• Zeikzeikzeik Ik ben er even helemaal klaar mee en moet mijn hart luchten.

    Zoals sommigen van jullie weten, ben ik voor een jaar in Noorwegen voor een studie. Ik ben hier intern op school en deel mijn kamer met een ander meisje. Dat zou geen probleem moeten zijn, maar dat is het helaas wel. Sinds ongeveer een week heeft ze een vriendje (haar tweede in drie weken!) en ze vind dat ze die jongen mee kan nemen naar onze kamer om daar "gezellig samen te zijn", wat betekent dat ik niet mijn kamer in kan komen zonder hen zoenend op haar bed aan te treffen. Ik ga niet zeggen dat ze daar het recht niet op heeft, maar het is voor mij behoorlijk ongemakkelijk, omdat ik telkens het gevoel heb dat ik hen kom storen, terwijl het ook mijn kamer is. En doordat ze er zo vaak zijn, heb ik nauwelijks meer de kans om even op mijn eigen kamer te zijn, want ik ga er natuurlijk niet bij zitten als ik hen zo aantref, met als gevolg dat ik bijna geen momentjes meer voor mezelf heb.
    Nou was het gister zo dat ik me niet heel goed voelde en meteen na het eten naar mijn kamer ging om even op bed te liggen. Een paar minuten later kwam mijn kamergenote met haar vriendje binnen en ik beiden zuchtten ze diep en draaiden ze met hun ogen toen ze mij zagen, zoals "Nee hè, daar heb je haar ook weer". Ik ben toen heel boos geworden, heb mijn spullen gepakt en ben de kamer uitgegaan, maar in feite gaf ik ze dus hun zin en daar heb ik een beetje spijt van.
    En toen ik 's avonds weer op mijn kamer zat en zojuist besloten had dat het tijd werd om naar bed te gaan, ging de deur open. Ik vermoedde dat het mijn kamergenote was, aangezien er niet geklopt was. Maar het was die jongen, die zonder te kloppen, rond half 11 's avonds mijn kamer binnen komt! WTF?!
    En terwijl ik dit schrijf zijn de lovebirds weer de kamer binnengekomen en zitten nu samen in de badkamer... Alsof er hier in de hele school geen andere plaatsen te vinden zijn dan onze gezamenlijke kamer.
    Ik word hier dus helemaal niet goed van en moest het even kwijt. Tusen takk als je dit helemaal gelezen hebt. :')


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Bah, wat irritant. Misschien helpt praten? Vertel haar wat je dwars zit?

    Anders vraag je een vriendin om samen steeds heel luid te praten als zij er ook zijn.


    Tijd voor koffie.

    JamesPotter schreef:
    Woow, dat lijkt me echt heel vervelend! Kan je het niet tegen haar zeggen?(:

    Dat laatste betekend toch iets van Dankje? Takk was danke toch?


    Net iets anders, ik geloof dat het meer iets is als ,,duizend maal dank'' e.d. Maar ik kan me vergissen, ik heb minieme kennis van Scandinavische talen, hoewel ik er erg geïnteresseerd in ben. ^.^


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Faelan schreef:
    dat is zo egoïstisch, het is ook jou kamer! Zij moet zich ook maar eens schikken naar jouw wensen en ergens anders zitten klef doen. bah


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Faelan schreef:
    dat is zo egoïstisch, het is ook jou kamer! Zij moet zich ook maar eens schikken naar jouw wensen en ergens anders zitten klef doen. bah


    dit dus


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Hartelijk dank allemaal! Ik heb er inderdaad al eens iets van gezegd, maar ik moet wellicht nog wat duidelijker zijn, want het heeft totaal geen effect. Die jongen heeft uiteraard ook een kamer hier op school, maar ook hij heeft een kamergenoot. Bovendien hebben ze al twee nachten bij elkaar geslapen in zijn kamer, althans dat vermoed ik, aangezien ze twee nachten niet hier geslapen heeft. Maar ik vind het vreemd dat zijn kamergenoot dat zomaar zou accepteren, dus ik weet het niet zeker, maar waar ze dan geslapen heeft/hebben zou ik niet weten...
    In ieder geval bedankt voor alle wijze raad en zo! Ik zal nog wel eens proberen met haar te praten en wat afspraken te maken.
    Ik ben trouwens niet van plan om hierover naar de schoolleiding te stappen, want dat zou voor veel te veel gedoe zorgen. Bovendien is mijn kamergenote om de een of andere onbegrijpelijke reden ontzettend populair hier en ik vrees dat ik meer dan de halve school tegen me keer als hier roddels over ontstaan...

    @Fren, dat is voorlopig nog niet helemaal haalbaar, haha! Maar ik zou een andere plek zoeken dan mijn eigen kamer voor zulke dingen, aangezien ik er niet op zit te wachten dat zij hier ineens komt binnenvallen.
    @JamesPotter, "tusen takk" zou ik letterlijk vertalen als "duizendmaal dank", dus dat heb je inderdaad goed.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    jacewayland schreef:
    Damn, dat lijkt me echt vreselijk irritant. Ik zou eens duidelijke afspraken met haar erover maken :/

    Inderdaad, en het haar zwaar moeilijk maken als ze niet meegeeft.


    effort never betrays you

    Dit verhaal klinkt mij bekend in de oren
    Dat had mijn zus ook toen ze in China zat
    Probeer je er niet al te veel van aan te trekken en anders eens een gesprek met haar te beginnen erover


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    REVENGE! Van die speelgoedjes overall zetten waardoor het lijkt alsof ze problemen met haar kont heft (wbw)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 20:03 ]


    -

    Krull schreef:
    Nou, ik snap dat je het nu helemaal gehad hebt met haar. Dat is iets wat ze zou moeten aanvoelen; dat ze haar nieuwe vriendje ook meeneemt naar jouw kamer, niet alleen naar haar kamer. Heb je het al over gehad met haar? Of is er nooit meer een moment dat je haar ziet zonder hem?


    26 - 02 - '16

    Bah.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik weet niet wie het zei, maar iets naar hem toegooien – liefst hard –, als hij binnenkomt, zou echt cool en epic zijn. Heb ik ook al 'ns gedaan, toen mijn vriendin de klas binnenkwam. Het was een balpen. (cat)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Kill them. Kill them both.

    Nee serieus, gewoon in je kamer blijven als je dat wil. Het is net zo goed jou kamer; zij kunnen ook wel een ander vertrek vinden. Maak ze dat gewoon duidelijk, door bijvoorbeeld hard 90 music te gaan draaien wanneer ze bezig zijn of door je kamergenote te bestoken met irritante vragen.

    Succes in ieder geval!


    We need a bigger boat.

    Step 1: Find the condoms
    Step 2: Poke holes
    Step 3: ???
    Step 4: PROFIT!


    quidquid excusatio prandium pro

    Lekker egoïstisch. Jij hebt net zo veel recht om op de kamer te zijn. Het is tenslotte jullie kamer. Ik zal regels opstellen:Y)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 20:50 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Okammy schreef:
    Step 1: Find the condoms
    Step 2: Poke holes
    Step 3: ???
    Step 4: PROFIT!

    I approve of this. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"