• Oké, dit mag dan wel in het Justinbieber-subforum staan, maar eigenlijk hebben fans hier niets te zoeken want ik zal meneer Bieber niet in het positieve zonnetje zetten. Hij heeft een foto online gezet - or so it seems - van zichzelf met een script.
    Ik vind gewoon echt niet dat hij die rol verdient. Nu kun je protesteren van; wie ben jij om dat te zeggen?
    Nou, laat ik het zo zeggen; ik ben een groot fan van deze films en ik zou het echt niet waarderen mocht meneer Bieber hier een rol in krijgen. Ik ben geen hater maar ik kan hem soms gewoon niet uit staan en daarom zou hij voor mij de films verpesten.


    His big break?! Justin Bieber posted a photo of a Batman Vs. Superman script with the caption '#robin??' on Friday
    In the Instagram snap, the Baby hitmaker is holding up the personalised script, printed with 'Bieber' across the front.
    A fan of taking photos of himself, he also made sure to capture his reflection in the mirror as he used his smartphone to take the shot.
    With a caption of '#robin??,' the YouTube sensation left fans wondering whether he may be auditioning for the upcoming role in Henry Cavill's sequel to Man Of Steel.

    Ik hoop daarom serieus dat dit een grap is.

    Roar schreef:
    Ik ga het alleen maar meer hopen nu, voor alle haters en mensen die van de films houden.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Roar schreef:
    Ik ga het alleen maar meer hopen nu, voor alle haters en mensen die van de films houden.

    Alsjeblieft zeg, ga nou geen reacties uitlokken hier want je bent een beetje kinderachtig bezig nu.

    Draculea schreef:
    (...)
    Alsjeblieft zeg, ga nou geen reacties uitlokken hier want je bent een beetje kinderachtig bezig nu.


    Moet jij zo nodig zeggen.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Salvare schreef:
    (...)

    Moet jij zo nodig zeggen.

    Hoezo ben ik kinderachtig?

    Draculea schreef:
    (...)
    Hoezo ben ik kinderachtig?


    Waarom zou Justin ineens acteur moeten worden? Als ik auditie zou kunnen doen of een rol kreeg aangeboden en ik was net zo beroemd zou ik het nog doen, ook al was ik enkel zangeres. Het slaat nergens op dat 'ineens alle zangers acteur moeten worden' of wat dan ook. Niet alle fans zijn het er mee eens, dus waarom zou iedere fan zo makkelijk meegaan met het idee? Misschien is het niet kinderachtig maar het klinkt nogal gemeen, voor mijn part dan.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Draculea schreef:
    (...)
    Alsjeblieft zeg, ga nou geen reacties uitlokken hier want je bent een beetje kinderachtig bezig nu.


    Dan ben ik maar kinderachtig hé, niks aan te doen. En ik lok helemaal niets uit. Ik zeg gewoon wat ik ga doen, als dat soms niet verboden is.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Salvare schreef:
    (...)

    Waarom zou Justin ineens acteur moeten worden? Als ik auditie zou kunnen doen of een rol kreeg aangeboden en ik was net zo beroemd zou ik het nog doen, ook al was ik enkel zangeres. Het slaat nergens op dat 'ineens alle zangers acteur moeten worden' of wat dan ook. Niet alle fans zijn het er mee eens, dus waarom zou iedere fan zo makkelijk meegaan met het idee? Misschien is het niet kinderachtig maar het klinkt nogal gemeen, voor mijn part dan.

    Dat is waarom ik zei dat ik van mijn pad afweek qua onderwerp. Het gaat me hier helemaal niet om. Het gaat mij er enkel om dat hij misschien een rol zou krijgen (die ook nog redelijk groot zou kunnen zijn) in die film en dat vind ik gewoon geen prettig idee.
    En 99% van de fans zal er geen problemen mee hebben dat hij in die film zou spelen. Ik zeg hiermee niet dat ze de film ook daadwerkelijk gaan kijken, ik zeg enkel dat ze er niet snel moeite mee zouden hebben.

    Ik heb geen flauw idee of hij kan acteren en op zich kan het me weinig schelen of hij het probeert of niet, maar het probleem met een film is dat hij voor mij gewoon nooit geloofwaardig zal overkomen als welk personage dan ook. Hij is te bekend als zichzelf, Justin Bieber, de popsensatie die ten allen tijden een horde gillende meisjes (of jongens) om zich heen heeft. Dat is allemaal prima, maar het zal het voor mij wel enorm lastig maken om hem als iets anders te zien.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Roar schreef:
    (...)

    Dan ben ik maar kinderachtig hé, niks aan te doen. En ik lok helemaal niets uit. Ik zeg gewoon wat ik ga doen, als dat soms niet verboden is.

    Misschien niet met opzet, maar met die reactie kan je wel degelijk reacties uitlokken. Maargoed, ik ga hier ook niet verder op in want dat gaat offtopic.

    Het is niet de bedoeling dat dit topic uitloopt op een ruzie @ Draculea, Salvare en Roar. Blijf beleefd, respecteer elkaars mening en blijf ontopic


    Miep

    Square schreef:
    Ik heb geen flauw idee of hij kan acteren en op zich kan het me weinig schelen of hij het probeert of niet, maar het probleem met een film is dat hij voor mij gewoon nooit geloofwaardig zal overkomen als welk personage dan ook. Hij is te bekend als zichzelf, Justin Bieber, de popsensatie die ten allen tijden een horde gillende meisjes (of jongens) om zich heen heeft. Dat is allemaal prima, maar het zal het voor mij wel enorm lastig maken om hem als iets anders te zien.

    Netjes gezegd. Zo zie ik het ook inderdaad. Nja, nu is het een kwestie van afwachten denk ik om te horen of hij erin komt of niet.

    Bombalurina schreef:
    Het is niet de bedoeling dat dit topic uitloopt op een ruzie @ Draculea, Salvare en Roar. Blijf beleefd, respecteer elkaars mening en blijf ontopic

    Dat had ik al in mijn reactie boven jou vermeld. (;

    Hatsumomo schreef:
    Als hij enkel auditie gaat doen, nemen ze hem vast niet.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Draculea schreef:
    (...)
    Dat had ik al in mijn reactie boven jou vermeld. (;


    Dat weet ik, maar ik wilde het toch nog even aankaarten c:


    Miep

    I dont care. Ik hou niet van superman en batman, en ook niet van Justin Bieber.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''