• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 16:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 sep 2013 - 16:56 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Holy fuck man, jij bepaalt mijn hele fucking leven niet. Hoepel op, wil je? (:


    Some people are art and do art at the same time

    Some people shouldn't be walking around. They should be in a madhouse.


    -

    Ik heb vandaag 2 keer de hond uitgelaten, boodschappen gedaan, 1 keer de tafel afgeruimd, een keer gedekt
    Nu ik niet de tafel nog eens wou afruimen omdat dat de taak is van mijn broertje werd mijn vader boos en moest ik het doen
    Zo oneerlijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nee, dat is te opvallend, maar het idee in aanlokkelijk om te doen, weet je.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Joepie, twee dagen bij papa slapen. (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ugh, freaking IDIOTEN.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Jigoku E Ike.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Teixeira schreef:
    If only I could hit people with a baseballbat with spikes on it through my computerscreen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Teixeira schreef:
    If only I could hit people with a baseballbat with spikes on it through my computerscreen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Boksauto's... Hoe verzin je het :')


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Echt zo toevallig
    Donderdag behandelden we met Engelse Literatuurgeschiedenis The Age of Reason en de drie belangrijke boeken uit die tijd
    Gister en vandaag had mijn moeder rommelmarkt van de kerk en met wat komt ze terug voor Sterre?
    De drie belangrijke boeken uit The Age of Reason
    In het Nederlands, dat wel, maar als nog super toevallig en super leuk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Tik tak. Tik tak.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 19:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waaaaaaarom :'D

    Oh my gosh, wat een faaaal! :'D

    Krijgen we telefoon, is het een duitser die belt of ze met een groep van 5 man bij ons in het cafe kunnen langskomen. Maar ik versta geen woord Duits, dus geef ik zo snel mogelijk de telefoon aan mijn vader, roepend dat ik dus geen woord Duits spreek. Staan er 2 mensen bij de bar die ik niet ken. Dus ik vraag netjes: ''Kan ik u helpen?''. En wat krijg ik voor antwoord?
    ''Gutentag (..) '' Oh my gaaawd, zoooo slecht! En expres nog tegen mij gaan praten ook ipv mijn vader, omdat ze wel hadden verstaan dat ik geen Duits kan! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh my god... What the... Nee nee nee dit kan je niet menen.