• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff


    Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd


    Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - KiliOfDurin
    - James 'Jamie' Hampton - Voltaire - Mamo
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - Roww
    - Brandon Gillis - Houston - Camp
    - Miguel Clark - Agitato - coven
    - Nathan Black - - Roww
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - KiliOfDurin
    - Thomas Ohmen - - LyraPhoenix


    Meisjes:
    - Septime Camille Valerié Dubois - - Fortunatis
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo - Roww
    - Allunga Fox
    - Yani - Allunga
    - Alexis Roselle Smith.
    - Replay - Vexy
    - Alexandra 'Alex' Jane Mooré - Chance - HurtedHeart
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - PotterheadMe
    - Silver Mary 'Jaimy' McCurtan - Mistery - MusicFreakx
    - Cheryl Gold - Samara - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - Appelboompje



    Regels
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    Rollentopic


    Laatste Nieuws:
    Het is nu Woensdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 19:54 ]


    Bowties were never Cooler

    [mijn persoontje loopt over de stal met haar paard en is nieuw]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    -er kwam iemand naar Melody ote maar ik heb geen idee ho ver die nu is :(-


    take me back to the basics and the simple life

    [Veel eetplezier, I'll wait :) Let er niet op dat Jaimy zo vreemd doet, ze is niet echt goed in vrienden maken, daar wordt ze heel nerveus van]

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 17:34 ]


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    PotterheadMe schreef:
    -er kwam iemand naar Melody ote maar ik heb geen idee ho ver die nu is :(-

    [Alex heeft zich voorgesteld aan Miguel en Medody, maar Miguel ging een gesprek met haar aan al waren het uiteindelijk maar een laar posts (:]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    [Alex heeft zich voorgesteld aan Miguel en Medody, maar Miguel ging een gesprek met haar aan al waren het uiteindelijk maar een laar posts (:]


    -maar dan is het dom om daar nog op te antwoorden..-


    take me back to the basics and the simple life

    HeartGrenade schreef:
    Jaimy
    Nathan geeft me wat uitleg over waar ik Misty neer kan zetten. Dus ik breng haar naar de stal hier tegenover. Hij blijft het hebben over ene Steve, wie zou dat zijn? Ik maak Misty los, geef haar een klopje en kijk of ze het leuk vindt. Ze laat direct haar hoofd te zakken om te grazen van haar hooi. Ik schuif de deur dicht en draai me weer naar Nathan. 'Maar dit is mijn laatste box, dus je hoeft me niet meer te helpen met mesten,' zegt hij. Hij legt zijn vork in de kruiwagen en zet die ene beetje aan de kant. "Ik hoop dat je je hier een beetje thuis zal voelen, maar dat lukt vast wel want er is sinds vandaag nog een meisje met een haflinger. Dus ik denk dat je het vast wel met haar kan vinden" zegt hij. 'Ga je mee? Dan leeg ik deze kruiwagen even en dan kan ik je wel een rondleiding geven,' zegt hij glimlachend. Ik knik. 'Ja, super! Rijden komt er toch niet van, heb geen BH aan, ben ik vergeten,' lach ik, maar dan realiseer ik me hoe stom dat wel niet moet overkomen. Wat ben ik toch een sukkel. 'Oh, euhm.. Dat klonk vast raar,' mompel ik verlegen.


    Nathan Black
    ''Ja, super! Rijden komt er toch niet van, heb geen BH aan, ben ik vergeten,'' zegt ze dan lachend. Ik grinnik zacht bij de laatste woorden maar let er verder niet op.
    ''Oh, euhm.. Dat klonk vast raar,'' mompelt ze dan verlegen. Ik grinnik zacht en knik.
    "Ja, dat klonk wel een beetje vreemd, maar ach zoiets zeggen we allemaal wel een keer, toch?" zeg ik met een glimlach tegen haar. Ik leeg de kruiwagen op de mestbult. De kruiwagen zet ik terug waar deze altijd staan en dan loop ik met Jaimy het terrein over.
    "Nou, zoals je ziet zijn daar de longeerkralen, daar achter de paddocks en om de hoek zijn de binnen- en buiten bakken" vertel ik haar ondertussen.
    "Ook is er een restaurant binnen in het hoofdgebouw, dus als je honger hebt of dorst kun je daar vaak wel terecht" vervolg ik mijn verhaaltje. Ik moet Steve zo maar even opzoeken om te vragen of er nog extra klusjes zijn vandaag..


    Little do you know

    PotterheadMe schreef:
    (...)

    -maar dan is het dom om daar nog op te antwoorden..-


    Je kan doen dat Melody er niet echt op reageerd en gewoon bezig gaat met haar paard, om vervolgens te gaan rijden of zo? d:


    Little do you know

    [ik heb al 2 post gemaakt met mijn persoontje, met alle mogelijkheid om daar op te reageren, maar niemand reageert]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    LyraPhoenix schreef:
    Cian Christy Whinter
    Met Wesley aan de teugels, liep ik naar de buitenbaan, die vrij was. Mijn team was er vandaag niet, dus moest ik het maar alleen doen. Ik knoopte Wesley vast aan het hek en legde mijn spullen bij elkaar op de grond.
    'Moet even twee pionnen halen, ben zo terug.' Ik liet Wes achter en jogde richting de opbergruimte. Ik zag volgens mij iemand bekends staan bij de poetsplaats, maar kon even niet omhoog halen.
    De opbergruimte was opgeruimd en vond al snel twee perfecte pionen die als doel gebruikt konden worden. Ik liep terug over het erf naar Wesley, die ongeduldig stond te trappelen.
    'Oke, we gaan trainen,' zei ik tegen Wesley, knoopte de teugels los van het hek en begeleide hem de bak in. Mijn spullen haalde ik nog onder het hek vandaan, waarbij ik hem in het midden zet. Ik haalde nog even de spullen op, pakte hem bij de teugels en steeg op.


    James Hampton
    Het overtollige water wat ik met het zweetmes van Voltaire afhaalde, kwam spetterend op de grond terecht. Ik was zelf ook al nat geworden van al het water, maar dat was niet te voorkomen. Ik werd altijd wel nat als ik Voltaire afspoelde, ook al deed ik nog zo mijn best mezelf niet nat te maken. Toen ik het gevoel had dat ik echt al het water wat ik nog van Voltaire af kon krijgen, er af had gehaald, liep ik nog een paar rondjes met het paard, zodat ik hem niet kletsnat de stal in hoefde te zetten. Ik was altijd als de dood dat het paard het ijskoud zou krijgen en met zo'n top paard als Voltaire wou ik dat risico ook absoluut niet lopen. Eenmaal in zijn stal gaf ik Voltaire nog een snoepje, dat had ie wel verdiend. Ik vond dat je een paard altijd moest belonen, zeker als ie het zo goed had gedaan als vandaag, maar ook op dagen dat het iets minder ging. Ik aaide het dier nog over zijn hoofd en liep toen naar buiten. De bedrijvigheid buiten was nog niet afgezakt. Er was altijd genoeg te doen, een aantal dagen voor de kick-off van het nieuwe wedstrijdseizoen. Verderop zag ik iemand bezig met het spelen van polo, in zijn eentje. Ik liep er naar toe en leunde tegen het hek aan. Polo vond ik altijd één van de leukste dingen om naar te kijken, het verveelde nooit. De jongen op het paard kwam me niet heel erg bekend voor, het enige wat ik wist, was dat hij bij het polo-team hoorde. Dat was eigenlijk ook behoorlijk vanzelfsprekend, aangezien je polo moeilijk in je eentje kon spelen.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Allunga schreef:
    [ik heb al 2 post gemaakt met mijn persoontje, met alle mogelijkheid om daar op te reageren, maar niemand reageert]


    Dit heb ik ook hoor, heb vaak zat met Denise & David gepost maar er word niet op gereageert.
    Maar als je er één quote dan wil ik er wel op reageren met Denise of David?


    Little do you know

    Allunga schreef:
    Allunga Fox
    Ik merk dat Yani heel onrustig is, waarschijnlijk komt het door de lange reis en de nieuwe omgeving. Ik pak wat lavendelolie uit mijn poetsdoos en druppel het op een poetsdoek. Ik masseer hem met de doek tof ik merk dat hij wat rustiger is. Ik leun wat tegen hem aan en denk terug aan het begin, toen hij nog een veulen was. Ik was net 11 toen hij bij ons kwam en ik zie hem nog zo voor me. Wild en onrustig. Net uit de wilde natuur gehaald, zijn hele familie verloren. Ik snapte in eerste instantie niet waarom hij bij ons kwam, wij hadden vooral IJslanders en niet echt ervaring met wilde paarden. Mijn ouders konden niks met hem , maar ik was door hem gefascineerd. Elke dag ging ik in zijn wei mijn huiswerk maken en hij kwam steeds dichterbij totdat ik hem uiteindelijk kon aaien zonder dat hij gelijk wegliep. Ik heb hem tam gemaakt en zelf getraind. Ik wordt opgeschrokken uit mijn gedachten door het gehinnik van Yani, hij is het vertroetelen beu. Ik ruim snel de borstels op en maak hem dan los. Ik loop naar zijn stal waar ik mijn poetsbox dump en besluit dan om een rondje over het terrein te lopen zodat Yani een beetje kan wennen aan zijn nieuwe omgeving


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Thomas Ohmen
    De les was afgelopen zodat ik tijd had om eens de nieuwkomers te verwelkomen. Een meisje had even moeite met het afstappen, maar algauw kwam ze erachter hoe het moest.
    Kinderen waren leuk, maar hijzelf zou er nooit een willen. Zelfs niet op zijn vijfendertigste.
    Met een grote pas, liep hij naar de stallen, gooide zijn leren jas uit en waste zijn handen. Even kijken of er mensen waren die willde weten wie hun instructeur was.

    Cian Christy Whinter
    Ik zat op mijn paard met de polostick in mijn handen en staarde naar het doel. Ik klikte zachtjes, waardoor Wesley zachtjes begon te lopen, ik klikte nog eens met mijn tong en hij maakte aanstalte om over te gaan op draf.
    Ik legde mijn teugels in de rechterhand en de stick in de andere (ik was linkshandig). Met een grote boog, draafde ik op de bal af en sloeg met een volle vaart tegen de bal waardoor die een aantal meters vooruit rolde. Even had ik niet in de gaten dat er iemand keek, maar toen ik beter keek bleek het wel zo te zijn. Met mijn hakken in de zij, liet ik Wesley over gaan op stap en liet hem buitenlangs naar de jongen stappen en trok zachtjes aan de teugel om hem stil te laten staan.
    'Nieuwschierig?' Vroeg ik hem, ookal kende ik hem niet. Ik wilde gewoon sociaal doen.


    Vampire + Servant = Servamp

    David Marc Johnson
    Als er plots nog een nieuw gezicht verschijnt op het terrein laat ik Courage stappen naar de rand van de buitenbak waarna ik een vrolijke 'goedenmiddag' laat horen naar het meisje.
    "Dus, nog een nieuw gezicht" zeg ik glimlachend als ze door heeft dat ik het tegen haar had "Ik moet me even voorstellen, dat vind ik wel zo netjes" begin ik dan grinnikend "David Johnson, en jij bent?" ik voel ondertussen hoe Courage ongeduldig heen en weer trappelt, hij is slecht in stil staan.. als hij stil staat lijkt het er altijd op alsof hij aan het dansen is. Iets wat ik en vele anderen best grappig vinden. Tja, ik heb nu eenmaal een bijzonder en apart paard.


    Zo (:
    Alsjeblieft d:


    Little do you know

    Allunga Fox
    Na een poosje gelopen te hebben over het terrein kom ik met Yani aan bij de buitenbak . Ik zie een jongen rijden op een prachtig gevlekt paard. Hij rijdt vast wedstrijden. Ik wil dit jaar met Yani ook beginnen met wedstrijden, hij is een heerlijk paard voor western en cross country, alhoewel de omgeving hier natuurlijk wel heel anders is dan waar wij zijn opgegroeid. Ik ben benieuwd hoe mijn lieverd het doet tegen andere paarden. De jongen komt met zijn paard naar me toe lopen en stelt zich voor.
    "Hoi, ik ben Allunga Fox, nieuw hier. Leuk je te ontmoeten. Wie is die prachtige dame(?) die jij daar bereidt?"
    Ik merk dat Yani een beetje onrustig wordt in de buurt van het nieuwe paard dat zelf ook niet bepaald stil staat.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    mijn grote god spammerds...


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign