• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || xAlways
    - Harry Edward Styles || Essink
    - Zayn Javadd Malik || ZaynNiall
    - Liam James Payne || Bryonylle
    - Louis William Tomlinson || Makeilon.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Ellison. [Harry]
    - Roselle "Rose" Alexis Tomlinson || Velton [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Butera. [Zayn]
    - "Avah" Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || LookAfterYou. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld, of misschien ook wel niet, door de drank.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 11:49 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Brookelle Payne
    "Luister, is helemaal niets gebeurd tussen Avah en mij en dat al helemaal niet. Wat Avah vertelde is waar: Ik ben hier blijkbaar in slaap gevallen, en Avah's kleren lagen hier. Waarschijnlijk lagen die er al voor ik hier op de grond ben gaan liggen en deze twee dingen hebben dus ook niets met elkaar te maken." Zo, dat was even een mond vol. Nou, ten eerste. Het enige wat wij hebben gedaan is zoenen, niets meer, niets minder. En als ik jullie zo zie is er volgens mij ook veel meer aan de hand." Ik knikte, en was door het dolle heen dat hij niks had gezegd over 'ons voorval'. Eigenlijk wilde ik verder met Harry, wat ik hem liet merken door lichtelijk af te zakken, waardoor mijn benen nu om zijn heupen heen waren geslagen in plaats van om zijn benen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    "Avah" Cailin Avalee Horan

    'Luister, is helemaal niets gebeurd tussen Avah en mij en dat al helemaal niet. Wat Avah vertelde is waar: Ik ben hier blijkbaar in slaap gevallen, en Avah's kleren lagen hier. Waarschijnlijk lagen die er al voor ik hier op de grond ben gaan liggen en deze twee dingen hebben dus ook niets met elkaar te maken,' verduidelijkte Louis alles even waar ik niks anders op kon doen dan knikken, zoals hij net ook op mij had gedaan. Ik begon dit gesprek langzamerhand vervelend te vinden. Dat Harry en Brooke elkaar nou de hele tijd aan het aflebberen waren, betekende niet dat ik zo ook was en dat suggereerden ze wel. Misschien dat dat van net wel een beetje vaag was, maar mijn lippen hadden amper die van Louis geraakt, dus dat viel echt niet te vergelijken met die twee.
    'Nou, ten eerste. Het enige wat wij hebben gedaan is zoenen, niets meer, niets minder. En als ik jullie zo zie is er volgens mij ook veel meer aan de hand.' Ik fronste. Als ze nog niet meer hadden gedaan, waren ze dat nu wel van plan geweest. Misschien dan niet zover dat het echte seks was -liet ik ze nu maar even het voordeel van de twijfel geven- maar zeker meer dan onschuldig zoenen. En daarbij hadden ze net ook al "gelogen", dus waarom zou ik mij überhaupt nog iets aantrekken van wat ze zeiden. Vanuit mijn ooghoeken zag ik Brooke wat afzakken en meer hoefde ik niet te weten, mijn vriendin lang genoeg kennende.
    'Het zal allemaal wel,' was dan ook nog het enige wat ik zei, voor ik al hoestend de badkamer achter mij liet en richting één van de logeerkamers slofte, om mij daar op een bed te laten vallen en snel de dekens over mij heen te trekken in de hoop het weer helemaal warm te krijgen.


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson.
    'Nou, ten eerste. Het enige wat wij hebben gedaan is zoenen, niets meer, niets minder. En als ik jullie zo zie is er volgens mij ook veel meer aan de hand,' antwoordde Brooke. Ik trok een wenkbrauw op. Wat denken ze hiermee te bereiken? Ik begon me langzaam te irriteren aan alle valse beschuldigingen.
    Oke, we hadden gezoend. Maar niet meer. En die zoen kon je eigenlijk ook niet echt een zoen noemen. Voor Avah's lippen de mijne goed en wel raakten, kwamen zij al binnen.
    Ik zag dat Brooke zich iets af liet zakken en wendde mijn blik af. Ik kende Harry goed genoeg te weten dat hij hier waarschijnlijk op in zou gaan.
    'Het zal allemaal wel,' zei Avah, waarna ze hoestend de badkamer uitliep.
    Nu stond ik hier alleen met deze twee. Daar had ik dus niet zo'n zin in.
    'Ik ga Rose maar eens zoeken,' mompelde ik en liep toen ook weg, waarna ik Rose sms'te.
    Waar ben je? Vind je het goed om maar weer eens naar huis te gaan? x Lou.

    [Sorry voor t lange wachten.]


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles.

    Brooke zakte lichtelijk naar beneden en god, dat deed ze me niet aan. Niet met Avah en Louis erbij. "Het zal allemaal wel," was het enige wat Avah nog zei, waarna ze verdween. "Ik ga Rose maar eens zoeken," mompelde Louis en ik zag dat hij dat alleen deed omdat hij niet alleen met mij en Brooke wilde zijn. Ik wachtte totdat hij ook de badkamer uit was en deed daarna, met Brooke nog steeds om m'n middel de deur op slot. Grijnzend drukte ik haar tegen de deur aan. "Denk je dat hun ook al iets uitgespookt hebben?" Fluisterde ik tegen haar lippen aan, waarna ik ze tegen die van haar aandrukte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brookelle Payne.
          "Het zal allemaal wel." Zei Avah, en ze liep hoestend de badkamer uit. Ook Louis liep weg, met de woorden dat hij Rose ging zoeken, waardoor Harry en ik weer alleen waren. Hij draaide de deur opslot en drukte me er grijnzend tegenaan. "Denk je dat hun ook iets uitgespookt hebben?" Fluisterde hij. Tijd om antwoord te geven had ik niet, aangezien zijn lippen alweer de mijne raakten. Ik maakte me eventjes los. "Weet ik niet en boeit me niet." Vervolgens hervatte ik onze kus. Ik stationeerde me weer met mijn hand in zijn shirt en de andere in zijn haar.

