ik me uitgeput op de grond vallen. Voor ik het weet lopen de tranen over mijn wangen. Zo'n join-up maakt niet alleen de band tussen Yani en mij sterker, maar het maakt bij mij ook elke keer weer iets los. Het is voor mij de laatste tijd de enige manier om echt mijn emoties te uiten, sinds de dood van Loorea ben ik veranderd en dat weet ik zelf maar al te goed. Iedereen heeft mij in de steek gelaten, behalve Yani. Ik merk dat hij naast mij is gaan liggen en zijn warme adem in mijn nek blaast. Ik heb hem zo gemist de afgelopen week, ik had langer in IJsland willen blijven zodat we tegelijk hier zouden aankomen, maar ik moest weg van mijn ouders. Over een week moet ik hier naar school en ik kijk er echt tegenop. Het is vast heel anders dan in IJsland, net zoals alles hier anders is dan in IJsland, ik mis IJsland, ik mis mijn andere paarden, ik mis mijn thuis. De snikken worden steeds heviger en ik laat mij even gaan. Het weiland waar ik ben ligt redelijk afgelegen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    Cian Christy Whinter
    'Kun je niet beter op het veld trainen?' Vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Dat kan, maar ik wilde gewoon wat anders dan gras.' De bal werd naar me toe gegooid, waarbij ik de stick en teugels los liet om de bal op te vangen. Hij was wat nat, en zat onder de modder, maar dat geefde niet.
    'Polo speel je sowieso meestal op een veld toch?' Vroeg hij.
    Ik knikte. 'Dat klopt, maar ik kan af en toe raar zijn. Dan spelen we polo met een pompoen tijdens halloween of dan gebruiken we in plaats van een polostick een bezem, maar goed.' Ik stapte af en pakte Wesley bij de teugels en begeleide hem naar James, knoopte de teugels vast, pakte de spullen van de bak op.
    'Nou mijn zin om te trainen zit er nu niet veel in,' zei ik, terwijl ik de valhelm van mijn hoofd haalde.
    'Misschien als je geluk hebt, gaan we vandaag nog met bezems aan de slag.'


    James Hampton
    'Dat kan, maar ik wilde gewoon wat anders dan gras,' vertelde Cian. Ik knikte weer.
    'Dat klopt, maar ik kan af en toe raar zijn. Dan spelen we polo met een pompoen tijdens Halloween of dan gebruiken we in plaats van een polostick een bezem, maar goed,' gaf hij als antwoord op mijn vraag. 'Daar zit wat in. Afwisseling is af en toe wel eens leuk voor paard en ruiter,' zei ik met een glimlach. Cian stapte af en knoopte de teugels vast aan het hek. Ik stak mijn hand uit naar Wesley en liet hem er aan ruiken, waarna ik voorzichtig over zijn hoofd aaide. 'Nou mijn zin om te trainen zit er nu niet veel in,' zei Cian, 'misschien als je geluk hebt, gaan we vandaag nog met bezems aan de slag.' Ik knikte even. 'Hebben jullie zaterdag een belangrijke wedstrijd?' vroeg ik.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Melody Jane McCarter.

    Bij de zadelkamer aangekomen zet ik mijn poetspullen op de plek waar ze horen en pak ik mijn voltige/trickriding zadel en loop ermee naar Mickey. Bij Mickey aangekomen kan ik mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Ik ben natuurlijk weer z'n hoofdstel vergeten. Ik leg het zadel met dekje rustig weg maar sprint dan naar de zadelkamer om het hoofdstel te halen. Als ik weer terug ben zadel ik hem snel op.

    sorry voor het korte stukje...


