• Oké, dit mag dan wel in het Justinbieber-subforum staan, maar eigenlijk hebben fans hier niets te zoeken want ik zal meneer Bieber niet in het positieve zonnetje zetten. Hij heeft een foto online gezet - or so it seems - van zichzelf met een script.
    Ik vind gewoon echt niet dat hij die rol verdient. Nu kun je protesteren van; wie ben jij om dat te zeggen?
    Nou, laat ik het zo zeggen; ik ben een groot fan van deze films en ik zou het echt niet waarderen mocht meneer Bieber hier een rol in krijgen. Ik ben geen hater maar ik kan hem soms gewoon niet uit staan en daarom zou hij voor mij de films verpesten.


    His big break?! Justin Bieber posted a photo of a Batman Vs. Superman script with the caption '#robin??' on Friday
    In the Instagram snap, the Baby hitmaker is holding up the personalised script, printed with 'Bieber' across the front.
    A fan of taking photos of himself, he also made sure to capture his reflection in the mirror as he used his smartphone to take the shot.
    With a caption of '#robin??,' the YouTube sensation left fans wondering whether he may be auditioning for the upcoming role in Henry Cavill's sequel to Man Of Steel.

    Ik hoop daarom serieus dat dit een grap is.

    Justin Bieber in een superhelden film?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Arashikage schreef:
    (...)

    Nou precies. Er was al onrust toen Ben Affleck werd gecast als Bats, maar ik vind dat ze gewoon moeten afwachten. Er werd ook een hoop gezegd over Heath Ledger toen hij werd gecast in The Dark Knight als The Joker.
    En kijk nou eens hoe hij dat karakter neerzette, dus ik zeg zelf afwachten en dan pas je mond opentrekken c:

    Dat zijn uit zichzelf al acteurs. Dat is heel anders. Johnny Depp is ook heel groot. Maar bij hem denk ik niet. 'He, Johnny Depp.' Hij is gewoon een karakter in een film. Je kijkt dan niet naar hem, maar het personage dat hij speelt. Justin blijft in mijn ogen Justin. Net als ik de ogen van heel veel andere mensen.
    Ik snap best dat mensen dat niet hebben en dat is hun mening. Net als ik de mijne heb.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    Dat zijn uit zichzelf al acteurs. Dat is heel anders. Johnny Depp is ook heel groot. Maar bij hem denk ik niet. 'He, Johnny Depp.' Hij is gewoon een karakter in een film. Je kijkt dan niet naar hem, maar het personage dat hij speelt. Justin blijft in mijn ogen Justin. Net als ik de ogen van heel veel andere mensen.
    Ik snap best dat mensen dat niet hebben en dat is hun mening. Net als ik de mijne heb.


    Nou inderdaad. Ik wacht mooi af tot dat ze de eerste teaser/trailer hebben laten zien, want hij gaat in Premiëre in 2015 en beginnen met filmen in Februari. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Bombalurina schreef:
    Hell no. Geen Bieber in mijn heilige films(no_chears)


    ' Nyctophilia '

    Sinistre schreef:




    this ^^

    please no no just NO.. geen Justin Bieber oh my god hij verdient de rol inderdaad niet O.o


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Roar schreef:
    Ik ga het alleen maar meer hopen nu, voor alle haters en mensen die van de films houden.


    Same here..:Y)

    HAHAHA . Nee.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Oh dear God, please no D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Ik zie je punt hélemaal, het zou de film voor mij ook verpesten. Al denk en hoop ik dat ze hem nooit zouden kiezen.


    You are beautiful, you are love.

    Elita schreef:
    (...)

    Nou precies. Er was al onrust toen Ben Affleck werd gecast als Bats, maar ik vind dat ze gewoon moeten afwachten. Er werd ook een hoop gezegd over Heath Ledger toen hij werd gecast in The Dark Knight als The Joker.
    En kijk nou eens hoe hij dat karakter neerzette, dus ik zeg zelf afwachten en dan pas je mond opentrekken c:


    Ben Affleck en Heath Ledger zijn acteurs, dus meestal ken je de karakters die ze neerzetten, niet hun namen. Maar Justin Bieber is bekend geworden als zichzelf, een zanger. Het zou toch ook raar zijn als One Direction ineens Harry Potter binnenwandelde?

    Callitte schreef:


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown