• Oké, dit mag dan wel in het Justinbieber-subforum staan, maar eigenlijk hebben fans hier niets te zoeken want ik zal meneer Bieber niet in het positieve zonnetje zetten. Hij heeft een foto online gezet - or so it seems - van zichzelf met een script.
    Ik vind gewoon echt niet dat hij die rol verdient. Nu kun je protesteren van; wie ben jij om dat te zeggen?
    Nou, laat ik het zo zeggen; ik ben een groot fan van deze films en ik zou het echt niet waarderen mocht meneer Bieber hier een rol in krijgen. Ik ben geen hater maar ik kan hem soms gewoon niet uit staan en daarom zou hij voor mij de films verpesten.


    His big break?! Justin Bieber posted a photo of a Batman Vs. Superman script with the caption '#robin??' on Friday
    In the Instagram snap, the Baby hitmaker is holding up the personalised script, printed with 'Bieber' across the front.
    A fan of taking photos of himself, he also made sure to capture his reflection in the mirror as he used his smartphone to take the shot.
    With a caption of '#robin??,' the YouTube sensation left fans wondering whether he may be auditioning for the upcoming role in Henry Cavill's sequel to Man Of Steel.

    Ik hoop daarom serieus dat dit een grap is.

    Hij kan echt opbokken.
    Hij gaat de film helemaal verpesten. Zo'n puber jochie met allemaal 13 jarige fangirls als acteur.

    ''Ik kan 'zingen', dus ik kan ook acteren''
    NEE.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Hij kan echt opbokken.
    Hij gaat de film helemaal verpesten. Zo'n puber jochie met allemaal 13 jarige fangirls als acteur.

    ''Ik kan 'zingen', dus ik kan ook acteren''
    NEE.


    Leuk dat ik dertien word genoemd, dat stel ik zeer op prijs. Alle fans zijn nu een jaar hoger geschat. Heel erg bedankt.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roar schreef:
    (...)

    Leuk dat ik dertien word genoemd, dat stel ik zeer op prijs. Alle fans zijn nu een jaar hoger geschat. Heel erg bedankt.
    Ik noemde jou niet eens, maar oké. Als je op elke 'negatieve' reactie gaat reageren, ga je gang. Lok je alleen maar dingen mee uit.

    Alsjeblieft, btw. Np np.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 21:17 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Ik noemde jou niet eens, maar oké. Als je op elke 'negatieve' reactie gaat reageren, ga je gang. Lok je alleen maar dingen mee uit.

    Alsjeblieft, btw. Np np.


    Dat is niet aardig. Het kwam recht uit mijn hart ;c.
    Ik ben ook zo'n dertienjarige fangirl -alleen dan met vier jaar erbij- dus ik voel me zeer aangesproken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roar schreef:
    (...)

    Leuk dat ik dertien word genoemd, dat stel ik zeer op prijs. Alle fans zijn nu een jaar hoger geschat. Heel erg bedankt.

    Het overgrote deel van zijn fans zijn gewoon rond de 13/14. Dat heb je met zo'n 'artiesten'

    OT: Oh God, hij zou de film voor mij alleen maar verpesten, dus liever niet..


    Take me to wonderland

    Roar schreef:
    (...)

    Dat is niet aardig. Het kwam recht uit mijn hart ;c.
    Ik ben ook zo'n dertienjarige fangirl -alleen dan met vier jaar erbij- dus ik voel me zeer aangesproken.
    Huilen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Morrowind schreef:
    Dan hoop ik al dan nog dat zijn personage sterft, mocht hij een rol krijgen.

    Waarschijnlijk zou ik het niet eens af kunnen kijken, áls hij erin speelt. Justin blijft gewoon Justin, ik kan hem echt niet serieus nemen.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 10:39 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dat doet me trouwens denken aan die film met Taylor Lautner, die was toch ook zo negatief beoordeeld :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roar schreef:
    (...)

    Dat is niet aardig. Het kwam recht uit mijn hart ;c.
    Ik ben ook zo'n dertienjarige fangirl -alleen dan met zes jaar erbij- dus ik voel me zeer aangesproken.


    Anyways, ik zou 't leuk voor hemzelf vinden. Ook snap ik dat mensen die echt houden van Batman/Superman, het niet zullen waarderen omdat Justin nou eenmaal geen acteur is en omdat sommige mensen gewoon een rothekel aan 'm hebben.. Maar aan de andere kant; misschien is hij wel heel goed en valt het uiteindelijk wel mee?


    To infinity and beyond •

    Twist schreef:
    (...)
    Het overgrote deel van zijn fans zijn gewoon rond de 13/14. Dat heb je met zo'n 'artiesten'

    OT: Oh God, hij zou de film voor mij alleen maar verpesten, dus liever niet..


    Maar jij - en iedereen die hier zit - weet dat er hier maar weinig van op Q zitten en het overgrote deel hier, gewoon boven de 16 is. Dus vind 't een beetje irritant worden dat ik met een 13 jarige vergelijkt wordt, terwijl ik 19 ben.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Maar jij - en iedereen die hier zit - weet dat er hier maar weinig van op Q zitten en het overgrote deel hier, gewoon boven de 16 is. Dus vind 't een beetje irritant worden dat ik met een 13 jarige vergelijkt wordt, terwijl ik 19 ben.

    Dus? Blijft het alsnog een feit dat het overgrote deel tussen de 13 en de 14 is. Ze heeft dus gewoon gelijk :'D
    Daarbij, waarom voel je je aangesproken als je geen irritante 13/14 jarige fangirl bent? Dat doe je toch echt zelf.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Dus? Blijft het alsnog een feit dat het overgrote deel tussen de 13 en de 14 is. Ze heeft dus gewoon gelijk :'D
    Daarbij, waarom voel je je aangesproken als je geen irritante 13/14 jarige fangirl bent? Dat doe je toch echt zelf.


    Ik voel me niet aangesproken, want ik weet dat ik me zo niet gedraag, maar het is vervelend om elke keer die vergelijking te zien. Snap je?


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Maar jij - en iedereen die hier zit - weet dat er hier maar weinig van op Q zitten en het overgrote deel hier, gewoon boven de 16 is. Dus vind 't een beetje irritant worden dat ik met een 13 jarige vergelijkt wordt, terwijl ik 19 ben.

    Ik zeg toch niet dat jij 13 bent? Ik zeg gewoon dat een groot deel 13/14 jaar is. Heb ik ooit gezegd dat iedereen van dat fandom 13 is? Het is niet mijn fout dat JB vooral 13-jarige aantrekt. :')


    Take me to wonderland

    Father schreef:
    (...)
    Dus? Blijft het alsnog een feit dat het overgrote deel tussen de 13 en de 14 is. Ze heeft dus gewoon gelijk :'D
    Daarbij, waarom voel je je aangesproken als je geen irritante 13/14 jarige fangirl bent? Dat doe je toch echt zelf.

    *Hij.
    Sorry, gotta say it. Carry on.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    *Hij.
    Sorry, gotta say it. Carry on.

    Whoops. My bad!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.