    -Ugh, kort. I'm sorry.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.

    Eigenlijk had Brooke van mij niet eens tijd gekregen om m'n vraag te beantwoorden, dus stopte ze de kus heel eventjes. "Weet ik niet en boeit me niet." Zei ze en ik knikte. "Je hebt gelijk," mompelde ik. Ze hervatte onze kus en ik voelde haar hand onder mijn shirt en de andere door mijn krullen. Ik glimlachte tegen haar lippen aan en plaatste mijn rechterhand in haar nek, met mijn andere hand steunde ik onder haar been, zodat ze gewoon tegen de deur aan bleef 'plakken' en niet naar beneden zou zakken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brookelle Payne.
    Hij knikte. "Je hebt gelijk." Hij glimlachte tegen mijn lippen aan en zette zijn rechterhand in mijn nek, terwijl de andere onder mijn been geplaatst werd, waarschijnlijk zodat ik niet weg zou zakken. Na een tijdje stopte ik even. "Weet je, dit bevalt me wel. Of eigenlijk, jij bevalt me wel." Ik grinnikte. "Je bent knap, lief, leuk, schattig, en zo kan ik nog wel even doorgaan." Ik beet eventjes op mijn lip, en glimlachte. Stiekem wachtte ik op eenzelfde soort compliment van hem, wat eigenlijk best egoistisch van me was.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.

    Na een vijftal minuten stopte Brooke onze kus en glimlachend bleef ik haar aankijken. "Weet je, dit bevalt me wel. Of eigenlijk, jij bevalt me wel." Ze grinnikte zachtjes. "Je bent knap, lief, leuk, schattig, en zo kan ik nog wel even doorgaan." Brooke beet even op haar lip, waarna ze glimlachte. Nu was de glimlach niet van mijn gezicht weg te slaan, dat wist ik zeker. "Ik vind jou ook ontzettend lief en hoop dat we het toch ooit aan de rest kunnen vertellen. Zo dat Liam me niet vermoord." Een grinnik verliet mijn mond, maar eigenlijk was het helemaal niet grappig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brookelle Payne.
    Hij had een enorme glimlach op zijn gezicht, die die van mij automatisch breder maakte. "Ik vind jou ook ontzettend liep en hoop dat we het toch ooit aan de rest kunnen vertellen. Zo dat Liam me niet vermoord." Hij grinnikte, en ik deed zachtjes mee. "Toch vind ik het wel apart. Van alle mensen die er op de aardbol rondlopen, koos mijn hart voor de broer van mijn beste vriendin." Mijn ogen twinkelde. "En dat was volgens mij de juiste keuze. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en knuffelde hem, maar omdat ik weer minder steun had zakte ik een stukje naar beneden, precies over het 'gevoelige' plekje. Zacht giechelde ik. "Sorry."


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.

    Ook Brooke liet een grinnik ontsnappen. "Toch vind ik het wel apart. Van alle mensen die er op de aardbol rondlopen, koos mijn hart voor de broer van mijn beste vriendin." Haar ogen hadden een sort straling en ik glimlachte. "En dat was volgens mij de juiste keuze." Ik knikte en maakte een genietend geluidje toen ze haar armen om me heen sloeg. Ik slaakte opnieuw een geluidje toen ik haar wat had los gelaten en ze dus wat naar onder zakte. "Sorry." Zei ze, terwijl ze giechelde. Ik grijnsde. "Niet erg. Ik moet je gewoon beter vast houden..."


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brookelle Payne.
    Hij knikte en maakte een geluidje toen ik mijn armen om hem heen had geslagen. Hij slaakte nog een geluidje toen ik naar onderen zakte. "Niet erg. Ik moet je gewoon beter vast houden..." Ik grinnikte. "Dat geluidje klonk echt heel mannelijk." Ik drukte een plagend kusje op zijn mondhoek. "You is so cuuuuutee." zei ik zachtjes. Ik werd hier lichtjes melig van, terwijl het eigenlijk niet echt zo'n soort situatie was. Ik was zo droog bezig. Uitdagend keek ik Harry aan, terwijl hij nog een beetje op en neer gewip van mij te verduren kreeg.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ( Mijn topics)


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house. When things go wrong we can knock it down.

    (Iemand?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (ik heb Avah op een bed liggen? Ik ga alleen wel eerst even middageten)


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles.

    Brooke grinnikte. "Dat geluidje klonk echt heel mannelijk." Ze drukte een kusje op mijn mondhoek, ik glimlachte en wist dat ze dat sarcastisch bedoelde. "You is so cuuuuutee." Zei ze zachtjes. Uitdagend keek ze me aan en opnieuw begon ze op en neer te wiebelen. God, ik werd hier niet goed van, dit deed me niet goed af. "Niet zo plagen," mompelde ik schor, want ik wist dat ze dit expres deed. Glimlachend drukte ik een klein kusje op haar lippen en hees haar opnieuw iets omhoog.


    stay safe because I like being alive at the same time as you