• Oké, dit mag dan wel in het Justinbieber-subforum staan, maar eigenlijk hebben fans hier niets te zoeken want ik zal meneer Bieber niet in het positieve zonnetje zetten. Hij heeft een foto online gezet - or so it seems - van zichzelf met een script.
    Ik vind gewoon echt niet dat hij die rol verdient. Nu kun je protesteren van; wie ben jij om dat te zeggen?
    Nou, laat ik het zo zeggen; ik ben een groot fan van deze films en ik zou het echt niet waarderen mocht meneer Bieber hier een rol in krijgen. Ik ben geen hater maar ik kan hem soms gewoon niet uit staan en daarom zou hij voor mij de films verpesten.


    His big break?! Justin Bieber posted a photo of a Batman Vs. Superman script with the caption '#robin??' on Friday
    In the Instagram snap, the Baby hitmaker is holding up the personalised script, printed with 'Bieber' across the front.
    A fan of taking photos of himself, he also made sure to capture his reflection in the mirror as he used his smartphone to take the shot.
    With a caption of '#robin??,' the YouTube sensation left fans wondering whether he may be auditioning for the upcoming role in Henry Cavill's sequel to Man Of Steel.

    Ik hoop daarom serieus dat dit een grap is.

    Ach, Batman wordt ook al gespeeld door Ben Affleck, dus ik was toch niet perse van plan om iets als dat te gaan kijken.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik denk, dat als hij erin gaat spelen, hij toch gezien zal worden als Justin Bieber, en niet als een superheld.


    Tijd voor koffie.

    Wait wait wait. Hij heeft al eerder getweet dat ie iets voor Funny or Die ging doen alweer, dus daar kan het script ook voor zijn. Maar hopelijk is het voor de film.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roar schreef:
    Wait wait wait. Hij heeft al eerder getweet dat ie iets voor Funny or Die ging doen alweer, dus daar kan het script ook voor zijn. Maar hopelijk is het voor de film.
    Hahahaha. Sorry maar deze reactie was echt grappig. Ik lig hier echt in een deuk.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Sinistre schreef:


    I wish it was true.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fortunatis schreef:
    Ik denk, dat als hij erin gaat spelen, hij toch gezien zal worden als Justin Bieber, en niet als een superheld.

    Eerder als een superwijf :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roar schreef:
    Wait wait wait. Hij heeft al eerder getweet dat ie iets voor Funny or Die ging doen alweer, dus daar kan het script ook voor zijn. Maar hopelijk is het voor de film.

    I call hoax. :Y)

    Dan hoop ik al dan nog dat zijn personage sterft, mocht hij een rol krijgen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Nee, dat was een zieke grap.
    En ten tweede heeft hij niet de Dick Grayson/Robin of Nightwing looks.
    En ten derde wordt de hele DC fandom kwaad op de bedenkers.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Sinistre schreef:




    Ik hoop dat hij die rol niet krijgt, gewoon omdat hij al verwaand is en dit het nog erger zou maken.


    Queer zijn is gewoon alles

    Square schreef:
    Ik heb geen flauw idee of hij kan acteren en op zich kan het me weinig schelen of hij het probeert of niet, maar het probleem met een film is dat hij voor mij gewoon nooit geloofwaardig zal overkomen als welk personage dan ook. Hij is te bekend als zichzelf, Justin Bieber, de popsensatie die ten allen tijden een horde gillende meisjes (of jongens) om zich heen heeft. Dat is allemaal prima, maar het zal het voor mij wel enorm lastig maken om hem als iets anders te zien.


    precies dit.
    De mensen die ik ken die van superhelden shit houden, zitten hier echt niet op te wachten. en roepen nu al, dat als hij de rol krijgt, ze niet eens meer gaan kijken, omdat het alles zou verpesten. want dat is een iets andere catogorie, dan gillende fangirls.
    Je zet gewoon geen karakter meer neer dan. Het is en blijft dan gewoon justin bieber.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 13:43 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)

    precies dit.
    De mensen die ik ken die van superhelden shit houden, zitten hier echt niet op te wachten. want dat is een iets andere catogorie, dan gillende fangirls.


    Ik ben daar een van, en op gillende Beliebers in de DC/Batman/Superman fandom zit ik TOTAAL niet te wachten, ik ben niet de enigste trouwens.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Arashikage schreef:
    (...)

    Ik ben daar een van, en op gillende Beliebers in de DC/Batman/Superman fandom zit ik TOTAAL niet te wachten, ik ben niet de enigste trouwens.

    Ik doe zelf een Film opleiding, dus ik ken heel veel mensen die van dat soort films houden en die zeggen precies hetzelfde.
    Zelf hou ik er niet van, maar zelfs ik ben er op tegen. Want ik snap best dat het heel het idee van de film verpest.
    Ik zou er niet aan moeten denken dat hij opeens het beeld in loopt, bij mijn favorieten films.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 13:45 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    Ik doe zelf een Film opleiding, dus ik ken heel veel mensen die van dat soort films houden en die zeggen precies hetzelfde.
    Zelf hou ik er niet van, maar zelfs ik ben er op tegen. Want ik snap best dat het heel het idee van de film verpest.
    Ik zou er niet aan moeten denken dat hij opeens het beeld in loopt, bij mijn favorieten films.


    Nou precies. Er was al onrust toen Ben Affleck werd gecast als Bats, maar ik vind dat ze gewoon moeten afwachten. Er werd ook een hoop gezegd over Heath Ledger toen hij werd gecast in The Dark Knight als The Joker.
    En kijk nou eens hoe hij dat karakter neerzette, dus ik zeg zelf afwachten en dan pas je mond opentrekken c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Arashikage schreef:
    (...)

    Ik ben daar een van, en op gillende Beliebers in de DC/Batman/Superman fandom zit ik TOTAAL niet te wachten, ik ben niet de enigste trouwens.


    En waarom zouden het perse gillende fans moeten zijn, en mogen het geen fans zijn van juist dat fandom? Er zijn genoeg fan van beiden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."