• De stelling van deze week luidt:
    We moeten gaan spellen zoals we spreken.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    nee liever niet anders krijgen we dit
    weer = wir
    eeuw = iw
    hoe het nu is is leuker! en beter!
    beter = beeter


    You dare to gaze upon me?

    Cirrino schreef:
    Daar ben ik niet mee eens. Want als we nu allemaal zo gaan spellen weten we op den duur niet meer wat we aan het spellen zijn, iedereen spreekt een woord soms aders uit. Vooral in dialect, dus als iedereen moet gaan spellen als we spreken. Begrijpen we er niks meer van.


    Het zou wel handiger zijn, maar hier ben ik het wel mee eens.

    No way!
    Gisteren mijn neven en achternichtje en achterneefjes uit Drenthe nog gezien.. Als je zou moeten schrijven als zij praten, is het werkelijk waar niet te begrijpen.. en voor mij praten ze juist zo goed mogelijk ABN, maar als ze met elkaar praten.. pff. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wiarda schreef:
    *screeches* noooooo.

    Nee. Daarvoor ben ik veel te gehecht aan de huidige spelling.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh, alsjeblieft niet zeg.
    Als we zouden gaan schrijven zoals we spreken word het een ontzettende chaos vanwege alle accenten en dialecten.
    Bijvoorbeeld Drents, dat is niet te verstaan of te lezen voor iemand uit de Randstad (zoals ik), maar aan de andere kant zou het in de randstad veel platter, asocialer en verloederd raker. Als ik zou schrijven zoals ik spreek krijg je echt grove en platte zinnen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nee, dan wordt alles onleesbaar.


    26 - 02 - '16

    Thefuck, no.


    Some people are art and do art at the same time

    Zoidberg schreef:
    Nee, dan wordt alles onleesbaar.

    ja echt hé!!


    You dare to gaze upon me?

    Ha, nee. Dan vermoord ik mezelf aangezien ik dan gek word van alle "spelfouten". Het zou een te radicale verandering zijn en nog pijn doen aan mijn ogen ook.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Holy shit, nee. Alsjeblieft niet. :'D

    In verschillende buurten wordt er verschillend gesproken, dus zouden er ook tientallen verschillende manieren van schrijven komen, om maar eens een probleem van dit voorstel te noemen. Er is juist een algemene spelling om te zorgen dat iedereen op dezelfde manier schrijft en we elkaar blijven begrijpen.

    Dit is de meeste griezelige stelling die Q ooit heeft gehad. (cat) Echt, gewoon nee.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Holy shit, nee. Alsjeblieft niet. :'D

    In verschillende buurten wordt er verschillend gesproken, dus zouden er ook tientallen verschillende manieren van schrijven komen, om maar eens een probleem van dit voorstel te noemen. Er is juist een algemene spelling om te zorgen dat iedereen op dezelfde manier schrijft en we elkaar blijven begrijpen.

    Dit is de meeste griezelige stelling die Q ooit heeft gehad. (cat) Echt, gewoon nee.


    Je haalt de woorden uit mijn mond :'D

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 11:10 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    ... wat


    i put the fun in funeral

    Nau, iek dengk nit dad je zo zau willen sgrijven..


    Some people are art and do art at the same time

    Nope. Ain't gonna work.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Help. Please no :')
    Grammarnazi in hart en ziel, en als dit echt zou gebeuren, zouden alle mensen die het voordien wél konden, uitsterven aan een hartattack. Beeld je in, geen t/d/td-fouten meer... *rilt* 'td' zou niet eens meer bestaan :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.