    take me back to the basics and the simple life

    Lucy Johnson
    Ik richt mijn ogen van mijn mobiel weer naar de rennende pony die inmiddels haar tempo aan het verlagen is naar een snele draf en daarmee nog een paar rondes doorrent tot Timmy haar in een stap terug liet gaan. Na nog twee rondes gestapt te hebben loopt het terug en geeft Juul haar welverdiende beloning.
    Toen Tim op zijn telefoon gekeken had leek hij mijn post gezien te hebben want hij grinnikt kort een "Ow, Lucy" en drukt een kus op mijn wang. "Als jij Sup klaar gaat maken en los gaat rijden ruim ik deze zooi op en zet ik haar op de wei. Daarna kom ik naar de baan. In welke ga je trouwens rijden?"
    Ik knik "Ik denk in die apparte buitenbaan als die leeg is (buitenbaan 1) en anders in een van de twee achter de binnenbanen maar zoiezo buiten... Ik sms het anders wel" grinnik en ik zie hoe hij zijn haar goed doet, "Leuke jongens lopen hier niet hoor Timmy, geef het op dat heb ik ook gedaan" grinnik ik waarna ik weg loop richting de stallen waar ik word begroet door een zwart merriehoofd dat buiten de deur hangt. Ik aai haar een keer over haar neus waarna ik haar halster om doe en haar mee neem naar de poetsplaats waar Timmy net Juul had staan. Hier had ik immers mijn spullen gelaten dus ik zet Special vast en pak uit mijn tas een borstel waarmee ik grondig over haar vacht heen ga tot het zand eraf is.
    Daarna stop ik de borstel terug en haal uit mijn tas een knalgeel dekje en leg dat op haar zwarte rug. Het dekje springt er geheel uit wat me laat grinniken, het ziet er wel leuk uit eigenlijk. Ook besluit ik haar de zelfde kleur gele peesbeschermers om te doen om het af te maken. Ik had toevallig deze spullen teruggevonden in de schuur, na een beurt in de wasmachine zagen ze er weer mooi genoeg uit.
    Uit mijn tas haal ik ook nog even snel mijn chaps die ik vast om doe net als mijn spoortjes, en mijn cap, handschoenen en springzweepje leg ik vast klaar.
    Ik aai special nog een keer langs haar neus en loop richting de zadelkamer waar ik mijn zwarte springzadel en hoofdstel pak en terugloop met de spullen in mijn armen. Het zadel leg ik op Special haar rug waarna ik de singel strak aantrek en terugloop naar mijn spullen.
    Mijn cap zet ik op en maak ik vast en ook mijn handschoenen trek ik vast aan. Hierna doe ik het halster van Special af en vervang het door een hoofstel, mijn zweepje gris ik nog snel mee waarna ik me een weg baan richting de buitenbak die thank god vrij is.
    Mijn telefoon haal ik snel uit mijn zak en ik sms Timmy Ben in buitenbaan 1[/b]. Mijn telefoon stop ik terug en ik loop met het paardje de bak binnen en sluit de deur achter me waarna ik opstijg en haar aanspoor te gaan stappen.
    Na een paar rondjes gestap te hebben zet ik Special even stil en doe mijn been naar voren om haar nog een keer beter aan te singelen, vervolgens stap ik nog een halve ronde en draaf dan aan waarbij ik een paar figuren rijd om haar wat losser te maken.


    Cheryl Gold
    "Gaat het wel? Wat is er gebeurd?" Ik kijk op van de stem die achter me verschijnt en zie daar David staan. Inmiddels kende ik hem wel hij gaf hier les en ik geloof dat hij ook les gaf op een school... "Wat denk je dat er gebeurd is, ik lig hier niet voor mijn lol..?" snauw ik waarna ik op sta en mijn zweep van de grond raap. Die ging ik nodig hebben!
    Wat dacht die stomme rot knol wel niet, gewoon mij eraf gooien dat dacht ik ook zeker. Samara leek door te hebben hoe laat het was toen ik terug mijn voet in de beugels zette en opnieuw opsteeg waarna ik haar direct een slag gaf. Ik zou haar leren, het was maar een waardeloze rotknol. Ze stond op een dure stal, had weidegang, dure spullen, genoeg te eten maar werken wil ze niet en vervolgens mij eraf gooien? Ik dacht het ook! En een nieuwe slag volgde waardoor het paard direct de vaart erin zette opnieuw proberend mij eraf te gooien.



    [ Oeps... lucy is wel heel lang.. :$]

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 21:36 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik knikte naar haar. Ik zuchtte even bij haar volgende woorden. "Mag een jongen niet hopen?" Ik keek haar na en keerde me toen naar Juultje. Ik begon haar rustig uit het karretje en harnas te bevrijden en borg alles netjes op. Toen ze weer alleen in haar hoofdstel zonder teugels stond sloot ik de schuur af en liep met haar terug naar haar stal. Daar borg ik het tuig op en deed haar halster om. Toen nam ik haar mee naar buiten om af te spoelen Toen ze goed afgespoeld was en nog wat met het water had gespeeld nam ik haar mee naar de weilanden en liet haar daar gaan. Ze rende vrolijk door het gras en begon toen ergens te grazen. ik sloot de hekken af en borg ook mijn poetsspulletjes netjes op. Op dat moment voelde ik mijn telefoon trillen. Ik keek even en zag dat het Lucy was. Ik liep naar de buitenbaan en zag haar al op Sup zitten. Ik ging op de rand zitten en keek even. "Wat moet ik doen?" vroeg ik vrolijk. Ik vond het leuk haar zo te zien rijden. Juul kon net L1 rijden, dus ik vond dit erg knap.


    Bowties were never Cooler