• Zeikzeikzeik Ik ben er even helemaal klaar mee en moet mijn hart luchten.

    Zoals sommigen van jullie weten, ben ik voor een jaar in Noorwegen voor een studie. Ik ben hier intern op school en deel mijn kamer met een ander meisje. Dat zou geen probleem moeten zijn, maar dat is het helaas wel. Sinds ongeveer een week heeft ze een vriendje (haar tweede in drie weken!) en ze vind dat ze die jongen mee kan nemen naar onze kamer om daar "gezellig samen te zijn", wat betekent dat ik niet mijn kamer in kan komen zonder hen zoenend op haar bed aan te treffen. Ik ga niet zeggen dat ze daar het recht niet op heeft, maar het is voor mij behoorlijk ongemakkelijk, omdat ik telkens het gevoel heb dat ik hen kom storen, terwijl het ook mijn kamer is. En doordat ze er zo vaak zijn, heb ik nauwelijks meer de kans om even op mijn eigen kamer te zijn, want ik ga er natuurlijk niet bij zitten als ik hen zo aantref, met als gevolg dat ik bijna geen momentjes meer voor mezelf heb.
    Nou was het gister zo dat ik me niet heel goed voelde en meteen na het eten naar mijn kamer ging om even op bed te liggen. Een paar minuten later kwam mijn kamergenote met haar vriendje binnen en ik beiden zuchtten ze diep en draaiden ze met hun ogen toen ze mij zagen, zoals "Nee hè, daar heb je haar ook weer". Ik ben toen heel boos geworden, heb mijn spullen gepakt en ben de kamer uitgegaan, maar in feite gaf ik ze dus hun zin en daar heb ik een beetje spijt van.
    En toen ik 's avonds weer op mijn kamer zat en zojuist besloten had dat het tijd werd om naar bed te gaan, ging de deur open. Ik vermoedde dat het mijn kamergenote was, aangezien er niet geklopt was. Maar het was die jongen, die zonder te kloppen, rond half 11 's avonds mijn kamer binnen komt! WTF?!
    En terwijl ik dit schrijf zijn de lovebirds weer de kamer binnengekomen en zitten nu samen in de badkamer... Alsof er hier in de hele school geen andere plaatsen te vinden zijn dan onze gezamenlijke kamer.
    Ik word hier dus helemaal niet goed van en moest het even kwijt. Tusen takk als je dit helemaal gelezen hebt. :')


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Shiit. REVENGE. Ga gewoon hetzelfde doen. xd


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Oh damn, dit klinkt als een verhaal wat ik lees. Vreselijk zeg, ik zou ze dan echt een flinke trap onder de kont willen geven.

    dat is zo egoïstisch, het is ook jou kamer! Zij moet zich ook maar eens schikken naar jouw wensen en ergens anders zitten klef doen. bah


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Woow, dat lijkt me echt heel vervelend! Kan je het niet tegen haar zeggen?(:

    Dat laatste betekend toch iets van Dankje? Takk was danke toch?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Damn, dat lijkt me echt vreselijk irritant. Ik zou eens duidelijke afspraken met haar erover maken :/


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Zeg het tegen haar. Die trut heeft het recht niet om jullie kamer voor zich alleen te houden.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik vind het een beetje vreemd dat daar geen regels rond zijn.
    Jij hebt evenveel recht om op jouw kamer te zitten als zij hoor. Kan je haar niet gewoon vragen of ze niet eens ergens anders heen kunnen?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ugh. Wat een biatch. Misschien moet je gewoon de kamer binnen lopen, en met je koptelefoon chillen op je bed?
    Gewoon laten merken dat - dat ook ook jouw kamer is en niet alleen van haar.

    En anders een klacht indienen? Idk.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Bah ik vind het sowieso awkward om lekker met iemand op een bed te gaan liggen zoenen als er iemand bij is.


    Alleen maar tranen van geluk

    Heeft die jongen geen woning of kamer ergens waar ze af en toe heen kunnen? Ik kan me heel goed voorstellen dat het enorm irritant is als ze de hele tijd op jouw kamer rondhangen en jou daarmee min of meer eruit schoppen. Je zult er vast wel al eens iets van gezegd hebben, maar ik zou toch nog eens proberen erover te praten. Ze mag wel wat meer rekening houden met jou. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als ik jou was zou ik het met haar over hebben. En volgende keer als die jongen weer binnen komt om half elf s'avonds misschien ook even met hem praten. Hoewel ik iets naar hem toe gooien zodat ie schrikt eigenlijk een betere methode vind. Mocht dat allemaal niet werken dan kan je altijd de methode van een oud klasgenoot van mij proberen, dat is namelijk keihard rot op roepen zodra hij binnen komt.


    Physics is awesome

    Ten eerste wil ik even opmerken dat je wel goed zit in Noorwegen zeg.
    De economie draait daar verrassend goed, jammer genoeg zijn daardoor de producten er ook duurder,
    maar volgens mij is dat niet het punt van dit topic en sla ik een mooi bruggetje terug naar het topic onderwerp.

    Een goede oplossing hiertegen is sarcasme, want sarcasme heeft mij altijd geholpen mensen op afstand te houden xd haha
    Dus als ze binnenkomt met haar vriendje heel opgewekt zeggen van "Heeyy, leuk dat jullie er weer zien!!"

    Je kunt het ook altijd op de serieuze manier proberen, maar dat is minder leuk.
    Wss wel effectiever xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Nou, ik snap dat je het nu helemaal gehad hebt met haar. Dat is iets wat ze zou moeten aanvoelen; dat ze haar nieuwe vriendje ook meeneemt naar jou kamer, niet alleen naar haar kamer. Heb je het al over gehad met haar? Of is er nooit meer een moment dat je haar ziet zonder hem?

    Krull schreef:
    Nou, ik snap dat je het nu helemaal gehad hebt met haar. Dat is iets wat ze zou moeten aanvoelen; dat ze haar nieuwe vriendje ook meeneemt naar jou jouw kamer, niet alleen naar haar kamer. Heb je het al over gehad met haar? Of is er nooit meer een moment dat je haar ziet zonder hem?


    Fixed.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vind het asociaal om alsmaar te zoenen en weet ik niet allemaal wat op jullíe kamer; ze begrijpen toch wel dat het ongemakkelijk voor jou is als jij er haast tussen zit? Ja, tuurlijk, het mag gewoon, want jullie delen de kamer, maar het is niet netjes om alsmaar jou weg te jagen. Praat erover met haar of hen, of zoek een bemiddelaar die hier samen met jullie afspreken e.d. over kan maken.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife