• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 16:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 sep 2013 - 16:56 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Parachutes schreef:
    Ik heb echt ineens heel veel zin om alle Harry Potter boeken opnieuw te gaan lezen en alle films opnieuw te kijken. En ik snap echt niet waarom. (cat)

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 19:38 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Stomme trut dat je bent.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dus, we gaan maar weer verder met High School Musical 2. Wat heb ik toch met die films? :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Haaaa. Breaking Bad bij Mythbusters. AARON PAUL, BITCH.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Krijg ik net telefoon van m'n moeder dat ze naar het ziekenhuis gaat omdat ze waarschijnlijk haar hand gebroken heeft, terwijl ze morgen en overmorgen verlof genomen had om met mij iets leuks te gaan doen.
    Het is erg voor haar, maar wat heb ik gedaan dat alles opeens zo tegen moet zitten?

    I feel so lonely in all of this, en ik kan er bij niemand in mijn omgeving mee terecht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Argh. Ik erger me zo aan het vak Nederlands en dan vooral het gedeelte waarin geëist wordt dat je zo'n 14 boeken in twee jaar tijd leest. D:


    26 - 02 - '16

    Doe ik is een keer iets...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb een rot leven.


    'Darling, just hold on'

    Het was echt heel gezellig, maar ik voel me nu echt bagger.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ja... bedankt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Neee mijn pols doet pijn!!:(


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ugh, waarom laat je iemand op je telefoon onze gesprekken lezen? Nu stuurt ze via jouw app mij "Hey wil je flow groetjes J." - "Grapje ik ben E." ugh die gesprekken waren niet voor jou bedoeld oke. Ik vind 'm verdomme al lang leuk, als jij nu denkt leuk te zijn en het te verpesten, doe ik je wat.
    En vanavond nadat iedereen weg is op je bday, ga je je verontschuldigen over wat ze zei en ga je me vragen of ik je echt leuk vind. Dan mag ik weer wat verzinnen dat 't niet zo is. Dan mag ik je morgen weer zien en dan zal dat vet awkward zijn pffff.
    Godver, ik vind dit echt niet leuk hoor.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 20:04 ]

    Ellison schreef:
    Het was echt heel gezellig, maar ik voel me nu echt bagger.


    :)

    Jij kan ook echt alleen maar aan jezelf denken he? Ik moet mijn spullen maar aan jou geven omdat jij die van jezelf hebt gesloopt? Ik moet het toch ook zelf gebruiken >.<

    Blijf weer lekker de hele avond weg joh, ik red mezelf wel..


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.